![]() |
afroppen door meizies
Waarom laat je je als jongen zijnde eigenlijk afroppen door je vriendinnetje terwijl je het zelf ook kan? En als je het zelf doet, gaat het een stuk beter, want je kan jezelf het beste aanvoelen.
Toch? |
Misschien omdat het spannender, intenser, opwindender of weet ik wat is :confused:
|
Citaat:
vage thread... :rolleyes: |
Citaat:
|
Dan krijg je geen lamme arm. :D
|
ik ben een lui wezen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NIKS ERVAN
ik wil lekker met een biertje in me linker hand, een dikke joint in mn mond en in mn rechter hand mn lul. En dan lekke rukken maar. en als mn vriendin er aan wilt zitten zeg ik "OPSOUTEH GDV, FIKKEH THUIS HOUDEN DAME" |
waarom koop je brood, als je het ook zelf kan maken ?
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan geiler wezen... ;)
|
Waarom zou je een jongen zelfs maar laten proberen je te vingeren, je kan het zelf toch veel beter :o
Zelfde logica :p |
Citaat:
*'I'he Prophet, die vaak goede ideëen heeft* |
Citaat:
*Morgan, die een wat andere definitie van 'goed idee' heeft* |
gaat zichzelf altijd afvingeren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als je um er uit haalt, met welke hand :rolleyes: |
Citaat:
:D |
me vriend zegt datie t fijner vind als ik t doe.. naja zal wel...
boeie |
Afroppen?
Wat is de verleden tijd daarvan? :P Ok, nou, misschien omdat je ook wel eens een keer je handen vrij wil hebben terwijl je een lekkere warme hand om je grote teen voelt. Bovendien schijnt het geestelijke deel lichamelijk erg door te dringen, kortom; het moet erg lekker zijn, zegt men me. |
Het genot is afhankelijk van de dame.
Lijkt me logisch dat mannen daarom gerukt willen worden;) |
hebben wij ook wat te doen he
|
Citaat:
Simpel ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heeft hij zo iets kleins dat hij hem in het flesje propt :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:$ Ropperderoppierop??? :$ |
Citaat:
|
Citaat:
but whyn't ya come over here and make me one baby bubba? |
Citaat:
Ooooooohhhh I love it when ya talkin' dirty to me :D |
Ontopic:
Als jij het liever zelf doet, zal niemand daar problemen mee hebben ;) Anders kun je net zo goed zeggen "wrom sex met je vriend als je ook een dildo kunt kopen..." etc. Je doet het tenslotte omdat je je tot elkaar aangetrokken voelt. Ik vind "sjorren" trouwens een veeeeeeeel leuker woord :p Ik denk dat hiermee je vraag wel beantwoord is. Aangezien deze topic qua reacties nergens naartoe gaat, sluit ik 'm. :) kuzzies, Alicia |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |