![]() |
Mannelijke tepels gevoelig?
Ik kwam een paar in een topic tegen dat mannelijke tepels positief gevoelig zijn...
Maarreh, bij wie is dat ook echt zo? Mijn vriendin heeft ook wel eens geprobeerd er aan te zitten, maar 1 keer deed het pijn, en de andere keer ben ik echt niet meer bijgekomen van het lachen omdat het zo kietelde. |
Bij mijn vriend is het eerder andersom.
Als je zijn tepels zachtjes aanraakt is er nix aan de hand maar knijp je erin (ook zachtjes) dan doet dat pijn. |
Bij mij is het zeer zeker wel zo, ik kan echt helemaal gek worden als een meisje er mee klooit....
vooral erin bijten of nagels erin zetten doet t erg goed :o *'I'he Prophet, die nog nét geen bh hoeft te dragen :p* |
bij hem idd op een positieve manier gevoelig
|
Neej :p Mijn alles behalve gevoelig :(
|
Citaat:
|
ik krijg direct een orgasme als mn vriendin mn tepel aanraakt
|
practisch geen gevoel :]
|
Citaat:
|
de tepels van sommig mannen zitten erin gedrukt ze komen er pas uit als mannen het erg koud hebben raar??? :confused:
|
Citaat:
:P:P:P:P :rolleyes: |
Bij mijn vriend verschilt het eigenlijk per keer. De ene keer doet het hem niet veel, de andere keer wordt hij hartstikke wild :) :o
|
ik vind t niet super als ze aan mijn tepels zit, de gedachte dat er iemand aan je mannelijke tepel likt, zuigt is raar
:p |
nippletwist is au
voor de rest geen gevoel in de richting van wat sommige vrouwsels hebben. |
zeker niet de dames die de enigen zijn met gevoelige tepels.
|
Valt mee. Doen pas pijn als ik er echt in knijp, maar dat is bij alles zo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah valt mee, de ene keer ligtie te grinneken en de andere keer wordtie gewoon...tja..wild:p
|
Citaat:
|
Citaat:
*snif* |
Mijn tepels worden ook hard (net als vrouwentepels als je ze op de goede manier streelt, liefkoost). En heel gevoelig.
Da's best wel lekker. Een ex-vriendin heeft er ook weleens een knijper op gezet. Dat deed wel pijn, maar was ook heel opwindend. Sebas. |
Citaat:
Overigens. Wist je dat maar liefst 10% van alle mannen (beperkt ;)) borstgroei heeft? Meer dan gemiddeld dus. Verschil is wel te zien... ook dat er zich echt duidelijk voelbaar (of zelfs zichtbaar) kleine borstklieren ontwikkelen. Echt zeldzaam is het niet, 10% van alle mannen heeft het. :) Ik heb het dus ook... ook dat m'n tepels hard kunnen worden, écht zichtbaar, net als wat Sebas zegt. Toen ik 14-15 was, was ik er nogal bezorgd over, heb o.a. 2 jaar lang niet gezwommen. :D Schaamde me er nogal voor. ;) Nu nog eigenlijk, maar in mindere mate. Het blijft, als man, toch een moeilijk punt... ik heb het nu kunnen accepteren, het is dus ook niet echt zó zeldzaam als ik dacht. Eigenlijk is (relatief) de grootte van m'n borsten (serieus, toen ik 13-14 was had ik zowat cup A) afgenomen, omdat m'n schouders wat breder zijn. :) De verhoudingen zijn dus meer normaal nu. Maar 2 jaar geleden was het echt duidelijk te zijn... ik droeg alleen nog maar wijde kleding en durfde geen zwembad meer in. Vaag... zou er een verband zijn met dit topic? :eek: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=233201 "jongens met een meisjesinnerlijk" (psychologie) Grote ontdekking. :eek: |
nou.... euhm.... die van mij zijn helemaal niet gevoelig ofzo hoor
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |