![]() |
Blair Witch Project 2
Kent iemand deze film die ik zojuist gehuurd heb? (met mijn zus) Wat vinden jullie ervan?
|
Ik heb 'm gezien (DVD), vond 'm best goed :) Mja.. vaag maar wel leuk om te kijken.
|
Interessant idee voor de verhaallijn om Blair Witch toeristen te volgen, maar eng of spannend werd het nooit.
|
Redelijk goeie opvolger...
|
Bagger, maar heeft wel niet-functioneel naakt. (y)
|
echt zwaar bagger
echt dom maar wel origineel |
ik vond t wel een leuke (goeie is iets teveel gezegd) film, maar hij wordt door de meeste mensen vergeleken met Blair Witch 1 en dat moet je absoluut niet doen, want dan valt ie zwaar tegen...
|
Ik vond het een hele maffe film, maar om eerlijk te zijn vond ik de Blairwitch I ook al een beetje tegenvallen. Dat kwam gewoon omdat die film in mijn omgeving zo werd opgehemeld dat ik er veels teveel van verwachtte :(
|
Waarom deze film zo afgekraakt werd is mij een raadsel. Vond het een prima filmpje.
|
Ik vind het ook geen slecht film.
Maar omdat ik eerst deel 2 zag en daarna 1, kon ik hem niet vergelijken met de eerste deel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed, ieder z'n eigen mening. ;)
|
Indd ik vond 2 veel minder goed, toen die was afgelopen zat ik zow van oh was dit het? werd ie nie eens spannender?
mja das mijn mening jah :o |
gisteravond gezien. blij dat het niet zo slecht gefilmd is als deel 1.
|
Ik vond 1 echt geniaal, maar een deel twee haalt de lol en de 'echtheid' er van af denk ik..Ik wil hem niet zien om dat ie me te Holywoodachtig lijkt. Deel 1 was het niet, en dat vond ik echt heel cool.
|
Kvond em wel bud, maar dat kwam denk ik vooral omdat ik 1 echt machtig vond, waardoor ik nogal hoge verwachtingen had van die tweede...
|
Het idee was erg leuk.
Maar voor de rest ben ik het volledig met Rollo Tomasi eens. Ik wil er alleen ook nog eens aan toevoegen dat ook de montage en de muziek schandalig slecht waren. En dat er gewoon nul komma geen sfeer in zat. En daarom ontzettend lachwekkend :-) |
heel gaar, sloeg echt nergens op, gewoon uitbuiten van deel 1, die veel beter was...
|
De eerste was beter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |