![]() |
American History X
Kent iemand deze film die ik zojuist gehuurd heb? (met mijn zus) Wat vinden jullie ervan?
|
Prekerig, maar wel een goede film. Top acteerprestatie van Edward Norton (zoals altijd).
|
echt een topfilm super gaaf (y) (y)
|
Goede film, aparte stijl & as already said een goede prestatie van Norton (zie ook o.a. Fight Club).
En die ene scene, met het stoeprandje, dan heb je toch wel iets van ... slik .... |
Citaat:
verder een erg goede film, what else can i say |
Nogal overrated.
|
Ik vind het persoonelijk een hele mooie film.Misschien niet de juiste beschrijving vanwege het onderwerp van deze film. Goed gespeeld. Alleen sommige beelden had ik liever niet gezien.
Het is weer een tijd geleden dat ik het heb bekeken. Ik weet nog wel dat ik het heel zielig vond. |
aargh! ik voel mn kaken nu al tintelen..
Maar is echt wel een goede film (y) (y) goed geacteerd idd |
Spoiler
Spoiler
|
goede film
|
Citaat:
alleen moet het uiteraard allemaal wat versneld in de film |
Ik vind het echt een heeeel goede film, zo mooi gespeeld. Ik heb hem al een aantal keren gezien, maar idd elke keer krijgt ik bij die stoeprand scene weer rillingen. Ook hoe hij dat zegt: Now, say night night... KRAK! brrrr.... :eek:
En ook elke keer als ik zie hoe die Danny wordt doorgeschoten heb ik zoiets van: slik.... :( Elke keer weer denk ik: NEEEE.... :( |
Citaat:
Neemt niet weg dat ik het een goeie film vind hoor, maar bij het merendeel van de mensen behoort ie tot het lijstje favoriete films, en da's toch iets teveel eer voor die film imho.. |
Citaat:
Maar toch is het zo'n film, waarvan je denkt, als hij op tv is en je em nog geen honderd keer gezien hebt: niet vergeten. :) |
Citaat:
|
hoeveel films heb je eigenlijk gehuurd :confused:
|
Echt een goede film... het gaat niet te snel, die omkering duurt 3 jaar!
|
Citaat:
wat wel te snel ging is dat z'n broertje (na et verhaal over de gevangenis) ineens dacht van:"goh nazi zijn is niet goed, foei" maar verder een hele mooie en goede film, en zeker goed geacteerd (y) ik vind et alleen frustrerend dat er mensen zijn die de film alleen zo geweldig vinden vanwege die stoeprand scene.. "echt vet hoe dat ging" zo apart was et niet eens.. |
Er zijn 2 verschillende stoeprand versies.
|
een van de allerbeste films die ik ooit gezien heb. heb m inmiddels denk ik al 20+ keer gezien... en hij blijft fantastisch. de eerste keer heb ik een half uur zitten huilen na het einde :) echt een hele hele hele hele hele goeie film... >zucht<
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee stoeprandversies? Wat is het verschil dan?
|
Heeeeele goede film. Echt meesterlijk.
De meeste mensen nemen hem ook iets te serieus, sommige stukken kan je gewoon om lachen hehe. Maar buiten dat natuurlijk het racisme erg goed in beeld gebracht. Maar je moet niet de censured version hebben, die zuigt zwaar! |
Aardige film die zowat alleen teert op de acteerprestraties van Norton. Viel nogal tegen eigenlijk.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
9,50. was moeders geld en heb ze samen met zuslief gehuurd. |
Citaat:
|
Citaat:
bij ons is het 10 films voor 8 euro... |
Citaat:
|
Geloof dat ik hier niet veel toevoeg als ik meld dat ik het acteren van Edward Norton goed vind wel? Verder ben ik absoluut niet van mening dat de omslag snel is, bij geen van beiden. Vergeet hierbij niet dat Danny een heel slimme jongen is (iig, die indruk word gewekt). Hij ziet hoe de haat gekomen is, en in zekere mate ook waar het toe leid...
Maar goed, zeker een van de betere films die ik gezien heb. |
errug mooie film was erg onder de indruk
ik vond de flashbacks errug mooi omdat ze in zwart wit gefilmd waren laatst op dvd gekocht :) |
wat ik een erg goed stuk vind; het stuk waarin derrek opgepakt wordt; de achtergrond helemaal zwart en dan staat ie daarzo in witte boxer met al die tatoages... echt een van de beste scenes van de film vind ik...
maar dat zwart-wit vind ik helemaal goed overigens... |
Citaat:
Overrated jongen. Je kan wel verstand van films hebben maar hier heb je toch echt ff geen gelijk. Er word geweldig geacteerd, er zit een mooi en realistisch (weergegeven ?)verhaal in. En in de laatste minuut lijkt alles weer van voor af aan te beginnen (als edward furlong wordt neergeknald, verwacht ik dat zijn grote broer weer negerhaat krijgt).Tis gewoon een topfilm met expliciete scenes. |
Citaat:
REIE |
Citaat:
|
Citaat:
verder, wat het acteertalent van de cast betreft; okee ik snap nog dat mensen vinden dat de spelers in een goedkope soap of serie slecht spelen en zich daar aan ergeren, maar in een film als ahx let ik daar niet eens op.... persoonlijk vind ik het echt een hele goeie film, en ik ben dan wel geen filmcriticus met Erg Veel Verstand van films, maar het zegt toch wel wat dat zoveel mensen het een geweldige film vinden lijkt me. krijg het idee dat sommige mensen net zo lang gaan zoeken tot ze een foutje of een minpunt kunnen vinden... |
1 van de beste films die ik heb gezien.. (y)
|
Citaat:
|
Super relaxe film..
Stoer, zielig.. alles zit erin :) |
Geweldige film, een beetje een erg sterk moraal maar dat is niet erg, want dat word wel gecompenseerd door hte goede verhaal en de uitstekende acteurs, mja het einde is wel zo erg !! boehoe ik vonnet egt niet leuk mja.
|
geweldige, goede, mooie film. 1 van mn lievelingsfilms toch wel. goed acteerwerk, maar vooral het verhaal, iedere x als ik m zie moet ik toch wel ff slikken. zeker wanneer ik me bedenk dat dit nu op dit moment nog steeds aan de orde van de dag is, steeds meer lijkt het wel. naja gewoon goeie film dus.
|
Citaat:
j/k fijne film, hebben we op school paar keer gekeken omdat we de leraar steeds zover kregen om practisch vooraan te beginnen |
Citaat:
Waarom vind ik flauwe grapjes altijd het leukst? |
Ik vind het echt een mooie film !!!
Ik ben gabber :eek: En kom vrij vaak van die wannabe naatsie (n) figuurtjes tegen...:KOTS:... Als ik wel een rondzwerf op het net, kom ik heel vaak bij naatsies, de film American H. X als favoriet tegen, dan vraag ik me toch af??!! zijn ze nou echt zo dom als het achterste van een koe?!...pff Maare ff terug tot de film : Formidable;) |
Citaat:
why is dat zo snel???? |
Zeker een goeie film maar niet de beste die ik ooit gezien heb.
Die stoeprandscène is nu al legendarisch, weet iemand waar ik die uncensored scène kan downloaden? De douchescène vond ik eigenlijk ranziger. Het schokkende aan deze film is eigenlijk, dat de film een groep mensen toont die veel groter is dan iedereen denkt. Met name in de VS zelf zijn veel types zoals Derek Vinyard te vinden. |
nooit van gehoord
|
Ik vind het zielig als de moeder van Bambi doodgaat...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |