![]() |
Het grote Expeditie Robinsontopic
Ik vind dit een geweldig programma. Deze topic is dan ook niet om het met big brother te vergelijken, want dat vind ik geen interessante discussie. Dit topic is voor alle ER-roddel;
wie denk je dat weggestemd wordt? Wat vind je van de verschillende deelnemers? Wie denk jij dat gaat winnen? Ik vind t zelf erg jammer dat Danny gisteren al weggestemd is want dat vond ik echt een hele leuke jongen. Verder moet ik lachen om hoe makkelkijk alle mannen met elkaar omgaan en alle sneaky complotten en spanningen die het vrouwenkamp al beheersen. Hoe denken jullie hierover? |
haha ja die vrouwen! das niet echt een goed voorbeeld voor ons. Ik vind dat groepje van die nolleke best cool. maar die andere die andere 4 vind ik mutsen. Vooral die ene met die haarband. Jezus wat een MUTS! hihi ik hoop dat zij als eerste wordt weggestemd :D . dan zal de rest wel dimmen met zich zo aan te stellen. En van danny was idd wel jammer....
|
zet 10 vrouwen bij elkaar en het is ruzie en zet 100 mannen bij elkaar en het gaat nog goed. Ik hoop echt dat 1 van de mannen wind ik vind die vrouwen allemaal zo achterbaks niet normaal
|
Wat vinden jullie ervan dat de deelnemers zijn verdeeld in een mannen- en een vrouwenkamp?
Aan de ene kant vind ik het grappig, maar ook ergelijk om te zien hoe slecht de vrouwen met elkaar op kunnen schieten. Toch vind ik het niet realistisch omdat mannen en vrouwen niet zonder elkaar hoeven te overleven en elkaar ook nodig hebben. Wie hopen jullie dat er van de vrouwen uitgestemd worden? Ik hoop op Nolleke of Loes. |
Damn kijkt hier echt niemand expeditie robinson? Valt me tegen;)
|
jahaaa, ik kijk en ik vind het echt kei leuk :):)
grappig dat het zo snel al zo fout gaat bij de vrouwen, zitten een paar heel irritante troela's tussen. yeah, laten we op een eiland lekker gaan zitten stoken :rolleyes: |
vanavond om 22.30 uur komt de aflevering van afgelopen zondag.
|
Die (s)nolleke is zo irritant :mad: Lijkt me wel duidelijk wie welke het zwakke geslacht is. Ze kunnen niet eens met elkaar omgaan.
|
Citaat:
|
Ik vind het een belachelijk programma. Van zowel de kijkers als de deelnemers vraag ik me af: waarom doe je het jezelf aan?
|
Citaat:
dan heb je toch de laatste 2 afleveringen gemist |
Het onderwerp van dit topic hoort toch echt in dit topic thuis:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=235557 :D |
Ik vind dat ze een leuk programma verneukt hebben om het populair te maken. Ze willen er een paradijs van maken, leuk beeld, en het overleven staat niet meer centraal, ze willen ruzies, ze doen man en vrouw appart... ik kijk niet meer, zonde hoe ze het verkloot hebben voor de kijkcijfers...
|
IK vind het juist wel leuk mannen en vrouwen apart.
|
Citaat:
Ik vind t ook niet realistisch dat mannen en vrouwen gescheiden zijn. Normaal zouden ze ook niet zonder elkaar hoeven overleven en ze hebben ieder weer kwaliteiten. Mannen zijn lichamelijk sterker waardoor ze misschien meer kans hebben bij proeven (hoewel dat tot nu toe wel meevalt). Ik vind t ook jammer om te zien hoe het meteen gaat in het vrouwenkamp qua sfeer, maar vind het te ver gaan om daar meteen conclusies uit te trekken wat betreft alle vrouwen. Maar ik denk dat als ik moest kiezen ik ook liever bij de mannen zou zitten:D. Citaat:
Wat vinden jullie van de mensen die weggestuurd zijn, Danny en Meintje? Verdiend of niet? Wie vinden jullie de leukste vrouw/man, en wie de irritantste? Over Danny kan ik niet zoveel zeggen omdat hij nog niet echt de kans heeft gekregen veel van zich te laten zien, maar ik vond het een hele leuke jongen en ik vind t jammer dat de jongste meteen is weggestemd. Dat Meintje weggestemd is vind ik heel erg lullig en niet verdiend. Een aantal aanstelsters daar kon denk ik gewoon niet tegen haar no nonsense-aanpak. Nu vind ik van de vrouwen Kristina, Lydia en Jacobien het leukst. Van de mannen ben ik even de naam kwijt van de leukste. Daar vind ik ook niet echt een heel irritante bijzitten. Bij de vrouwen vind ik Loes en Nolleke niet zo leuk en over Annelies had Meintje dus toch gelijk dat ze niet eerlijk is aangezien ze het openlijk had tegen Raymond over samen manipuleren om te winnen. Het gaat nu inderdaad meer om de roddels binnen het kamp ed en minder om het overleven, wat ik wel het leukste vind om te zien. |
Citaat:
nog iets, ze lieten een stukje zien van wat er volgende week gebeurt, gaan ze dan twee gemengde teams maken of leek dat maar zo? |
k vind t een vet leuk programma alleen ik irriteer me mateloos aan die nolleke, loes etc. etc. En dat ze meintje wegstemmen is echt kneuzig, eigenlijk zouden gewoon de zwaksten moeten afvallen, het gaat toch om degenen die overleven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap ook echt niet waarom die vrouwen er zo'n zooi van hebben gemaakt. Die mannen die op Uma aankwamen schrokken zich rot en gingen ook meteen een kamp bouwen enzo. Ik moest ontzettend lachen om dat commentaar:
"De vrouwen kijken goedkeurend toe." Ik wordt echt helemaal gek van die wijven. Maar wel goed dat Annelies eruit is. Doei! De eerste terechte verliezer. Die Raymond vind ik trouwens ook een viezig mannetje. |
raymond is cool, en t is vet lullig voor die olivier (dacht ik) want die zit nu met allemaal pannenkoeken (-raymond dan)
|
Is annelies eruit??? :confused: ZO'N dom schaap vond ik dat :D fijn dat die muts is opgesodemieterd...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |