![]() |
Command & Conquer: Generals
De volgende C&C:
http://gamespot.com/gamespot/feature...als/index.html |
leuk..
|
't ziet er mooi uit iig...Maandag volgt er meer info volgens Gamespot!
|
Citaat:
|
Het is RENEGADE :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De niewere versie gaat dus C&C Generals heten |
ja.. looks like rts in 3d :P eindelijk!
lekker. |
|
Ik hoop alleen wel dat ze het overzichtelijk houden...Bepaalde inzoom mogelijkheden (niet oneindig) en alleen roterend beeld... geen domme inzoomakties enzo... Dat maakt zo'n spel slecht!
|
Citaat:
|
|
Citaat:
10x beter dan C&C (IMHO, natuurlijk) |
Het zal van de uitvoering afhangen. RA2 is veel leuker en speelbaarder (naar mijn eigen mening, natuurlijk) in vergelijking met Dune Emperor.
|
Als ik zo dat nieuwe Gamespot-artikel lees dan lijkt het spel me wel mooi!
|
C&C: Generals goes GOLD!
11 Feb. issie in de winkels.. i dunno wanneer hier maar niet lang daarna denk ik zo :P Hebbe hebbe :| |
damn 11 februari al en ik heb hem nog nieteens :( is er geen gold leak avail? :D
|
LoL ik heb er ook al naar zitten zoeken :o
Je hebt volgens mij alleen kans op het moment om de beta versie nog te spelen.. ALS je lid bent van Fileplanet :/ |
Ik weet niet of ik Generals wil hebben...iig niet meteen. Multiplayer hoef ik niet en SP lijkt me bagger. Geen FMV's, geen fatsoenlijke storyline en ik vermoed dat de missies gaan lijken op die van RA2 (oftewel: binnen een dag uitgespeeld).
Ik wacht op Tiberian Twilight :cool: |
weet iemand misschien wat de systeemvereisten zijn voor dit spel? (zal wel een dikke bak zijn)
|
Heeft iemand de beta al ergens anders gevonden dan dat stomme fileplanet. Ik wil namelijk de beta ook proberen. Er komt namelijk geen demo uit voor dit spel.
|
Citaat:
[edit: 't is 800 Mhz] |
leuk (y)
|
1GHz, 128MB intern, 64MB videokaart.
|
Citaat:
|
Ah ja, idd. Gamers.nl sprak van een Recommended van 2GHz, >256MB intern... typisch.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
de 800/128/32 klopt. |
Citaat:
Ik had het eigenlijk wel zwaarder verwacht, maar het valt nog wel mee. dank je wel. |
kolerezooi hij is uitgesteld naar 11 maart kenkerzooi nog langer w8en :( :( :( :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :mad: (n) (n)
|
Ik zie het ja :/ raar want ze hadden hem eerst Gold gezet.. domme kut EA
|
Hmm nee klopt btw niet
Is waarschijnlijk een fout in de database van de site.. er is geen officiele aankondeging dat ie uitgesteld is.. hij staat nog steeds op 11 Feb. 2003 Ik wou al zeggen een bedrijf maakt een spel niet Gold als ze het daarna nog een maand uitstellen :) No fear dus.. het staat nog steeds op 11 Feb. 2003.. slechts een fout op site 13 Feb. is hij in NL te verkrijgen btw.. |
pfewww :cool:
|
ik denk dat eht spel het beste op zijn recht komt als je iig een 1 gig, 256 mb en een geforce of meer hebt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |