![]() |
FF komt naar de Cube
|
http://forum.scholieren.com/eek.gif
Kdacht dat sony aandelen had in square |
Het gaat hier alleen om de Final Fantasy Unlimited serie.
Ik heb die eps daarvan al gezien. Het is kwa opzet net Pokemon maar dan nog saaier. Alle gevechten in de serie verlopen bijna hetzelfde. Die gast waarvan je een plaatje ziet pakt een gun, stop er 3 capsules in en schiet dat monster overhoop. Verhaal zelf is ook nie al te super. Dus jaa FFU gaat naar NGC, maar niet FF zoals het op PS2 uitkomt. |
mag ik vragen waar jullie het over hebben?
|
Citaat:
|
Er is nog helemaal geen FF Forever game verschenen, dus je weet niet of het saai is. Nintendo heeft geinvesteerd in een klein bedrijfje (zeg maar een zijtak van square) dat Final Fantasy games gaat maken. Het geld komt dus bij hen terecht en niet bij Square zelf. Hierdoor wordt Nintendo niet misbruikt door Square. De games zullen in ieder geval goed zijn voor het succes van de Cube en maken gebruik van de GameCube/GBA link.
|
Dit is wel heel erg oud nieuws... Nintendo en Squaresoft hebben heel lang met elkaar samengewerkt, maar Squaresoft wou een andere kant op dan Nintendo toen de N64 uitgebracht werd... FF7 bevatte veel grote FMV's, die simpelweg niet op een N64 cartridge (volgens hebben die een beperking van 350 MB, maar dat weet ik niet helemaal zeker) zouden passen. Daarom is Squaresoft toen gaan werken voor Sony, maar ze hebben zichzelf nooit vast laten leggen aan Sony zelf. Nu Nintendo met DVD's gaat werken heeft Squaresoft die beperkingen die het ten tijde van de N64 zou hebben. En de combinatie FF Legends (gloof ik dat ie heette, een remake van FF4 dacht ik) op de GBA en de link naar de GC geeft nieuwe mogelijkheden die Squaresoft ook wel aanstonden.
Maar dit wil nog niet zeggen dat Squaresoft Sony per se maar helemaal links laat liggen, dit wil alleen maar zeggen dat ze zich als een zelfstandig bedrijf willen gedragen (zoals ze ook verdienen natuurlijk). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dus echt geen idee waar jij jouw versie vandaan haalt... |
het is niet zeker dat t om de unlimited series gaat ,dat nemen ze aan omdat degene achter t sub-bedrijfje ook degene achter die serie is ( maar ook degene achter de secret en legend of mana series en de saga series .. niet zo vreemd dat die nu aan de GBA slaat want saga en mana zijn de enigste op de gb verschenen series van squaresoft).
het is officieel dat t op de Gamecube om een final fantasy game gaat (waarschijnnlijk een originele) en op de GBA 3 games waaronder een final fantasy game die je met de gamecube versie kan linken (god laat t geen monster collectie game zijn.) t is erg waarschijnlijk dat een andere van de 3 GBA games een final fantasy tactics deel is wat natuurlijk ook weer prettig is. deze 4 spellen zijn waarschijnlijk voor dit jaar nog (waardoor ik aanneem dat t om een port van finalfantasy 10 of 11 gaat omdat die al practisch af zijn.)... hoe je het ook went of keert square is terug bij nintendo (dit wilde ze al een tijdje met name om de GBA) en dat is errug goed nieuws. |
Citaat:
|
Die geruchten bestonden op de N64 al, nu pas is t officieel. Dus niet zo lullen.
|
Citaat:
Als je een discussie wilt houden over wanneer het allemaal wel en niet bekend was stel ik voor dat je dat op het forum van de PU doet, omdat die dat soort dingen vaak toch beter weten. |
Waarom zou hij naar het forum van PU moeten.
Iedereen weet toch dat PU zuigt. En waarom FF niet op de N64 kwam kan ik je ook vertellen, die catridges konden niet genoeg ruimte bieden aan al die FMV's in FF. Daarom zijn ze toen voor de PSX uitgebracht. ---------- Bij de GC was het al heel lang zeeeeeeeer waarschijnlijk dat er weer een FF zal komen. ---------- Jaja, en opeens denken ze allemaal dat ze al jaren wisten dat FF voor NGC zou komen. Effe normaal, Square heeft nooit gezegd niet meer voor Nintendo spellen te willen maken. Er zijn zelfs spellen die eigenlijk indirect van Square komen uitgebracht. Dus dat Square zelf met een game zou komen wist iedereen al. Das hetzelfde als dat Bill Gates een console zou uitbrengen, iedereen kon voorspellen dat ie ook de console markt wil veroveren. |
Citaat:
|
Kom op man.
Kijk es naar de software markt. En wat Bill gezegd heeft. Hij wou zich meer op games richten. Aangezien er niet echt unieke games voor een Windows komen moest ie wel es iets "anders" doen. Console maken duzz. Anywayaz boeit mij ook voor geen meter. Crap-box word toch het derde wiel aangezien naar mijn mening mensen liever iets vertrouwds hebben zoals een PS2 of NGC. Het komt tenminste van merken die bekend zijn voor hun consoles. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |