![]() |
Combi
Welke drugs combi's bevallen juist wel of niet ???
Zelf vind ik paddo's en wiet (of hash) goed samen gaan. Tis trouwens wel vaagh als je aan het trippen bent en je neemt een hijs is het heeel anders dan gewoon de hijs slaat niet ineens in maar je spaced langzaam weg ofzow :D |
de enigste combi waar ik ervaring mee heb is wiet/alcohol en die bevalt me wel hehe
|
had een keer de volgende combinatie:
-alcohol -wiet -xtc -mdma poeder -speed -coke beviel opzich wel :p |
Citaat:
anywayz.. ik heb alleen nog maar hash / wiet / alcohol meegemaakt (ook als combi) .. wil misschien binnekort ook nog 'ns ephedra halen... |
Citaat:
btw als jij zo door gaat eindig je nog wel erger misschien :p |
hehe een meisje van 13 die al drinkt en blowt? dan eindig je dood op je 16e wegens een overdosis xtc.
|
Alcohol
Wiet Hasj Mexicaanse en schotse paddo's Xtc Beviel me heel goed :) Verder doe ik wiet met alles eigenlijk .. Alcohol met smart pillen xtc speed en paddo's Op zich kan je best veel mixen maar de alcohol hard drugs combi vind ik zelf niet zo slim en doe ik dus ook niet meer .. |
Citaat:
|
Alleen de combi van hasj / wiet.
Maar mensen, blijf voorzichtig! Als je hier leest dat de combi blabla en blabla samen gaan, en dat het diegene beviel, betekent dat nog niet dat het ook bij jou goed zal vallen! Dus wees altijd voorzichtig..ajb. |
Citaat:
[ontopic] wiet/hasj vond ik wel relaxed mexicaanse paddos + wiet was helemaal chill space-e + ephedra + veel wiet + space thee beviel ook wel :o [/ontopic] |
meestal als ik naar een feest ga dan drink je eerst een paar biertjes en rook je een paar jointjes. Op het feest neem je een paar pilltetjes en een beetje coke. Nou op het eind rook je een dikke hasj joint endat was het.
Bevalt me meestal wel. maar de xtc en de coke overheersen de alcohol en jointjes. ik drink en blow op dat moment gewoon omdat ik het lekker vind niet omdat ik speciaal wil combineren of korter wil worden |
Citaat:
|
alleen hasj/wiet
vandaag nog.... :P gewoon combi-joint. reeeeeeelaxed |
mn wiet is nu op :( en geld ook :( MAAR vrijdag + zaterdag is het wiet probleem opgelost, en over 2 weken het geld probleem ook hopelijk :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |