![]() |
Sequoyah [live tip][Rock]
Sequoyah is een Bergeijkse/Brabandse band. Ze maken ouwe vertrouwende Rock en ze zijn echt heel goed. Live dan. Op CD zijn ze heel erg veel minder.
Maar je moet ze als ze ooit in de buurt spelen echt eens gaan bekijken. Ik heb ook een CD van ze. Is niet erg super ofzo. Maar ik moet mee kunnen zingen als ze live spelen, dus ik luister 't wel. 't Is misschien wel de beste live band van Europa. Dus bekijk 't eens. Ze spelen meestal voor 5 Euro ofzo. Dus qua prijs is het zeker te doen. Waar treden ze komende tijd op? October 7 Schaaf - Leeuwarden (supporting Raging Slab) October 13 - Effenaar - Eindhoven (supporting Raging Slab) October 27 - De Bel - Valkenswaard November 2 - Gouden Leeuw - Dongen November 8 - Down Town - Gemert November 24 De Kraai - Bladel (+ support) December 1 - Thunder Roadhouse - Eindhoven (+support) December 7 - Muziekcafe - Helmond Ze zijn support act geweest van de volgende bands: Deep Purple(!!) Dio(!!) Golden Earring(!!) Gun Shootyz Groove Skik Van Dik Hout Prodigal Sons Highlander Labyrinto The Scene Nogmaals ze zijn erg goed. O, wie kent deze band allemaal? |
ik ken ze allemaal behalve Labyrinto :confused:
skik draait best wel ja :) |
Ehhh.. Ken je Sequoyah ook?
|
Citaat:
|
*woont vlakbij bergeijk*
Geinig, ze treden op in de Bel.. Hier int dorp :o Heb ze ooit hier in de Excuus gezien (is plaatselijk cafe hiero) [edit] vond er niet zoveel aan, beetje zweterige-mannen-met-lang-haar-rock[/edit] |
Heb jij "Fallen" ook ooit gezien in de Excuus?
|
Citaat:
|
Die 'zanger' of wat?
|
Hehe, ja Fallen ken ik wel :P zelfs -bijna- bij gedrumt, gelukkig niet gedaan :D
Sequoyah ken ik wel, is leuk als je nix beters te doen hebt, na 6 keer hoeft het nietzo meer van mij |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb lekker een orginele Demo van hun! Hahahahahahaa! Zo! Wees jaloers! Citaat:
|
Ik heb The Rising van Sequoyah en die vind ik toch best okeej... mag gezegd worden... verder ken ik niks van ze. Die nieuwe plaat schijnt ook wel goed te zijn!
Hmmm, 2 november in De Gouden Leeuw... da's 5 minuutjes fietsen... ga ik denk ik 'es kijken... |
Citaat:
nu u weer :) Fallen update: zangeres is weg, en zanger gaat meer focussen op gitaar (is ook wel nodig).....gelukkig dat die oude drummer weg is, Dennis kon echt voor geen meter spelen |
Je hebt een koele sig Carn. I agree.
|
Citaat:
Citaat:
Zanger gaat minder zingen? Jeej! En van drummers weet ik niks af :D. Citaat:
Waar ligt Dongen trouwens? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |