![]() |
Stammn we werkelijk van de aap of is dat een zinlose gedachte
Ik denk het van niet, volgens mij zijn we zelf ineens ontstaan
|
Ik denk van wel, die theorieën zijn vrij precies.
|
wij stammen af van de apen.....
hoe kan het anders ??? |
waarom zijn er dan verschillende soorten mensen?
|
Citaat:
|
volgens mij stammen we wel af van de apen, want qua lichaamsbouw (botten enzo) lijken we best op apen.
alleen hoe komt het dat sommige apen wel tot mensen zijn gevolueerd en anderen niet? |
vast wel :o
|
Het lijkt mij het meest logische voor zover ik daar nu over kan oordelen.
|
Zonder er diep op in te gaan, want dat gebeurde in de wetenschap al eerder toch :) denk ik idd dat we van de apen afstammen, hoewel ik hier geen volle 100% zeker van ben lijkt mij dat het meest 'voor-de-hand-liggende' zeg maar.
Er zijn nog steeds mensen ( bepaalde geloven?) die niet geloven dat de mens werkelijk een afstammeling is van de apen toch? |
Op Discovery werd anders gezegd dat we meer van een varken afstammen dan van een aap// De theorie weet ik niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee het is waar, de aap en de mens zijn samen een diersoort die allebij afstammen van een prehistorisch varken. Alleen de ene mensesoort geen verder leven in bomen en de ander op de grond, wij dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had het er vandaag met kat eventjes over, en die dacht ook ergens gehoord te hebben dat we van het varken afstammen |
Citaat:
|
Nee, we stammen niet af van de apen zoals we doe nu kennen.
De aap en de mens hebben alleen dezelfde voorvader: een klein aapje. Dit aapje bestaat tegenwoordig niet meer |
maar dan zal de mens die nu zwart is in nederland straks blank worden :confused:
|
Citaat:
overigens stammen wij niet af van de apen maar hebben we een gemeenschappelijke voorouder, noch mens noch aap |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe komt het dat mijn post ineens weg is :S
|
Citaat:
als je nou kijkt naar de aap zie je zelfde structuur zelfde chromosonen en zelfs dezelfde gewoontes in mijn opinie kan het niet anders dan dat we van apen afstammen |
Citaat:
Daar is de mens. Hoe? Ja God, toch? Weet je 't zeker. Wat anders dan? Ja, dat is het, maar wat? Ik heb niet het verstand, de zin of de inteligentie om dat te snappen. |
Citaat:
lijkt me ook beetje raar |
Zowel de mens als de aap stamt af van een "oeraap". Iets kan niet zomaar ineens ontstaan (behalve het hele universum tijdens de oerknal dan :) )
Waar zou de mens dan vandaan komen? Zomaar uit de lucht komen vallen? Heeft God ons gekleid? Hebben aliens ons hier op aarde neergezet? Denk 't niet. Ik geloof meneertje Darwin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |