![]() |
vbulletin board
ik heb nu een vbulletin boars.. net als s.com...
Maar ik weet niet hoe je categorien maakt :D http://worldofice.amok.dk/upload/index.php? dit is um..... Weet iemand hoe je categorien maakt? want t lukt niet echt.... En hoe kan ik hem nederlands krijgen? |
Citaat:
bij sommige board is het trouwens verschillend maar probeer het uit te zoeken :) p.s. ik weet niet of je een goeie topic maakt :) mischien weet je fb een raad |
hoop het :D
Maare.. ik heb de engelse (n) weet niet hoe k hem nederlands krijg |
mnaar met de forums lukt t nog niej :(
|
Bij legale versies wordt altijd een handleiding bijgeleverd.
Danny |
Maar ik snap t gewoon echt niet....
Engels boekie you know? Vat ik niet haha |
Je begint echt behoorlijk irritant te worden met je topics, melkunielsie
Open 1 topic waar je al je vragen in stelt, want met je beneden 0 topics word ik behoorlijk gestoord... |
Huh...
IK heb hier pas 6 topics geopend ofzow... Over verschillende onderwerpen!!! |
Citaat:
en wat McLaren zegt klopt ik zie idd veel topic over het zelfde onderwerp echt irritant ( en hopen dat er 1 gesloten word ) en wat maak je nou een board terwijl je helemaal geen verstand van heb :confused: ik bedoel wrm? ook engels? heb je geen nl's board ,nog makkelijker :) ik zou goed engels oefenen en goed met board kunnen omgaan want zo kom je echt niet ver. |
Maar ik zoek nederlandse templates ;)
|
Ga toch weg met je illegale shit :D
|
dat is niet illegaal..
K heb hem echt gokocht |
|
Op http://www.vbulletin.org kun je een boel templates downloaden, maar vBulletin heeft ook een aantal woorden enzo hard-coded, dus een perfecte vertaling zal wel niet lukken. Maar misschien is dat inmiddels alweer beter.
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom mensen voor vB kiezen terwijl er zoveel gratis alternatieven zijn, zoals phpbb en invisionboard... |
thanx :)
maar waar staan de templates op die site? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn niet echt uitgebreide tests die weergeven welk forum beter is dan de welke en wat precies de voordelen zijn. Tenminste, ik heb er nog nooit 1 gezien. Want wat zijn de mogelijkheden? vBulletin (schijnt traag te zijn met veel users) UBB (heeft geen database!) React (duur..) Jottum (snel maar niet af) PHPBB (nog in volle ontwikkeling; wel gratis) OpenBB (same; wel gratis) Uiteraard is datgeen dat tussen haakjes staat subjectief en niet echt goed getest door mij maar hoe kun jij dan concluderen dat vBulletin beter is dan een gratis forum? |
OIpzich vindt ik phpbb nòg de beste....
Veel hacks/templates, en snel, makkelijk te gebruiken zie www.iceplan et.nl.nu |
Vergeet InvisionBoard niet. In een test van gratis PHP BB's op webgoeroe.net kwam die het beste uit de test, en ik heb hem zelf getest, de code zag er netjes uit en het werkte goed. :)
|
keej.. vindt vbulletin al weer erg goed :D
maar de templates hoef ik niet meer..... Heb alleen nog een nederlandse vertaling nodig.. Heb heel google alles afgezocht.. ken niks vinden.. Iemand een suggestie? Of weet een forum baas het? want dit is ook een vbulletin forum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(persoonlijk heb ik liever een meer uitgebreide en/of een van betaalde fora) |
Citaat:
<ontopic> Als je een vB license hebt, waarom draai je dan vB 2.2.6 en niet de nieuwste versie 2.2.8 :rolleyes: </ontopic> |
ben er weer.....
Moet nu alles over vbulletin in dit topic poste :mad: Maarja.. Willen jullie de kleuren/snelheid/gebruiksgemak testen? www.scholierenonline.nl.nu Vindt ik wel belangrijk voor me forum |
Citaat:
maar die paars en geel/oranje past echt niet vind ik ( moetje ff veranderen ) :) |
Oke...
Thanx voor de tip..... Nog een vraag eigenlijk...... Mensen hebben inlogproblemen op me site... soimmige wel.. sommige niet Ze worden dan bij t plaatsen van een bericht uitgelogd.... Heel vreemd.. Waar kan dat aan liggen? en hoe los ik t op? |
Maarja.... Kan ook aan de comp liggenvan hun.. weetniet..
|
of je verzint een origineel board :rolleyes:
|
Laat maar... lag aan de cookies zag ik.....
Maar ik zoek me echt rot naar nederlandse templates!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |