![]() |
Wat vind je van je nieuwe opleiding?
Begin september zijn veel van jullie begonnen aan een nieuwe opleiding of studie. Misschien ben je ook wel op kamers gegaan. Het is nu een maand later en ik ben benieuwd wat je er tot nu van vindt. Is de opleiding hoe je verwachtte dat ie zou zijn of valt het vreselijk tegen? en hoe vind je het om voor jezelf te zorgen? Heb je al veel nieuwe mensen leren kennen? kortom, vertel iets over je 'nieuwe' leven! :)
|
De opleiding is tot nu toe heel makkelijk. De projecten zijn zeer leuk, maar die hoorcolleges zijn zo saai. Gelukkig heb ik een laptop bij de hand.
Ik doe Hogere Informatica aan de HvA. TechXP |
Dom en saai. (n) Ik kap 'r na dit jaar mee, dan ga ik lekker wat anders doen. :) (y)
Ripper |
Film+tv wetenschappen op UVA
Tot nu toe (y) :D |
Citaat:
|
Informatiekunde aan de Univ Utrecht. Lijkt erg leuk tot nu toe! (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet het nog niet zo goed... sommige vakken zijn heel leuk/interessant en anderen zijn echt NIKS aan. ik doe hbo-verpleegkunde in Utrecht. ontzettend leuke klas, veel vrij maar ik begin steeds meer te twijfelen of ik wel echt de verpleegkunde in wil :o (n). maargoed, eerst maar ff propedeuse halen dan kijk ik wel verder wat ik wil..
|
Gaat wel...
|
Zwaar vet, natuurlijk, as always :rolleyes:
|
Biologie op de UU
leuke opleiding, maar wel veel en moeilijk |
allemaal wel ok. Heb het de laatste tijd wel retedruk :p
|
Mjah, niet echt leuk... Ik heb heel erg veel algemene vakken en die zijn dus echt niks aan. Gelukkig heb ik niet erg veel colleges, ik zit meer in de trein dan in de collegezalen...
Tis nog moelijk om er écht iets zinnigs over te zeggen, ik heb afgelopen maandag pas m'n eerste economische vak gehad, ik hoop dat er wat verbetering in komt... |
Citaat:
Citaat:
Ik ben nu totaal ongemotiveerd. Ik heb een andere kijk op Geschiedenis en hoe die je geleerd dient te worden, en daar voldoet deze school dus niet aan. Jammer. Ik probeer de propedeuse af te maken en dan Geschiedenis te studeren aan de universiteit, daar zal het hopelijk een stuk leuker zijn. :) ....Oh, enne, wie is die persoon die op mijn school ook de lerarenopleiding Geschiedenis doet? Is het een eerstejaars? Zo ja, dan ken ik diegene waarschijnlijk. Zo niet, dan ken ik 'm niet. :) Groetjes, Ripper |
ja hij is 1e Jaars, Sander.....kdenk dat je hem dan wel kent,
want hij vertelde me dat er maar 20 mensen zijn voor GS. |
Politicologie! Superleuk maar ook superveel... Ik d8 dat vorig jaar (examenjaar VWO) zwaar was, nou vergeleken met dit jaar was het een eitje...
|
Citaat:
Groetjes, Ripper |
Citaat:
|
Tot nu toe niet echt moeilijk (lees: behoorlijk makkelijk), maar wel zeer interessant. Alleen jammer dat ze niet dieper op de stof ingaan, wil eigenlijk sneller en meer :o. Maar goed, dat komt de komende tijd nog wel goed denk ik. Waar ik wel van baal is dat ik nog geen kamer heb, dus aan iedereen: VROEG INSCHRIJVEN....
|
Onwijs interessant :) vermaak me prima
Psychologie op de VU Alleen het vak methodologie is om te huilen zo saai, maja alles beter dan de middelbare school nietwaar :D |
GLTC
Waar zeg ik niet; maar we krijgen wel een stelletje stomme kutvakken naast Latijn en Grieks de hoeveelheid valt me heel erg tegen, door de 2e fase ben ik niets meer gewend |
Citaat:
|
ow, nog iets: ga je overal braaf naartoe, of heb je nu al zoiets van 'nah, dat college/werkgroep/enz skip ik'??
|
ik heb net een contactuur rechten voor verpleegkundigen gemist :o , maar ik heb morgen m'n eerste toets, dat is heel veel en ik had me er toch niet op voorbereid.. dus vind ik het wel goed.
maar normaal ga ik wel gewoon altijd hoor, alleen wanneer ik zeker weet dat ik het wel kan missen en er een reden voor heb. |
Citaat:
|
tot nu toe leuk :) maar ik hoef maar 2 dagen in de week naar school en heb echt maar weinig uur! Beetje vreemd..
Ik doe nu hele dagen niks en geld uitgeven :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |