![]() |
Pokemon gold / silver / cristal en alle andere versies van pokemon die er zijn!!!...
Ik heb pkmn. goud
weet iemand hoe ik Spinarak krijg??? Of weedle??? Of waar lugia zit ga naar www.pokemonwolken.nl daar sti genoeg info op... :-) |
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Frank (17-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door Frank (17-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door Frank (17-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door Frank (17-03-2002).] |
Ik kon die spelletjes op me pc spelen een antal jaar geleden, en nu d8 ik er weer aan, maar hoe moet dat ook al weer, en waar kan ik de benodigdheden halen?
Wil wel weer es een keertje spelen was wel geinig. |
Ik kon die spelletjes op me pc spelen een antal jaar geleden, en nu d8 ik er weer aan, maar hoe moet dat ook al weer, en waar kan ik de benodigdheden halen?
Wil wel weer es een keertje spelen was wel geinig Die kan je ergens dowloade |
Ja dat weet ik ook wel dat je ze ergens moet kunnen downloaden? Maar waar....ben niet zo "into" dat soort dingen meer.
|
ARGHHHH
nee, geen p*k*m*n HELP! gotta kill em all! |
weet iemand hoe ik mew en celebi krijg?
ik heb mew al maar wil graag eentje zelf vangen zónder nickname, hij heet namelijk sander. oh, en als je er eentje wil ruilen, kom dan maar lekker naar Den Helder (noord-holland) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |