![]() |
De nintendo-quizz (10 vragen)
Ik zag een topic over een quiz staan en hierbij maak ik een nintendo quiz (niet al te moeilijk)
Je krijgt 10 vragen ben benieuwd wie wat fout en goed heeft. 1) Hoe heet de fairy (elfje) die boven Link vliegt en hulp biedt aan Link in Ocarina of Time? > 2) Hoe heet de professionele stem-acteur uit Amerika die sinds Mario64 alle mario, wario en luigi stemmen verzorgt? > 3) Donkey Kong, dan denk je aan Rare en Nintendo. Rare is nu naar de X-box. Is het waar of niet waar dat Donkey Kong nu ook naar de X-box gaat? > 4) In welk jaartal kwam het spelletje waarbij Donkey Kong tonnen gooide naar Mario en Mario via trappetjes omhoog moest klimmen naar Donkey Kong? > 5) Hoeveel opslagcapaciteit hebben de mini discs van de gamecube? > 6) Hoeveel sterren zijn er méér te halen bij Mario64 nadat je het hebt uitgespeeld? > 7) Nintendo kent ook een Virtual-Boy. Die is in onder andere Japan, Amerika, Nederland uitgekomen. Waar of niet Waar > 8) Om scores en gegevens op te slaan heb je bij de gamecube nu een memory card. Op de Nintendo64 heette dit anders om je scores en gegevens op te slaan. Hoe heette dat ding? > 9) Hoeveel broers heeft Mario? En welke? > 10) Hoeveel spellen op de Nintendo64 heb je waarin in de titel de naam Mario voorkomt? > |
Citaat:
|
Ik weet niet echt veel maar volgens mij heet dat elfje geen Ocarina, want die fluit..Dat is The ocarina of time...
|
De antwoorden zul je te zien krijgen over paar dagen, als ik nu zeg welke antwoorden van iemand goed zijn weten andere het al...
|
het elfje heet Navi mensen :)
|
Citaat:
|
1) Hoe heet de fairy (elfje) die boven Link vliegt en hulp biedt aan Link in Ocarina of Time? Nayi
2) Hoe heet de professionele stem-acteur uit Amerika die sinds Mario64 alle mario, wario en luigi stemmen verzorgt? ?? 3) Donkey Kong, dan denk je aan Rare en Nintendo. Rare is nu naar de X-box. Is het waar of niet waar dat Donkey Kong nu ook naar de X-box gaat? nee, want het is een ooit bed8 door Nintendo 4) In welk jaartal kwam het spelletje waarbij Donkey Kong tonnen gooide naar Mario en Mario via trappetjes omhoog moest klimmen naar Donkey Kong? ik denk halfverwege jaren 80 (heb ik btw nog ergens legge) 5) Hoeveel opslagcapaciteit hebben de mini discs van de gamecube? 1,8 GB 6) Hoeveel sterren zijn er méér te halen bij Mario64 nadat je het hebt uitgespeeld? 120-70=50 7) Nintendo kent ook een Virtual-Boy. Die is in onder andere Japan, Amerika, Nederland uitgekomen. Waar of niet Waar nooit in Nederland :( , niet waar duz 8) Om scores en gegevens op te slaan heb je bij de gamecube nu een memory card. Op de Nintendo64 heette dit anders om je scores en gegevens op te slaan. Hoe heette dat ding? controller pack 9) Hoeveel broers heeft Mario? En welke? *twijfelt met Wario8 toch denk ik 2: LUIGI THE GREATEST en wario 10) Hoeveel spellen op de Nintendo64 heb je waarin in de titel de naam Mario voorkomt?[B]tussen 15 en 20 (geen zin om ze allemaal te tellen) |
Citaat:
|
Je krijgt 10 vragen ben benieuwd wie wat fout en goed heeft.
1) Hoe heet de fairy (elfje) die boven Link vliegt en hulp biedt aan Link in Ocarina of Time? >Navi 2) Hoe heet de professionele stem-acteur uit Amerika die sinds Mario64 alle mario, wario en luigi stemmen verzorgt? >Charles Martinez 3) Donkey Kong, dan denk je aan Rare en Nintendo. Rare is nu naar de X-box. Is het waar of niet waar dat Donkey Kong nu ook naar de X-box gaat? >Nee, DK is een bedenksel van Nintendo 4) In welk jaartal kwam het spelletje waarbij Donkey Kong tonnen gooide naar Mario en Mario via trappetjes omhoog moest klimmen naar Donkey Kong? >1981 5) Hoeveel opslagcapaciteit hebben de mini discs van de gamecube? >1.5 GB 6) Hoeveel sterren zijn er méér te halen bij Mario64 nadat je het hebt uitgespeeld? >50, 120 totaal en 70 nodig om uit te spelen 7) Nintendo kent ook een Virtual-Boy. Die is in onder andere Japan, Amerika, Nederland uitgekomen. Waar of niet Waar >Nee...niet in NL 8) Om scores en gegevens op te slaan heb je bij de gamecube nu een memory card. Op de Nintendo64 heette dit anders om je scores en gegevens op te slaan. Hoe heette dat ding? >Controller Pack 9) Hoeveel broers heeft Mario? En welke? >1, Luigi 10) Hoeveel spellen op de Nintendo64 heb je waarin in de titel de naam Mario voorkomt? >...Dr. Mario 64, Mario Kart 64, Mario no Photopi, Mario Party, Mario Party 2, Mario Party 3, Mario Story, Mario Tennis, Paper Mario, Super Mario 64, Super Mario RPG 2...11 dus |
Baron Senegir heeft ze allemaal goed behalve aantal broers...Wario is ook een broer van Mario
En over aantal spellen met mario in de titel zal wel kloppen :p |
spellen mario ding klopt niet,
maar je mog geen google gebruiken he! :D duidelijk wel het geval daar :) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de N64 PS. Ik heb geen Google gebruikt...ben een heavy fan van Big N. |
Citaat:
|
Wario een broer van Mario? O___o
Dacht dat hij een neef was... |
als je wario als broer telt moet je ook waluigi erbij doen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een quizmaster die niet alle antwoorden weet... :rolleyes:
|
dan mag jij mij uitleggen wat Mario no Photopi
is dingetje die alles wist :x |
Citaat:
|
Citaat:
maar andere zeggen neef dus nu begin ik te twijfelen maar wario is mario's slechte broer hoor zoiets |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |