![]() |
Vrouwen, zorg dat je klaarkomt...
Ik vraag me dus net even af waarom jullie vrouwen eigenlijk seks hebben met van die prutsers van een mannen. Het lukt de man dikweils niet de vrouw klaar te laten komen en dat terweil de man zelf wel aan z'n trekken komt. En jullie laten dat gewoon toe. Mijn vriendin zegt dat het niet uitmaakt dat het niet is gelukt. Maar ik heb dan ziets van, ik ga net zolang door tot het gdvr**dm
wel lukt. Of kunnen jullie net zoveel van seks genieten als mannen zonder klaar te komen. Vinden jullie het echt niet erg? |
Ik zou het wel erg vinden :D
|
Citaat:
|
Ik heb hier over gesproken met mijn meisje en zij komt ook niet altijd klaar maar dat vind zij niet echt erg.
Als we "het" even snel doen dan vind ze het wel lekker maar dan komt ze soms niet. maar als we er de tijd voor nemen dan komt ze altijd wel. Maar van de drie keer per week (gemiddeld he) komt ze naar haar eigen zeggen gemiddeld 2.5 keer genoeg toch? :confused: |
't is lief als hij door wil gaan totdat je wel klaarkomt, maar er is ook zoiets als overstimulatie. De clitoris is zo gevoelig dat stimulatie op een gegeven moment echt niet meer lekker voelt, en niet lang daarna word het pijnlijk... Denk dus even na voordat je doorduwt - misschien vind ze het op dat moment wel lekkerder als je dat orgasme voor een andere keer bewaard, en d'r een lekkere massage geeft....
|
Citaat:
|
'k kan er ook van geniete als ik nie klaarkom hoor..
maar als 'k daar wel zin in heb dan ga 'k zelf verder.. want hij kan 't ook niet altijd even goed :o |
Mannen zijn in het algemeen gewoon stumpers. Maar gelukkig heb ik er eentje die er voor de verandering wél flink wat van kan...Ghehe...
|
Citaat:
|
Met mijn ex kwam ik heel vaak niet klaar maar daar zat ik niet echt mee eigenlijk :D
Ik vind de ander zowieso altijd belangerijker dan mezelf :o (in bed dan he:D) |
het heeft bij mij heel lang geduurd totdat ik klaar kwam..
Dus ik heb eigenlijk altijd sex gehad zonder klaar te komen.. maar wat je niet kent mis je niet :) Nu kan ik wel gewoon komen.. en het is iets extra's..maar het is niet zo dat ik niet van de sex geniet als ik niet kom! |
Citaat:
|
Citaat:
*'I'he Prophet, die in zn vrije tijd al genoeg onderkwakt* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dude, als :( iemand sex met me heeft dan gaat die dat toch niet alleen voor mij doen, ze moet er toch zelf ook plezier van krijgen of heb ik t nou mis (gruwelijk of gewoon) :confused:
|
een beetje man weet zijn vrouw wel te verwennen ;)
|
Ik zou toch liever wel komen en het niet zo ontzetten fijn vinden als ik niet zou komen :D
|
ik snap het niet, als ik zegmaar bezig ben dan komt ze vrijwel altijd op uitzondering van een aantal vluggertjes. Maar alle andere keren ging het wel, je moet gewoon weten hoe je je meisje moet stimuleren anders ben je een prutser ;)
|
Citaat:
gelukkig kom ik sinds een maand of drie wel :cool: xxx |
Citaat:
|
Citaat:
IK kom wel... :D :D :p |
Citaat:
*GRIJNS* :rolleyes: |
Citaat:
xxx |
Citaat:
|
sex is tog niet alleen klaarkomen ik bedoel het gaat om het hele spel en als het helespel meer dan goed is is het klaarkomen niet belangrijkl :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*'I'he Prophet, van wie zn leraren op de basisschool al voorspelden dat hij een "lastige klant" zou worden* |
Citaat:
|
Citaat:
*'I'he Prophet, een echte doe het zelver" |
Citaat:
|
Citaat:
|
dank je wel voor je medelevende tip :cool:
|
Hmmm, vond het wel mooi, als mijn vriendin kwam... ow, en ik liet mijn vriendin komen, zonder dat we sex hadden of dat ze het ooit had gehad ;)... de hele omgekeerde wereld lijkt het wel, als ik zo die berichtjes lees :s
|
uhmmm nou ik kwam ook bijna nooit klaar...maarja zo erg vond ik het nie...ik vond ut zowiezo wel lekker om zo intiem te zijn en dan hoef ik niet per se te komen.. :)
En ja jammer dan...maar faken doe ik zeker nie!! Ik weet nie waarom, maar ik ga nie net doen alsof!! Vind ik maar lullig :) |
Citaat:
Maar ik vind et onzin dat als je vriendin zegt dat het niet uitmaakt als et niet gelukt is, jij dan toch doorgaat!! Want misschien lukt et even niet, of heeeft ze al genoeg ervan genoten!? En ehhm ik kan idd van sex genieten, zonder klaar te komen... (als et maar niet altijd is) En net zoveel als de man jaaaaaaa! haha misschien zelfs meeeer, wie weet :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |