![]() |
Golden Sun
Wie heeft dit spel??
t rullez!! |
Ik heb hem ook net en het is veelbelovend. (Er wordt wel superveel reclame voor gemaakt op tv btw.)
|
heb hem net gedownload is erg mooi ziet er perfect uit word zeker een topper :-)
|
Is hij hier nu al uit?
*wil hem heel graag hebben* |
Ik heb het spel gister uitgespeelt en het is echt koel! Iedereen die van zelda en ff houdt moet dit spel hebben. Het enige nadeel is dat de puzzeltjes nogal saai zijn, kamer in, dingen verschuiven, volgende kamer, schakelaar omzetten, volgende kamer...
Maar voor de rest is het echt een koel spel. |
Citaat:
Dit soort rpg's zijn de beste uit zijn soort, vind ik http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
yups daaro :-p
|
Ik heb hem al voor een paar maanden terug gespeelt en ik moet zeggen dat dit spel echt goed is en ook niet al te moeilijk. Er schijnt ook een Golden Sun voor de NGC te komen, misschien wordt dit wel het vervolg van Golden Sun op de GBA
|
komt een golden sun 2 voor de gba
|
Citaat:
ik zit nu in babis lighthouse bij een standbeeld met knopjes op de vloer en een schaalmodel van de venuslighthouse...tja...ff puzzelen |
Ik heb hem gister gekocht,
hij is best vet eigenlijk..... |
hey cool.. nog een topic over golden sun
what is het? |
het spel zuigt eiegnlijk behoorlijk :S, k bedoel het is allemaal wel mooi ensow maar het heeft weinig tot 0 diepgang en het is veel te kort, bovendien duurt het nog eeuwen voordat het vervolg komt
|
Citaat:
|
hoe kan je ooit een halve game beoordelen als een hele game? Ik vind het dus behoorlijk *** (=mening) dat ik moet wachten, en het spel zelf vind ik te weinig diepgang hebben + te kort, als je me message leest moet je wel alles lezen en niet dingen er uitpikken. Dat zijn, voor een rpg fan, nojuist de belangrijkste dingen van een spel, het is allemaal wel leuk gemaakt ensow, maar...tja te makkelijk
[Dit bericht is aangepast door Naz (26-03-2002).] |
hmmmmz ben ik bij een bepaald stuk aftiteling gehad..denk ik ow het gaat verder..NEE!! to be continued!!
ik dacht deel 2 is nieuw ingedeeld maar gaat gewoon verder met het verhaal van deel 1..echt lelijk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |