![]() |
Aan de gemutsten
.
Ik heb vrijwel altijd een muts op m'n kop. Ja zo'n lekkere grote. Vooral in herfst, winter en lente ben ik praktisch vastgelijmd aan dat ding. Het zit echt lekker. Maar je hoort altijd weer dat ene zinnetje van: He, heb je het warm ofzo. Kan ik me echt dood aan ergeren. Wat vinden jullie van een muts die gewoon voor het lekker zitten wordt gedragen en niet voor de kou? |
Hmm soms is het vet, heb het ook wel is op, is toch cool :D
|
Mwaaah in een uitzonderlijk geval kan het bij jongens iets extra's toevoegen.. maar dan is het zonder muts nog leuker.
Dus nee eigenlijk, liever zonder. |
sjah, altijd vind ik wel een beetje te veel van het gemutste.. na meer dan een half jaar een vissershoedje gedragen te hebben ben ik die dingen echt zat.. maar goed als jij het fijn vindt, moet je het vooral doen, tis alleen minder goed voor je hoofdhuid, maar dat terzijde.
|
het heeft wel iets (soms)
|
Oorwarmers, dan ben je pas hip.
|
Een muts kan oké zijn. Als het maar niet zo'n grappige ski muts is, met felle kleurtjes of gezichtjes of bert en ernie plaatjes of van die domme pompoenen...
|
Van die muts-petten met oorflappen zijn puik :]
... als het ooit 20 graden vriest in Nederland koop ik zo'n ding. :cool: |
sommige mutsen zijn zeer ok, maar t moet je gewoon leuk staan, je moet een mutsen hoofd hebben, als je dat niet hebt moet je ook vooral GEEN mutsen opdoen, en al helemaal niet als t niet nodig is :D
mja ik vind t dus soms wel leuk en soms niet, en t ligt ook aan de muts.... |
Citaat:
|
euh ligt aan de muts en het hoofd zelf:P ik heb wel es een muts op (zo'n beanie geval) maar alleen als het koud is en dan vooral buiten(binnen staat het zo raar als je zo'n ding op hebt). nadeel alleen is dat je haar daarna altijd zo verrot zit:p
|
het is wel ok, kan best begrijpen dat je aan dat ding gewend bent dat je je naakt zonder een hoofddeksel voelt, heb ik ook weleens
en een muts is altijd handig als je een 'bad hairday' hebt :p |
Citaat:
|
Kan wel heel leuk staan, en handig voor jongens die bezig zijn hun haar te laten groeien.
|
als ik een bad-hair-day heb wil ik nog wel eens met een muts op mn kop rondlopen.. :o :D
|
Citaat:
|
hehe vroeger als kindje wou ik altijd een muts op
stukje vertrouwtheid in deze harde wereld ofzo :p goed, hier bij verklaar ik me tot een mutsman. |
als ik een muts op heb is het er 1 met gaten,anders kunnen mn staartjes er niet doorheen :|
|
Citaat:
|
Citaat:
jippie! :p |
Citaat:
Je bedoelt toch wel zo'n raar (nep)leren ding met (nep)bont aan de binnenkant? Die je ook op het waterlooplein hebt enzo? :| |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind mutsjes wel leuk, naja en die opmerkingen van 'heb je het koud of zo' komen eigenlijk alleen van leraren bij mij, en die maken standaard dat soort opmerkingen.. Ik irriteer me er niet aan hoor. En idd als mn haar echt totaal niet zit is een muts best handig. Ik draag ook wel 's zo'n 'halve' muts of zo (hoe leg ik dat nou weer uit). En hoedjes, en sjalen, en haarbanden.. |
ik vind mutsen idd wel mooiig alleen staat het mij niet echt.. :o
|
heb je een foto ;)
Bij sommigen vind ik t echt mooi staan, bij anderen wat minder. Als je t leuk vindt om er een op te zetten, heb ik er geen problemen mee. :) Dus niet alleen tegen de kou. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij mag ik gelukkig m'n mutsje op houden als ik in de klas zit. Dat is echt (y), maar de leraren kunnen er altijd wel ontzettend over zeiken. |
Citaat:
|
Kan heel erg leuk staan maar ik krijg het er echt heel warm van.
|
Citaat:
|
ik ben van plan om een muts aan te schaffen
iemand nog tips? wat me leuk lijkt is zon .... uhm, ik weet de naam niet maar ongeveer zoiets (maar dan van nike) http://home.tiscali.be/debecker-foul...Jshop/muts.JPG |
hangt er van af wat voor muts en of het bij iemand staat of niet. en die opmerkingen vind ik ook altijd zo dom. vooral als een leraar ofzow het tegen je zegt *bwugh*
|
ehh.. Ik heb zo'n oude mannen hoedje, en zo'n ehh verkeertesom pet, momenteel draag ik een zweetband om mijn hoofd (hou de zomer in je bol) met bijpassende zweetbandjes om mijn polsen.
Kan ik het goed verwoorden of niet... :s |
ik heb een donkerblauwe Carhartt beanie (zo 1 zonder omslag oid)
hij is wel geinig, voor als het echt koud is anders loop ik niet zo snel met een muts zo'n muts met van die oorflappen is ook wel leuk, ik had er 1 gezien van dickies, was erg leuk,maar wel duur en ik wist nie zeker of ik hem wel op zou doen /durven |
muts?!
nee... |
Mutsen draag ik vooral als ik het koud heb, dus tegen de kou. Soms omdat mijn haar niet zit of omdat het lief staat (volgens mijn vriend :)).
Ik heb een felgroene met Ernie en badeendje, een donkergroene van Waldkorn (ook als das te gebruiken), een grijze van de Hema (ook als das te gebruiken) en binnenkort waarschijnlijk een zwarte van de H&M omdat die zooooo fijn zit (heb hem voor mijn vriend in het groen gekocht en nou eis ik er eentje in het zwart terug :o). |
k heb sinds zaterdag weer een geschikte muts.... k draag em best vaak nou.... en nee ik krijg altijd wel opmerkingen van mensen van mijn school.... dus t boeit me niet
|
Citaat:
|
Ik vind het meestal wel leuk staan, als het een leuke muts is dan. Maar ik zie er eigenlijk bijna nooit iemand mee lopen....... :confused:
|
*heeft soms een muts op*
|
Ik ga binnenkort een muts aanschaffen.. maar das alleen voor tegen de kou.. als het weer een beetje koud is, en ik moet fietsen, dan krijg ik pijn aan mn oren en voorhoofd enzoow, en dat duurt zoow lang voordat dat over is.. dus dan hoop ik dat een muts een beetje helpt :)
|
Ik heb een hele tijd met een muts opgelopen, eentje die mn zusje op school gebreid had:) Was een hele lieve met rood en blauwe streepjes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |