![]() |
praten met overledenen...
hallo allemaal,
Ik ben dus 3 jaar geleden mijn tweelingzus kwijtgeraakt zonder dat ik afscheid van haar kon nemen. Ik ga nu eind oktober met mijn moeder naar een beurs en daar kun je bijv hand laten lezen en er zijn ook mensen die zeg maar met overledenen praten. Dan geef je ze een foto en dan zien ze daar allemaal beelden bij, of het goed met haar gaat enz. Mijn vraag: heeft iemand ervaring met zoiets? mij lijkt het namelijk best eng en ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten xxx -sweetheart |
Ik zou er maar niet teveel bij voorstellen. Heel veel (zo niet alle) media zijn charlatans, en ze gebruiken jullie verdriet om eraan te verdienen. Het kan een positief of negatief effect op je hebben, maar de kans is groot dat ze je naar de mond praten en je precies vertellen wat je wilt horen...
|
Citaat:
|
Citaat:
nog sterkte met je zus (y) kwaaaaak |
Je zei dat je naar een beurs gaat waar je o.a. ook je hand kan laten lezen. Waar is die beurs dan, en wanneer? Want dan zou ik er ook wel naar toe willen gaan, ik wil al heel lang eens naar een waarzegster. Want mijn moeder is vroeger naar een waarzegster geweest en die heeft dingen verteld die bijna allemaal zijn uitgekomen!
Ripper |
nijmegen, 27 okt
|
kben ook wel is op een beurs geweest waar een man die dingen deed. Het was heel echt, en sommige mensen gingen huilen.
Zelf denk ik niet dat er veel goeds op die beurzen zit.. dr zitten veel zwaar geschifte mensen bij, die leven van een uitkering en op die manier wat geld willen bijverdienen.. dus pas op wat je doet. en hecht er niet te gauw teveel waarde aan zou k zeggen.. |
Het is simpel om er achter te komen of ze liegen
Ga naar die medium toe, kijk em recht in z'n/haar ogen en vraag "Spreekt u de waarheid of verzint u maar wat" Kijk dan hoe diegene reageert, je kan het dan wel aanvoelen of ze je naaien of niet. |
Hee mensen, ik ken mensen die het echt kunnen, maar op zo'n beurs weet ik ook niet of het allemaal wel 'echt' is. Ik zou gewoon in het telefoonboek zoeken naar mensen die het echt kunnen en erkend zijn zalk maar zeggen (die een opleiding hebben gevolgd), als je het echt graag wil weten. Succes!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |