![]() |
Ik wil een Nintendo!
jah heey, de NES is gewoon jeugdsentiment voor mij en ik wil weer die goede oude jeugdtijd laten herleven in mijn huiskamer dus ben ik op zoek naar een Nintendo met wat klassieke spellen...noemt u maar een prijs...!:o
|
neem meteen een X-Box
|
|
Neuhj, mijn 2 beste vrienden hebben al een Xbox dus ik speel dat al genoeg. Ik wil weer eens buttonbashen op de good-old Nintendo!!! :)
|
Ik heb wel een NES liggen, alleen de controllers zijn niet echt meer van super kwaliteit (de rest wel) heb een pistool en
Mario bros I Mario bros II Duck Hunt Time lord en nog een spelletje met van die ballen maar daar ben ik ff de naam van kwijt Kzou zeggen wat geef je er voor? |
JAJAJJA HIER
ik heb zown oud ding met -Bart Simpson spel ofzo -Donald Duck achtig iets -Donald Duck achtig iets no.2 -verzamel ding met 32 spellen met o.a. zown beetje alle mario's, schietspelletjes, tank etc een vriendin van my heeft er ook nog wat hoeveel bied je voor wat? |
k heb dr ook 1!!!
incl. 2 controllers+geweer+n aantal spellen. Weet even niet precies welke, zoek k strax ff op. voeg me anders ff toe op msn:r_tans@hotmail.com |
hoeveel moeten jullie ervoor hebben????
|
Citaat:
|
d8 het nie heh
iedereen mag hier posten anders moet je er maar een bordje bijzetten "wegwezen dit is mijn topic" :D |
Citaat:
|
STOER HOOR
grooooooooooote jongen!!! |
Citaat:
wat ik zo gehoord heb ligt de vraagprijs tussen de 70 en de 80 euro maar ik kan nu goedkoop aan een Xbox komen dus ik denk dat ik dat maar doe. It's all your's! Help Sarah aan een Nintendo mensen!:o |
dank je chris
applauuuuuus |
Citaat:
hij lag nieuw in een winkel in eindhoven voor 50 euro met 20 spellen |
Citaat:
|
Xbox sucks!!!!!
|
Citaat:
en dat zegt iemand die nu een x box wilt MMMMHAHAHAHHA |
Citaat:
|
De X-box is nep.
En ik heb net mijn nieuwe snes opgehaald. *kijkt trots* :):) |
Je mag mijn Sega 16 bit met 9 spellen wel kopen :).
|
liever nintendo eigenlijk
heb al een sega |
Citaat:
|
Ik heb hier nog wel een werkende NES staan, wil deze alleen wel graag voor mezelf houden.
Mijn vraag is dus of iemand nog gewoon spellen voor de NES heeft, aangezien ik er weinig heb... |
Citaat:
ff rekenen is 120 euro de helft van 50??neej :p |
Citaat:
|
sorry
maar je zat t eerst beetje af te kraken enzow :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
k vind Xbox veel te duur
die spellen zijn alleen ook al ongeveer 70 euro en meer |