![]() |
probleem met ut
als ik ut multiplayer doe, en ik heb find internet games gedaan, krijg ik steeds als ik een join game aanklik de foutmelding, connecting failed. wat kan ik allemaal fout hebben gedaan
|
hmmm, probleemoplosser gestart:
1. staat internet wel aan (stomme vraag, maar ja) 2. heb je niet Lan game gadeaan (volgens mij niet je dinges te lezen) 3. misshcien helpt tt als je de 436 patch ff downt(da's de nieuwste) 4. het kan ook gewoon toeval zijn hoor... heb ik ook soms... maar niet altijd... |
ja, ik heb verbinding met internet, via isdn. En ik kijk bij internet games. Ik kan uit heel veel servers kiezen, maar bij allemaal krijg ik connection failed. Bij capture the flag deed ie het een keer, tenminste ik kreeg geen foutmelding, maar er stond de ie aan het verbinden was (of zoiets), maar dat duurde heeeeeeel lang toen ben ik terug gegaan. Nog een extra vraagje hoe lang duurt het als je een server aanklikt voordat je kan spelen.???
alvast bedankt |
als ik die patch dan download, waar moet ik die dan ik plaatsen. In welke map???
groeten |
Citaat:
|
Patch 436 moet je gewoon ergens vandaan installeren, dan komt 'ie automatisch in de goede map te staan. En ik denk ook dat daar meteen het internetprobleem zit, dat was bij mij iig zo...
En hoe lang het duurt voor je kunt spelen?? Hangt van je pingwaarde af, maar niet langer dan 20 seconden ofzo (alhoewel je soms nog op extra spelers moet wachten) |
Heb je een firewall? Mag UT verbinding maken?
En je hebt minstens de 4.32 patch nodig om online te spelen. 4.36 is de laatste. Downloaden, openen (tis een exe of umod geloof ik), pad van UT opgeven en installeren. |
Waar kan ik die patch dan downloaden en hoe groot is die patch??
|
http://www.unrealtournament.com en dan helemaal bovenaan in het menuutje even zoeken naar Patch.
Hij's 7 mb geloof ik?? Maar dat staat ook op de site. |
ik heb de patch gedownload, maar als ik heb wil openen krijg in de foutmelding dat het geen geldige win-32 toepassing is. Wat moet ik nu doen
|
nou??????????????????????
|
Citaat:
|
geen geldige win32 toepassing
heb ik ook wel eens gehad gewoon opnieuw downloaden. bij mij deed ie het toen wel |
waar kan ik win32 dan downloaden. Heb al op microsoft.com gekeken, maar daar kan ik hem nergens vinden. Misschien is dit meer een vraag voor software, maar ik zie het nut er niet van in om daar een nieuw topic voor te openen.
groeten |
Je kunt win32 niet downloaden. Die melding duidt er gewoon op dat het gedownloade bestand niet klopt ofzo, moet je 'm inderdaad even opnieuw downloaden en nog een keer proberen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |