![]() |
Naar welke zender kijk je voor het nieuws?
en waarom?
Ikzelf kijk altijd naar de NOS, omdat ik die journaals gewoon kwalitatief het beste vind. Showbizznieuws enzo boeit mij niet echt... |
ik kijk ook altijd naar het nos, om dezelfde reden. Soms kijk ik wel naar rtl4, hangt er vanaf(vd reportage of als ik aan 't zappen ben:))
|
nos vaak... na et 20.00u heb je meestal ook wel achtergronden en dat vind ik vaak wel goed:)
ik schijt een beetje op die regiojournalen... dat een paar boeren teveel regenwormen in de grond hebben kan me écht niks boeien :D |
Citaat:
|
Ik kijk altijd naar het NOS Journaal van 18.00u, en ik luister meestal mee als mijn vader het NOS Journaal van 22.00u kijkt.
Waarom? Kwalitatief uitermate toppie! :p Seriously, ik vind het het beste nieuws wat er op TV te vinden is. |
NOS blijft na al die jaren nog steeds het beste.
|
kijk alleen s'ochtends en dan kijk ik altijd op 1.. wordt afgewisseld met goedemorgen Nederland..
|
NOS of RTL 4
|
NOS
's ochtends RTL4 omdat ik NOS dan vaak net mis, en RTL4 constant journaal is in de ochtend.... |
|
NOS en RTL Boulevart(?) :).
|
RTL4, omdat we altijd tijdens/vlak na het eten nieuws kijken en dan is er dus nieuws op RTL4...
|
De NOS, ik vind de berichtgeving en de onderwerpskeuze bij RTL4 zo veel slechter, het is echt walgelijk.
|
Rtl4 en of SBS 6 ligt eraan
|
Citaat:
|
Naar vanalles..
s ochtends tussen 7 en 9 naar Nederland 1 (ontbijtprogramma), en als ze aan de herhalingen gaan beginnen ( :mad: ) zap ik naar RTL4/RTLZ, om daar ook even het nieuws van mee te nemen.. in de loop van de dag vaak nog even een RTLZ uitzending, handig dat ze daar herhaald worden, kan je kijken wanneer het jou uitkomt :) soms het NOS journaal van 12, 13 of 16 uur.. daarna 2 Vandaag.. het half 8 / 8 uur nieuws niet omdat dat veel herhalingen zijn van het nieuws van 18 uur.. en dan 's avonds laat soms Barend & Van Dorp + late RTL4 / NOS journaals. Maar 't gebeurt zelden dat ik dit allemaal kijk op 1 dag, meestal kom 'k alleen aan een ochtend en late avond journaal toe.. |
sbs6
|
Citaat:
Citaat:
ikzelf NOS dus, rtl is nog wel te doen, maar sbs is SLECHT |
NOS, want anders kan ik Ally Mcbeal niet afkijken. :o
|
Alleen maar RTL4
|
Hier staat CNN altijd aan. Ze waren altijd lekker vlot met het "Breaking News" daarom stond CNN altijd aan. Je keek toen altijd naar CNN, we zijn er dus ook maar naar blijven kijken (voor het nieuws)
|
Ik kijk cnn, rtl4 of NOS..
ligt er eigenlijk maar net aan. Maar toch het vaakst naar rtl4.. heb wel eens naar ehmzz sbs gekeken.. maar vind dat toch wel sucken |
meestal naar SBS6 voor Hart van Nederland en ik lees meestal De Telegraaf op internet of ik kijk op fok.nl
|
RTL 4 om 19.30..
Waarom? ik weet het niet.. mijn ouders gaan dan altijd journaal kijken dus ik kijk maar mee.. |
Het ligt eraan hoe laat het is, aangezien de NOS en RTL4 niet op hetzelfde moment hun grote journaal hebben enzo. :)
|
rtl4
en regionale zender.. (L1 of stadomroep) |
Citaat:
|
Meestal naar rtl4, soms nos
|
Heb alleen gisteren nieuws gekeken naar Claus omdat ik geen keus had.
Dat nieuws was op alle nederlandse zenders... |
nos
|
Eigenlijk altijd RTL4 hoewel het nieuws van de NOS veel beter is naar mijn idee. Maar goed, als de tv op RTL4 staat, kijk ik gewoon mee.
|
Euronews!!! Da's een Europese zender en die heeft, net als CNN 24/7 het nieuwste nieuws. En er komt echt veel verschillende info op, over de laatste uitvindingen, het nieuws zelf, de economie e.d.
En dan natuurlijk de NOS :) Blijft kwalitatief de beste. En soms, als ik dan niet lees, schrijf of weet-ik-veel wat nog meer, RTL boulevard rond middernacht. :) Want dat is minder saai dan slapen. |
SBS6 ofzow
nou ja dat is er altijd op als ik tv kijk en toevallig langs het nieuws zap? ohja piet is ook wel attractive ;) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |