![]() |
Diablo II
Wie speelt dit ook? en welke characters heb je allemaal?
|
ik speelde het hele veel, ik had een barb en een paladin.
met barb 20 in sword mastery 2 in bash en bijna alles in whirlwind (ownde totdat nieuwe versie uitkwam :/) en paladin was een chargadin met thorns, |
ik ook heel veel ik heb een sorcerer van fire en ook nog een paladin met die heerlijke fist of heaven
|
ik ben nog maar 2 weekjes bezig, ik heb nu een level 28 paladin
|
Ik had meerdere hardcore necro's. genummerd I t/m VII http://forum.scholieren.com/smile.gif De laatste is overigens maar 56 levels oud geworden :S
|
Citaat:
|
pff ben er eigenlijk met gestopt, ik heb/had zowat alle chars allemaal in lvl 60-85. (In de uitbreiding)
|
Ik doe het ook. Ik heb 1 druid van 46 voor legit duels en een tera level voor cheat duels.
|
Ben er mee gestopt toen mn lvl 86 classic HC-ama doodging...
|
ik ben gestopt toen m'n necro ononverwinnelijk was op level 83
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorceress met thunderstorm (of hoe dat ook weer noemt) zeker? Zo'n lame duels he, is zelfs nog lamer dan een guiding arrow spammende ama, maar ja. |
lvl 44 paladin <uitbreiding>
|
diablo zuigt, ik heb het ook, en een hele tijd gespeeld, maar toen ik heel ver was, ging ik dood. allez voor nix gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik, mijn naam is Draelnu
|
Citaat:
|
maar niet op closed!
|
k, ik zpeel nog steeds op closed, nooit op open gespeeld ook. Ik speel nu al 3 jaar (denk ik ) vanaf patch 1.03
Nu speel ik meestal LoD (uitbreiding) en hou me bezig met legit duelen, als je het een keer tegen wat anders dan een baba/sorc/ama wilt opnemen, heb ik nog wel een sasa/pala/necro sasa heeft wel nog wat werk nodig Als je interresse hebt in een clan, check: www.immortalityclan.com of kom gewoon naar channel: public chat nld of whisp me @ *dordinen(I) *dor-plm |
Ik speel D2X sinds 1 á 2 maanden nu.
Ik heb de volgende chars: - lvl82 Fana(/Zeal/Holy Shield) Paladin - lvl73 Nova(/FW) Sorc - lvl59/60 WW(Shout/Orders) Barb - lvl50 Summon Necro - lvl24 Barb (deze char speel ik zonder hulp van de buitenwereld, maar samen met een d2 buddie van me) Best verslavend spel en ben telkens aan het runnen :p Wat ik nu graag wil vinden zijn Herald of Zakarum, Skulder's ire, Baranar Star en Oculus. |
IK speel niet vaak D2X (lastige ouders), maar heb toch 71 fan/zeal pala en ben bezig met FoH/Vengeance/Con bezig (lvl 28).
andere chars waren om een beetje uit te proberen maar dat ging nie zo lekker, ben denk ik toch in de wieg gelegd voor een pala :p . ik heb Banana maar ben op zoek naar Herald of Zakarum (heeft iemand die ik ben al maaaanden op zoek naar em.) voor onwetenden: HoZ is een pala-schild (duh). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |