Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   leuke dingen doen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=233811)

piet puk 01-10-2002 14:17

leuke dingen doen

situatie: ik vind iemand leuk, heb afgesproken om wat te gaan doen, maar weet niet wat

vraag: wat zijn leuke dingen om te doen? iets wat origineels is maar weer niet te omslachtig is.

Maurice 01-10-2002 14:21

bioscoop? picknicken? uiteten?

David 01-10-2002 14:21

boswandeling ,
terasje pikken
uitgaan naar cafe
uit eten nemen
bowlen
biosje

Lethalis 01-10-2002 14:44

Citaat:

morris schreef:
bioscoop? picknicken? uiteten?
Bioscoop is prima, picknicken is een beetje koud voor, uiteten te formeel.

Citaat:

David schreef:
boswandeling ,
terasje pikken
uitgaan naar cafe
uit eten nemen
bowlen
biosje

Boswandelingen zijn :cool: terrasje pikken weer te koud voor vind ik, uitgaan naar cafe kan wel en bowlen is meer iets wat je in een groep doet..

Gothic 01-10-2002 14:55

kanoën
Dom bezoeken
muzeum
spelletje
film huren

praten? Of is dat te gek? Waarom moeten jongens altijd wat doen? Zijn ze bang dat ze niet genoeg (als in het gezellig hebben) als zichzelf zijn ofzo?

Lethalis 01-10-2002 14:58

Citaat:

Gothic schreef:
praten?
Praten is juist fijn :)

Maar ja, veel mensen vinden mij dan ook saai :o

Maurice 01-10-2002 15:13

Citaat:

Gothic schreef:
kanoën
Dom bezoeken
muzeum
spelletje
film huren

praten? Of is dat te gek? Waarom moeten jongens altijd wat doen? Zijn ze bang dat ze niet genoeg (als in het gezellig hebben) als zichzelf zijn ofzo?

hee, heb je zin om komdende zaterdag bij mij thuis te komen praten?

Roos 01-10-2002 17:39

Het strand is altijd goed (als je in het westen woont).. gewoon lekker lopen en dan opwarmen met warme chocolademelk.

Makkelijk is samen uitgaan naar een café, dan is het niet erg als er even een stilte valt.

Maurice 02-10-2002 12:51

Citaat:

rosi schreef:
Het strand is altijd goed (als je in het westen woont).. gewoon lekker lopen en dan opwarmen met warme chocolademelk.

Makkelijk is samen uitgaan naar een café, dan is het niet erg als er even een stilte valt.

het strand roels inderdaad. maar dat wodt nu een beetje koud..

miro 02-10-2002 13:15

Gewoon in n rustig cafe gaan zitten waar je fatsoenlijk met elkaar kunt praten. Eventueel kun je daarna nog naar de bios ofzo gaan. Zolang je maar aandacht voor elkaar kunt hebben. Ik vind een etentje een btje té. Wat rosi zei over het strand, wel romantisch alleen ik zou t niet doen op mn eerste afspraakje..

PardonMe 02-10-2002 13:43

ik zou gewoon wat afspreken in een rustig cafetje, kunnen jullie goed praten en gezellig wat drinken..
Uit eten enzo dat vind ik weer iets té, dat zou ik niet als eerste doen, een boswandeling en al die dingen ook niet, en het is daar het weer nou ook niet meer zo voor..

Maar ik zou dus gaan voor het cafetje, en eventueel een film pakken ofzo..?

PardonMe 02-10-2002 13:45

Citaat:

miro schreef:
Gewoon in n rustig cafe gaan zitten waar je fatsoenlijk met elkaar kunt praten. Eventueel kun je daarna nog naar de bios ofzo gaan. Zolang je maar aandacht voor elkaar kunt hebben. Ik vind een etentje een btje té. Wat rosi zei over het strand, wel romantisch alleen ik zou t niet doen op mn eerste afspraakje..
ow hihi tja eik heb ik dus precies wat jij zei.. :D
idd, zoiets als het strand en een boswandeling of een dinertje, dat vind ik geen dingen die je doet op een eerste afspraakje, maar die je pas eigenlijk samen doet als je een relatie/verkering hebt, vind het te romantisch ofzo voor een eerste date..

Krummeltje 02-10-2002 13:48

Citaat:

******** schreef:
Praten is juist fijn :)

Maar ja, veel mensen vinden mij dan ook saai :o

********, je hebt een deuk in je ego.

Izniewaar, ik vind van niet.

Op het forum kom je iig niet zo over.

:D

Lethalis 04-10-2002 10:48

Citaat:

Krummeltje schreef:
********, je hebt een deuk in je ego.
Ach ja, mensen hebben mijn ego genomen, door de mixer gehaald en het vervolgens klein gestampt.

Maar goed, zoals Seneca al opperde: "Quid opus est partes deflere? Tota flebilis vita est" :o ;) :D

Evilqueen 04-10-2002 14:57

Strand!!

Stuk lopen over het strand/boulevaar.. lkkr uitwaaien en een beetje babbelen. Daarna ergens wat gaan eten/drinken. Scheveningen bijvoorbeeld.

En als je niet dichtbij het strand woont.. gewoon een gezellig kroegje/cafetje. Misschien cliche, maar wel doeltreffend. :D

Geen bios, daar is geen gelegenheid om te praten en zo leer je elkaar nooit beter kennen heh. Nee ik zou voor het strand kiezen...

Shah of Blah 04-10-2002 21:39

Citaat:

morris schreef:
hee, heb je zin om komdende zaterdag bij mij thuis te komen praten?
hee, zullen we komende zaterdag wat gaan drinken ergens (dat komt neer op praten

Cleopatraan 04-10-2002 21:46

Eerst blowen en dan naar een concert, of andersom

punkyfish 04-10-2002 21:50

Citaat:

Cleopatraan schreef:
Eerst blowen en dan naar een concert, of andersom
Alsof je niks leuks kunt doen zonder onder invloed van drugs te zijn...

nare man 04-10-2002 21:58

Citaat:

punkyfish schreef:
Alsof je niks leuks kunt doen zonder onder invloed van drugs te zijn...
Jawel. Maar híj vindt dat niet. ;)

moenbase 04-10-2002 22:24

Misschien wel boeiend om haar stad te zien?
Dat vond ik wel tenminste de 1e keer dat ik er was. Leuk om te zien wat ze daar allemaal doet enzo. :)
Je kunt altijd een terrasje pikken, ergens iets eten, biosje, park/stadswandeling, kasteelbezoekje, etc. etc. etc.

Shibby 05-10-2002 10:24

Of je kunt gaan jongleren! :D :cool:

moenbase 05-10-2002 10:34

Dinertje is ook wel leuk hoor, tja, best afhankelijk van hoe de dag was, en hoe zij is...

'k had toen op m'n 2e 'afspraakje' gedineerd. De 1e keer gewoon de stad gezien, en naar haar huis geweest, mams en paps ontmoet.

Krummeltje 05-10-2002 13:40

Citaat:

******** schreef:
Ach ja, mensen hebben mijn ego genomen, door de mixer gehaald en het vervolgens klein gestampt.

Maar goed, zoals Seneca al opperde: "Quid opus est partes deflere? Tota flebilis vita est" :o ;) :D

Gut...

Ehhh.. Latijn...
ff uit mijn hoofd en offtopic (sorry Alicia):
quid = wat, opus = werk (en nominativus), est = hijzijhet is, partes = delen... wat betekent deflere, staat niet in mijn 1016 pagina's tellende woordenboek! (Ik kan het dus niet vinden... :( )

en de andere zin... 'het (ge)hele leven is jammerlijk?'
Oei, ben slecht in naamvallen!

HELP!

:rolleyes:

georgie 05-10-2002 13:52

Ik zou eerst naar de bios gaan, kun je wel niet met elkaar praten, maar de "spanning" is dan een beetje weg. Daarna naar een leuk cafeetje gaan en gezellig praten. Wel erg afgezaagd, maar gezellig.

Eventueel (als hij/zij dat leuk vindt) ff shoppen, maar niet te lang

gizmo 05-10-2002 14:51

Citaat:

PardonMe schreef:

idd, zoiets als het strand en een boswandeling of een dinertje, dat vind ik geen dingen die je doet op een eerste afspraakje, maar die je pas eigenlijk samen doet als je een relatie/verkering hebt, vind het te romantisch ofzo voor een eerste date..

yupzz ben ik wel met je eens eef,
Die laatste dingen zijn idd maybe toch iets te romantisch voor een eerste keer.
Ik zou ook gezellig ergens gaan zitten, gezellig praten. Of eerst idd een flimpje en dan ergens zitten..
oke niet erg orgineel.. maar toch :)

PardonMe 05-10-2002 15:54

Citaat:

gizmo schreef:
oke niet erg orgineel.. maar toch :)
inderdaad, niet super origineel, maar ook niet te overdreven voor een eerste date en je kunt zo goed met elkaar praten en elkaar beter leren kennen, en als het goed is hoef je er nog niet eens ver voor weg, want ik neem aan dat er wel ergens een leuk cafetje ofzo in de buurt is :)
funtioneel dus ;)

Ninnoc 05-10-2002 16:04

dierentuin
zwemmen

moenbase 06-10-2002 02:19

Citaat:

PardonMe schreef:
ow hihi tja eik heb ik dus precies wat jij zei.. :D

Een strand of boswandeling vind ik ook weer iets te veel van het goede op een 1e afspraakje. Biosje en uit eten is ok, standaard, maar ok. En een diner hoeft niet persé met kaarslicht en schuifelende mensen. Je kunt het ook 'simpel' houden; Grieks, Chinees, Mexicaans, etc. Lekker restaurantje, niet gigantisch duur, maar toch overheerlijk eten, en ergens waar je uiteraard ook goed metelkaar kunt praten zonder dat je steeds 4 keer moet vragen "wat zeg je?" "Wáblief?" "sorry, ik versta je niet"...etc.

Alles behalve de Mac em de BK enzo. :) Ja, tenzij het je ultieme afspraakje is waarmee je persé junkfood wilt eten.
Ik vind dat absoluut niet speciaal.
Lekker dinertje, is prima toch. :)

punkyfish 06-10-2002 10:56

Citaat:

nare man schreef:
Jawel. Maar híj vindt dat niet. ;)
Okay :). Ach, eens in de zoveel tijd is het wel leuk, maar zeker niet als eerste date!

Freyja 06-10-2002 11:52

Dierentuin lijkt mij wel lachen! Alleen wij hebben geen dierentuinen in de buurt... *frons*

gizmo 06-10-2002 16:15

Citaat:

PardonMe schreef:

funtioneel dus ;)

prcies :D

Loezzel 07-10-2002 20:35

Ik zou degene die je leuk vindt bij jou thuis uitnodigen. Samen alleen zijn. Muziekje op de achtergrond, drankje erbij en dan gezellig kletsen. Zo leer je elkaar meteen kennen.

tomtommertje 07-10-2002 23:18

Citaat:

morris schreef:
picknicken?
Daar ben ik dus echt helemaal weg van!! Alleen is dat nu een beetje koud om buiten te doen :(

Pink panter 08-10-2002 16:06

gezellig op het strandlopen. hoefd toch niet perse mooi weer voor te zijn? je kan lekker uitwaaien en daarna wat gaan drinken. vin ik leuk !

tomtommertje 08-10-2002 20:15

Citaat:

Pink panter schreef:
gezellig op het strandlopen. hoefd toch niet perse mooi weer voor te zijn? je kan lekker uitwaaien en daarna wat gaan drinken. vin ik leuk !
Dat is idd ook leuk, vooral 's avonds of tegen zons-ondergang, dat je dat mooi kan zien... alleen dus wel warm inpakken :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.