![]() |
spel op hattrick.org
wat vinden jullie daar van
en hoe werk je het best daarmee? geef tips, word ik beter van http://forum.scholieren.com/wink.gif |
speelt niemand dan dit???????
|
kun je meer uitleg geven?
|
das een soort CM alleen dan online en met onechte spelers. Je speelt tegen andere mensen, kan uit je provincie is echt:cool:
|
Online Soccer Manager is ook zo'n spel, maar dan met echte namen.
|
Ik speel het al een paar weken en het is echt een superspel
hier is een lijstje hoe je je team samen kan stellen. Keeper spreekt voor zich... Wing back: 60% Defending, 40% Winger Central Defender: 100% Defending (eventueel kan je nog kijken naar de playmaking maar dit maakt haast niets uit) Inner Midfield: 60% Playmaking, 20% Passing, 20% Defending Winger: 30% Playmaking, 30% Winger, 20% Passing, 20% Defending Forward: 80% Scoring, 20% Defending stamina is hier nog niet bij inbegrepen maar wel belangrijk voor middenvelders. verder zou ik de regels goed lezen dan weet je ook hoe training werkt. |
wat is de beste training?
|
In principe general en je moet zorgen dat zoveel mogelijk verschillende spelers op zondag en woensdag spelen. Anders worden ze niet getraind. Maar als je een hele slechte verdediging hebt is defending natuurlijk wel handig voor een keer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |