![]() |
aah!! Ik heb toetsweek!!
Wie heeft er nu nog meer toetsweek??
|
ik pas na de herfstvakantie
maar heb vrijdag wel een pw scheikunde :( succes met je pww (y) :) |
Ik heb 'm ook pas na de herfstvakantie (dÛh ;) )
maar ik vind 't altijd wel relaxt :) (y) veel vrij succes iig |
Toevallig, ik heb mijn pwweek ook na de herfstvakantie....
mjah, succes. |
Volgende week toetsweek....
|
Citaat:
Citaat:
maar t is idd wel relaxed, als je een beetje fijn rooster hebt. Want je kan natuurlijk ook een proewerk om bijv. 13.00 tot 14.00 hebben en dan de volgende om 15.00 tot 16.00 ofzo |
ikke ook volgende week! :confused:
naja wel relaxed rooster en een daggie vrij! |
jaja! vandaag ook mijn eerste dag. Geschiedenis. Ging wel redelijk maar niet super ofzo. Eigenlijk heeft de school pas volgende week toetsweek maar omdat 5 havo en vwo volgende week op excursie naar Berlijn gaan hebben wij het dus deze week.
Ik heb het op zich wel releax, drie leerproefwerken, een luitertoets frans en voor engels moeten we een brief schrijven. Wel heel weinig he? maya, liever dit dat 10 (zoals vorig jaar telkens) |
Ik heb over 2 weken pas SE week :eek:
|
De tweede week na de herfstvakantie pas. Maar elke school is er geloof ik vrij in.
|
Citaat:
|
Ik heb nu ook toetsweek :(
Maar op zich is het wel relaxed, ik heb maar 3 leertoetsen (en een luistertoets, tekst en een herkansing) en morgen heb ik vrij!! :) |
Friday next week 1 her. en maandag de 14e begint mn toetsweek...
|
Ik heb me toetsweek al achter de rug. :o :o :o
9 proefwerken elke duurt 100 minuten, om overspannen van te worden. (n) :( :( :( Nu alleen nog op er resultaten wachten. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Ik heb hem aankomende week, meteen daarna heb ik Werkweek, en daarna vakantie :d
|
Wat dacht je van 2 keer examens op 1 schooljaar (believe me: stressen!!!!)
greetz, Katrina |
Ik heb nu een activiteitenweek, niks doen dus, dan een week vakantie, en dan de 1e tentamenweek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |