![]() |
Leuke tactics voor Broodwars
Wie weet er nog leuk tactics voor Starcraft-BW? Ik had laatst toch een mooie bedacht en hij werkte ook nog! Drop als Zerg zijnde lurkers achter de harvest van een terran, nadat je in een blitz zijn comsat hebt gemold met guardians. (Speel helaas tegen pc, mijn lieve rekenmachine is niet snel genoeg voor de battlenet.)
|
Nou 1 tactiek..? das onzin, je hebt natuurlijk vele technieken maar ik gebruik deze:
Terran: Snel veel SCV's , dan academy en Marines --> rushen met medic's en stimpak van marines... Zerg: Snel veel Drone's een Spawning pool, een tweede hatchery en dan massaal zerglingz bouwen --> aanvallen met zerglingz en mischien hydra + 4 lurkers.. Protoss: Snel veel Probe's, 2 pylons --> 2 gateways, en dan zealots, een cybernetic core bouwen, en dan met 6 dragoons en 10 zealots aanvallen.. (werkt niet tegen terran BTW) |
Citaat:
|
Ohw op die fiets (sorry was iets te enthousiast)... ff nadenken..!
|
Citaat:
Moet je maar eens proberen op battle.net, dan ga je er zo aan. Pc is nl super ez en achterlijk. Maar allez, geintjes? Val Pc command center/nexus/hatch aan met 1 van je werkertjes. De pc zijn werkertjes zullen dan op jouw ventje afkomen, loop weg met jouw ventje en zorg dat de pc je blijft achtervolgen. Bouw ondertussen wat 'echte' ventjes en val de pc aan. Oh en btw, de pc speelt vals, probeer er maar eens offensive cannons bij te doen. |
Heb geloof ik een slecht systeempje, Bnet gaat niet. Dat trucje kende ik al. Maar goed, pc speelt wel vals inderdaad. Gooi de black sheep wall eens aan, zie je hoe die queens weten hoe te parasiten.
|
Zerg:
Pushen met lurkers Blijven aanvallen met zerglings Droppen op spicevelden defilers + zerglings (voor extra mana) en dan dark swarm met ultralisks eronder Protos: 1 van zijn peons mindcontrollen en dan een andere basis opbouwen en hem zijn kont schoppen met 2x zoveel units als hem Terran: Siegen |
Ok, bedankt, ex-duner, ex-war2'er.
|
rushen sux
dat getuigt van een lage creativiteit... het is veel leuker om een tegenstander te vernederen met minder units (mogen best hele sterke zijn) en het gebruik van 'geavanceerde tactieken' rushen is iets wat iedereen kan.. gewoon klikkerdeklikkerdeklikliklik *scroll* (attack)*klik* [Dit bericht is aangepast door Havock (03-04-2002).] |
@Havock, wat vind jij dan leuk?
Protoss devouren is ook zo leuk, helemaal als je zelf Protoss bent en ook een science vessel hebt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |