![]() |
Just....because I love him soooooooo much!
Hey lieve mensen!!
K heb echt een dringende vraag: K wil eens iets speciaals doen/geven voor/aan mijn vriend! K weet alleen niet zo goed wat! We zijn al regelmatig uit eten geweest....dus dat is ook eigenlijk niks aparts meer (wel speciaal!!) :) Ik hoop dat jullie een leuk ideetje hebben! Alvast bedankt!! Aller reacties zijn welkom! Kusjes van mij! |
Ja euh, doe iets waardoor jij hem duidelijk maakt dat je van hem houdt. Dat kunnen anderen niet zo goed verzinnen
|
ik kreeg een staatslot van mn vriend toen we een half jaar hadden... vond ik wel origineel! en de tekst erbij was dat we hopelijk net zoveel geluk zouden hebben ermee als in de liefde.. beetje slijmie maar ik vond t wel superlief!
|
componeer zelf (als je het kan) een lied voor hem, en zing het dan terwijl je onder zijn balkon staat....?
Of neem hem een weekendje mee naar een relaxed hotel, zodat jullie daar lekker 'tot rust kunnen komen' enzow.. |
een hangmat
|
suck & swallow ..
nee ff serieus.. das heel moeilijk voor mede-forummers om te beslissen.. |
ga een keer naar een concert ofzo....
schaf een geit aan en ga die uitlaten ! |
wel euh...
*ik heb al eens kei romantische liedjes op 2 CD's gezet, met in de hoes een foto van ons met twee en binnenin een gedicht. was hij heel blij mee. *vorig jaar met zijn verjaardag had ik gevraagd dat hij tegen 9u. 's morgens naar mij kwam. ik had op voorhand mijn kamer vol met kaarsjes gezet en toen was ik in een donkerrood slaapkleedje op mijn bed gaan liggen en in slaap gevallen. hij was kei gelukkig toen hij zijn slapend prinsesje mocht wakkerkussen! *dit jaar met zijn verjaardag ga ik voor hem koken (weet nog niet wat) en daarna gaan we samen naar een beautycenter waar je een brubbelbad, sauna en klein tuintje voor een paar uur kan reserveren, lekker romantisch! *ik heb ook al eens allemaal foto's van mij (van vroeger tot nu) op een groot papier geplakt, met in het midden een foto van ons met twee, omkransd met rozeblaadjes, en dan ingekaderd. was hij ook heel blij mee. *en ik heb al eens een kei schattig gedichtje opgestuurd naar "Brieven&Lieven" (Donna), samen met een romantisch liedje, wat ze dan voor mij (en voor hem) op de radio hebben gespeeld. |
Citaat:
Hey hey , dit vind ik echt een super idee!!!!!!!! |
Haha ja ik ook...
Ik heb bij de fotograaf zwart-wit foto's laten maken, en in een hele mooi lijst in laten lijsten... Vond m'n vriend errug leuk. :) Heb ook twee vriendschapsringen gekocht, en in die van hem mijn naam laten graveren en andersom ook. Was hij ook errug blij mee. :) Heb ook een keer via zijn moeder zijn huissleutel geregeld. Toen er niemand thuis was, heb ik heel zijn kamer volgezet met kaarsjes en ben ik bijna naakt op zijn bed in slaap gevallen. Toen hij thuis kwam was hij helemaal verrast!! ;) Suc6 met wat leuks bedenken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |