![]() |
condoom/pil?
ff een vraagje als je de pil slikt kan mijn vriend toch gewoon klaarkomen in mij? dat maakt toch niets uit of toch wel???
|
ja dat kan.. wnat de pil zorgt r voor dta je niet zwanger kan raken..
|
hellup zijn er nog meer reacties????????
|
dat kan gewoon want de pil zorgt er voor dat je nie zwanger raakt dus het kan
|
ook als ie heel veel sperma moet laten komen???? want mij lijkt het dat dat echt niet beschermt!!!!
|
ja, als jij de pil netjes elke dag slikt kan hij gewoon in je komen. Je kan niet zwanger raken als jij de pil gewoon goed neemt
|
Maaaaaaaaar: wel opletten voor seksueel overdraagbare ziektes! Dus als je 't veilig wil spelen: een condoom erbij!
|
Citaat:
Bovendien kan het gebeuren dat het uit je vagina loopt, hetgeen een rommeltje kan geven. Houdt dus ook een handdoek bij de hand. |
De pil geeft een garantie van 97% dat je niet zwanger wordt. Dus wat dat betreft is het wel redelijk safe.
Daarentegen biedt de pil geen enkele bescherming tegen SOA, dus kun je over het algemeen beter allebei gebruiken. De beste bescherming tegen SOA (en zwangerschap) is het vrouwencondoom (heb ik mij laten vertellen), maar goed, dat is ook iets moeilijker aan te schaffen geloof ik. |
Een vrouwencondoom... ik wil eigenlijk wel eens weten hoe dat zou voelen zeg... En pil is gewoon (y) , je moe je wel douchen of plassen na de sex, anders heb je verhoogde kans op blaasontsteking (is niet leuk (n) ). Plassen is goei en kleine moeite. Zijn er mensen die veel blaasontsteking hierdoor hebben?
Kus, Wendy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De enige reactie die ik hierop kan geven is: ":D" sorry.
|
Zoek maar eens op zoekfunctie, kijk in de FAQ in de mededeling waar hier een speciaal hoofdstuk aan is gewijd, dan nog vragen: L&G
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |