![]() |
vul aan : hoe word je een muziek die-hard?
-vind onder welke omstandigheden dan ook de eerste cd van een band altijd het beste
-vind onder alle omstandigheden de eerste bezetting van de band het beste .... |
-Trance/nieuwe Metallica is K*T.
-Muziek zonder betekenis is K*T. "ik ben niet zo grappig... maar wel heel lomp!" :D (Toch is ie met hoofdletters mooier..) |
-heeft geen cd's, maar een limited edition 7", handgenummerd door de drummer
-kopieert geen cd's, maar ruilt bandjes -zit niet op scholieren.com -kwaliteit is not done -vindt dat een band met meer dan 300 verkochte exemplaren niet goed kan zijn |
- een poster van Boozywoozy op je wasmachine plakken...
- een poster van Britney in de badkamer hangen.... |
- al dagen van tevoren met je slaapzak voor het postkantoor liggen voor een kaartje
-voor de plaats van het optreden met je slaapzakje weken van te voren bivaceren (?) -huilen als je hun clip op hun tv ziet -alle cd's kopen van alles :cool: |
- je gaat elk weekend bruut moshen in een pit en schept daarover op op het muziekforum.
- iedereen die dit niet gaaf vindt en zijn mening geeft wil je natuurlijk wel eens ontmoeten om eens flink op zijn bek te hoeken. "ik heb jou met één knal al om, emo homo" - je kent zoveel mogelijk hardcore bandjes, het liefst heel onbekend. geeft niks dat ze ruk zijn, als ze maar veel lawaai maken en er flink gemosht wordt tijdens hun optredens. stoute ik :o met een vette wink naar een bepaald forummer... |
Citaat:
1. trance sucks 2. brrr... trance 3. ik walg van trance :D |
- je laat je haar lang groeien en oefent een dromerige blik. ook koop je helderblauwe lenzen.
kelly family-die hards :p |
Citaat:
|
Citaat:
- Je koopt een Yankees-pet en zet die a la Carlo Boszhard op je kop... |
-meld je aan op forum.scholieren.com en schep daar op over hoeveel bands je wel niet kent
|
Citaat:
|
nee dan ben je een patser :)
|
Citaat:
- Je gaat nu folders vouwen :p..... |
Vind altijd demo's,b-kanten enz beter dan al t werk wat op de albums staat wat in de gewone cd zaak ligt.
|
Citaat:
jammer dat heathenpride gebanned is... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En idd, deze Golden Power draag ik op aan Heidentrots.....(y) |
Citaat:
- weet exact uit je kop welke aparatuur welke bandlid van een band gebruikt en vergelijkt dan je eigen apparatuur ook altijd met dat van je favo band .. |
- heb natuurlijk een naam die erg true/hardcore is (bijvoorbeeld: infaustus :p)
|
- droomt over sexuele gemeenschap met de bandleden ongeacht geslacht
- begint keihard mee te blèren wanneer hij/zij een nummer op heeft en de danspasjes en of headbang routines uitvoeren. - probeert de looks van zijn fav band na te apen, incl rokjes makeup ongeacht geslacht |
- praat natuurlijk de hele dag over zijn/haar favoriete bands met zijn stoere vrienden en knipt artikelen uit om mee op te scheppen "ja, gevonden in zo'n underground mag..." [geheimzinnig]
|
-Koopt voor veel geld allemaal oud en zeldzaam materiaal van bands die hip zijn in je sub-groep (al dan niet via e-bay).
-Meldt vervolgens doodleuk dat je die platen al hebt sinds ze uitkwamen (zelfs al was je toen nog niet geboren). -Weet te melden dat de drummer van een band ooit in een slechte glamband heeft gezeten en nu heel hip is. toevoeging aan het kopen van zeldzame platen: je komt er natuurlijk een tijdje achter dat je genaaid bent en een bootleg voor teveel geld hebt gekocht. Je stommiteit benut je in je voordeel door te erop te wijzen dat deze bootleg ooit ook veel geld waard zal zijn en dat je dit natuurlijk al ruim vantevoren had ingeschat (dat krijg je als je de betreffende plaat nog nooit eerder had gezien!). |
-Meld je aan bij alle mailinglists die over JOUW band gaan
-Richt zelf minstens 3 andere mailinglists voor JOUW band op -Je lacht iedereen uit die beweert echte fan van JOUW band te zijn, want je weet dat alleen jij echte fan kan zijn |
- je bouwt een fansite voor jouw band met een heeeeeeeeeeeeel moeilijk en onduidelijk adres (zodat alleen de echte fans de moeite gaan nemen om te kijken natuurlijk, duh... wannabe's wil je niet op je site :rolleyes: )
|
-vindt onder alle omstandigheden K-Otic nep en kut
|
Citaat:
:) |
[*] heb het lievelingsboek van de zanger op je kamer liggen
je weet welk boek dit is van een of andere vage interview uit een heeeeel true underground blad |
Citaat:
|
Citaat:
|
door je discman (of wat dan ook) nooit uit te zetten...ook niet onder de douche en ook niet tijdens de sex...
|
Nee jongen, jij hebt nog geen 1000 posts, jij hebt nog geen gelijk op het muziekforum.
|
je hebt nog geen 300 posts dus je mag ook geen sig :D
|
/me luistert Britney Spears, Filter, Incubus, Deftones, Tool, AFI, Paul Oakenfold. enzo ben ik nouw niet de "muziek"die-hard aangezien ik het meeste van allerlei soorten muziek luisterd ofzo :rolleyes: :o :D (y)
|
Citaat:
Het is namelijk verboden Filter, Incubus en Tool in één zin samen te noemen met Britney en Paul Oakenfold. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
....over kinderlijk gedrag gesproken.... vind dit een schoolvoorbeeld van een nutteloze post |
Citaat:
Nog zo'n schoolvoorbeeld..... |
Citaat:
ze maken best leuke muziek:p tjek http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=kotic |
Citaat:
en pharmacon: dat was dus een grapje en geen regelrechte belediging zeurkousen |
Jonge niet fokken met m'n mosh maat Maypole de gexte y'all
Of we komen jullie allemaal een beatdown geven... :rolleyes: Losertje toch eigenlijk het die toffe gast... (n) |
Citaat:
oooooooowwww.....een grapje :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |