![]() |
Balzak
Mijn vriendje heeft best een goed gevulde balzak.
Ik bedoel dat het echt hangt! Zijn er meer jongens die dat hebben? |
Ligt aan de warmte. Hoe kouder, hoe minder de zak hangt.....
|
Ja, dat weet ik, maar ik bedoel dat z'n ballen groter zijn dan een pingpongbal! Is dat normaal ??
|
Citaat:
|
Je hebt ze in alle vormen en maten dus zo vreemd is het niet.
|
Een beetje de maat van twee walnoten is volgens mij 'normaal'
|
ik vind dat echt lekker voelen joh mensen. http://www.smilies.nl/natur/ylflower.gif
|
Citaat:
Dat noemen ze. Bijdehand! |
Citaat:
|
Ik wil dit ff serieus nemen.
De grootte van pingpongballen is wel HEEL groot. Gezwollen teelballen zijn van vele aandoeningen een symptoom, ook van 'ziektes' of aandoeningen die je eigenlijk niet kunt voelen. Zo ben ik ook ooit geopereerd geweest aan m'n *you know* omdat ik na 2 maanden tegen m'n vader zei dat ze wel heel groot werden (maar helemaal GEEN pijn voelde), toen gingen we naar de dokter en die belde direct de spoeddienst van het ziekenhuis en de rest van het verhaal is niet belangrijk... 'k wil gewoon zeggen dat je perfect gezwollen teelballen kunt hebben zonder ook maar iets te voelen, maar dat het wel ernstig kan zijn. greetz |
offtopic: clubje, ik vind dat je altijd echt wel goeie reacties hebt! bravo daarvoor!
|
Citaat:
|
De ene keer is het "gevulder" als de andere keer, maar ik heb me d'r eigenlijk nooit in verdiept waarom dat is.
Ik heb het idee dat het 's morgens mooi strak staat, maar 's avonds gaat hangen ofzo... Ik weet ook niet, of ligt het aan het weer misschien? Tis niet zo dat als ik geiler ofzo ben, dat alles super strak staat ofzo... http://forum.scholieren.com/smile.gif |
meer dat je dus denkt in het formaat van een jeu de boulesbal ofzo :P
|
Citaat:
|
Citaat:
LOL ! Maar ondertussen heb ik een paar foto's op internet gezien en het valt allemaal wel mee. Die van hem zijn best wel het gemiddelde. Ik maak me weer druk om niks... |
Citaat:
|
Citaat:
|
up van 4 jaar =/
|
Misschien zijn ze nu wel zo groot als kanonskogels. :eek:
Fire in the hole! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |