![]() |
kzou graag iets kwijt willen
tjah tga nie zow goed maar dat hadden jullie al wel door
ik zou er echt met iemand over willen praten diek echt in vertrouwen kan nemen dus heb jij toevallig msn voeg me dan ff toe sopietjuh@msn.com |
je kan ook alles anoniem vertellen aan korrelatie gewoon naar de site en typen hoeft geen naam te zeggen of gewoon anoniem werkt goed hoor ze lezen en geven tips
|
uhm waar is dat????????
|
Citaat:
(AJL,AMK,Korrelatie,JIP,Riagg, Zwaarweer etc.) kweet het niet cker, maar volgens mij kan het zo wel, zit je iig id goeie richting :) |
o okee kzal wel ff kijken (y)
|
ik weet niet of je er nog bent maar als je wilt praten..als ik online ben met alle plezier...heb alleen wel alleen maar icq....71687711
|
|
Je kunt pim@scholieren.com proberen, maar verwacht niet dat ik je ga knuffelen als een hulpeloos en onschuldig zeehondje.
Gelukkig ben ik wel redelijk, en zal ik je helpen met een constructieve oplossing. |
Ik zou in ieder geval korrelatie even berichten, want wij zijn geen proffesionals (alhoewel, ik ben op weg :)). Maar als je gewoon behoefte hebt aan een mailcontact:
doornvogel@yahoo.co.uk Ik check mijn mail vrij vaak, ik probeer het elke dag. Dus mail gerust! |
Ow, je mag mij ook meelen als je wilt :)
kiwislut87@hotmail.com |
Ik sta klaar voor je! Mail me rustig op rob19@eminem.com. Of meld me aan op MSN. No problem. Geen bullshit serieuze antwoorden.
Mvg, Rob. |
Mij mag je ook toevoegen of mailen ofzo als je wilt, winniefha@hotmail.com
|
wiejjjjj jullie zijn aardig (y)
|
Citaat:
maar wie je oowk uitkiest ofzow..sterkte :) |
Citaat:
|
Ik snap dat je dit hier post, maar het hoort hier niet, scholieren.com heeft hiervoor een speciaal forum: dating. Ik wil je topic daar niet zomaar heen verplaatsen, dus sluit ik hem hier. Wanneer je hem wel op dating wilt hebben kun je daar een nieuwe openen. Of je mailt mij, dan verplaats ik deze naar dat forum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |