![]() |
Gezegdes over de liefde?
:o
"De liefde is de toestand waarin de mens de dingen het meest ziet zoals ze niet zijn" - Nietzsche |
hehe, een van de meest bekende gezegdes, die echt iedereen wel kent denk ik...
"Liefde maakt blind" |
'Op ieder potje past een dekseltje'. (Niks van waar.)
'Zoekt en gij zult vinden'. (Is geloof ik niet voor de liefde bedoeld.) 'De tijd heelt alle wonden'. (Waar.) |
men mist iets/iemand het meest als je diegene niet meer hebt of als diegenen niet meer bij je is............
dat gevoel ken ik heeeeeel goed |
"Liefde is je een kater drinken omwille van een poes" - C. Eyckmans
|
Wie goed doet, goed ontmoet :p
|
Love isn't a forever thing [Morten Harket]
|
Als je echt verliefd bent is elke keer dat je uitgaat een blind date. (ofzo)
- Loesje The greatest thing you'll ever learn is just to love, and to be loved in return. - Ewan McGregor (in Moulin Rouge) |
Better to have loved and lost, then to never have loved at all... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Die is gaaf! |
Citaat:
|
Citaat:
|
tis meer een gedichtje, maar ik vind m super mooi!
1000 sterren in de hemel, slechts één van goud. Duizend mannen op aarde, slechts één waar ik van houd. |
Ik heb het hier es gelezen, het was iets in deze trend:
No man in worth to make you cry; and the man who is, shall not make you cry. Een béétje idealistisch;), maar wel mooi :) |
"The theory of gravitation is not responsible for people falling in love." - Einstein
|
-I would rather live and love where death is king than have eternal life where love is not
-Love is like suicide |
Citaat:
|
Liefde is eeuwig......alleen de partner wisselt... :D
Love is like playing a piano, first you learn to play by the rules, than you must forget the rules and play by the heart! Kuzzje IK ;) |
"La vie est un sommeil, l'amour en est le rêve. "
(het leven is een slaap waarin de liefde een droom is) "In de liefde zijn de vrouwen professionals en mannen amateurs" :D "Liefde doen moet je met liefde doen." "Liefde is: wanneer het verlangen dat de ander naar je verlangt, je zozeer aangrijp dat je denkt eraan te sterven" |
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch is liefde ook blind,want het vertikt de slechte kanten van iemand te zien en te beschuldigen. |
Citaat:
|
Make love, not war *V*
|
liefde is blind?
|
love is a many splended thing? (ik las hier net iets van Moulin Rouge vandaar :D )
|
"Doubt thou the stars are fire
Doubt that the sun doth move Doubt truth to be a liar But never doubt I love" - William Shakespeare kvinnem mooi :) (maar dat heb ik al gauw als iets rijmt...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Ewan McGregor (in Trainspotting :D) |
Citaat:
Abt, moet dat nou, sarcasme, naar mij? |
Citaat:
Niemand zegt dat liefde blind is.. het gezegde is "maakt blind ;) |
"Liefde vind je niet, Liefde vindt jou."
|
Citaat:
Die vind ik de beste tot nu toe |
Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do?
Is ook tevens mijn sig :) |
'Waar het hart van vol is, loopt de mond van over'
Maar dit geldt natuurlijk niet alleen voor liefde ;) |
* I thought love was more or less I given thing... Seems like the more I gave, the less I got... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |