![]() |
morbiede liefde
kist gevuld
deksel erop je bent verborgen je bent verstopt onder mijn dromen daar lig je dan je had verder moeten komen niks aan de hand je schreeuwde om water van mij krijg je thee je schreeuwde "ik wil je" ik schreeuwde "nee" bonkend tegen het deksel bonkend, je wil eruit je moet nu je mondje dicht houden je maakt teveel geluid kist ontruimd deksel eraf je bent verdronken je bent er vanaf |
Mooi..
Weet niet goed hoe ik t moet uitleggen wat ik ervan vind, maar kvind em heel goed.. |
/mode #DoP -e
:P |
Citaat:
|
Heel morbiede, maar lekker stout fris, zowel in structuur als idee. Een tikkeltje sarcasme, maar ach, waarom eens niet?
Groetjes, Dreampoet |
tnx dah was de bedoeling. ik wens mensen van wie ik echt houd altijd dood......
|
Hij's gaaf.
A simple rime---->makkelijk leesbaar----> goed te begrijpen en toch lekker vaag. k' vin 'em ech, super :cool: |
Citaat:
|
ik heb eerst sinds het ontstaan van deze draad geweigerd te klikken omdat ik het een afgrijselijke titel vond, eigenlijk vooral omdat morbide fout is gespeld... blijkt het een best cool gedicht te zijn!
|
waarom is het zo belangrijk hoe iets gespeld is????
het gaat toch om de inhoud en dat je begrijpt wat ik bedoel. plus ik kan er niks aan doen dat ik dingen fout spel want ik heb dyslexie. toch cool dat je et ondanks dat gewaads hebt om het te lezen en het te waarderen om wat het is en niet hoe het is gespeld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |