![]() |
Extrema Forward
Wie gaat er naar het tienjarig bestaansfeestje van Extrema a.s. zaterdag in het Beursgebouw?
Wat ben ik blij dat ik voor dit knalfeest present ben, een lineup die naar een almaar stijgend hoogtepunt lijkt toe te werken! Modeshows, de hele mikmak en een rielekste tweede zaal! (Ik ben waarachtig helemaal opgewonden!!! :D) Maar ze schotelen me dan ook een uiterst geil lineupje voor (ja er is waarschijnlijk ruigere techno te vinden op Integrate, maar dit hier krijg je lekker het grotere housefeest gevoel). Gaan er nog meer?? Extrema Forward 2002 HEADQUARTERS >> TECHNO:PROGRESSIVE SOUNDS 22.00 tot 22.45 “Extrema 10 jaar special” uitzending :) 22.45 tot 00.00 Don Londi 00.00 tot 02.00 Tiesto :p 02.00 tot 03.30 Montana :p 03.30 tot 05.00 C1 (UK, Intec Recordings) :eek: 05.00 tot 07.00 Dave Clarke (UK) :eek: FUTUREFUNK RESORT >> FUNKY:SOULFUL SOUNDS 22.00 tot 23.30 Pauli 23.30 tot 01.00 Barth Hendrix 01.00 tot 02.30 Ryan Dent ( NR.1 DJ from South Africa) :p 02.30 tot 04.00 Gene Farris (USA) :p 04.00 tot 05.30 Benny Rodrigues 05.30 tot 07.00 Victor Coral :p |
ik kan gvd niet heen :( en daar baal ik heeeeeeel erg van :mad:
Veel plezier, zal wel lukken met zo'n geile line up & zoiezo is Extrma (y) |
Ziet er goed uit moet ik zeggen :)
Maar Eindhoven is net ff te ver... |
Jep ik ben aanwezig ! Ik maak foto's voor CC dus je herkent me waarschijnlijk aan mijn fotocamera ;)
Al weet ik dat Extrema daar niet al te streng mee is dus grote kans dat er meer mee rondlopen. |
Present :D.
Heerlijk line up, top shows en natuurlijk de juiste naam met het juiste partyvolk :o. Extrema staat gewoon garant voor een top feest. Zie de feesten in La Bonbonnière in Maastricht, Extrema Outdoor op Aquabest & Humanite. Hoop alleen dat de plaatselijke boeren het feest zullen mijden. Ze zullen wel afkomen op de naam Tiësto, maar ik hoop dat de naam Dave Clarke ze afschrikt :D. |
Mijn vriend gaat. Ik mocht niet mee :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Grote oranje stickers erop en waarschijnlijk alleen maar vrouwelijke lichaamsdelen aan het schieten... :D :D |
Heerlijk feest :o.
Ben alleen he-le-maal brak nu, maar dat mag de pret niet schaden. Dave Clarke was het absolute hoogtepunt van de nacht. Heerlijke variërende techno en dan ook nog eens zelf helemaal uit zijn dak gegaan. Super de sfeer die hij bracht. Verder hoogtepunten: * Linda uit Veldhoven :o * Victor Coral & Benny Rodrigues * DJ Montana - Ongelooflijke lekkere knalsessie. * DJ Tiësto - De man zette een heerlijke set met af en toe Techno-invloeden (Picotto's Bangkok als opener) Minder: * De toiletten * C1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |