![]() |
DoP - Meeting
het leek mij in overleg met somigen anderen een leuk idee weereens een meeting te organiseren.
over twee weken op zondag lijkt mij een geschikte datum, 20-10 dus. Utrecht hebben we al vaak gehad, voor de hand ligt dus een andere stad, welke staat in principe open, dus even een belangrijke vraag.. Wie mag alleen als het in stad x is naar de meeting ? zodat we daar rekening mee kunnen houden ik meel zo de meetingmanager beheerder even.. tot meetze (ok slecht nederlands :P ) |
Ik verhoog het bod, mijn prijs is leuke mensen :)!
[komen misschien] klootzak2001 tacidvs |
Verzin even een plaats en ik dump 'm in de MM
|
Myself! mag alleen in Eindhoven... maar die is praktisch weg hier...
Ik kom alleen als er leuk genoege mensen komen, en ik kom, sorrie, niet als het in Eindhoven gehouden wordt... |
Ik kom waarschijnlijk niet.
|
Waarom niet? Ik ben vóór art-choq-afgevaardigden.
|
Ik wil best graag komen,
voordeel voor mij zou Eindhoven zijn... en waarschijnlijk ook het enige dat mn ouders toestaan... Heb wel weer eens zin in een meeting :D XXXX |
Citaat:
|
Nou, dan zal ik in ieder geval de forumbazen vertegenwoordigen. :D Ik kom wel, de stad maakt me niet zo heel veel uit (maar Utrecht heb ik nu wel gezien), want ik heb nu toch OV. :p
Komt: * klootzak2001 * Anneee Misschien * tacidvs * Gothic (maar niet in Eindhoven) * fun4ever (voorkeur voor Eindhoven) Komt niet * Jan Diederik |
Ik mag alleen als de meeting in Groningen is.
Dus dan kom ik, en anders kom ik dus niet...... Sorry mensen, maar ja, zou leuk zijn als het kon en Groningen is helemaal niet zo heeeeel erg ver ;) En es een keertje wat anders :P Liefs Kimry |
Maybe I will :)
Komt: * klootzak2001 * Anneee Misschien * tacidvs * Gothic (maar niet in Eindhoven) * fun4ever (voorkeur voor Eindhoven) * Genesis (afhankelijk van datum) Komt niet * Jan Diederik |
Citaat:
Misschien Kimry (afhankelijk van plaats) |
Ik kom toch maar niet :)
|
zet mij bij misschien
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik persoonlijk de moed/behoefte niet heb om te meeten denk ik :) Maar ook omdat het misschien wel te ver is om enkel een dagje te reizen en ik het overigens vrij druk heb de komende weken ;) |
Het lijkt me leuk dat er mensen komen die redelijk actief zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen kunnen we het even bij de meeting houden ? |
Goed,
wie is er voor groningen ? en voor we heel nerderland op gaan noemen, wie is er voor Amsterdam en wie voor Rotterdam ? |
Citaat:
|
Citaat:
Maarrr ik vind het niet erg als deze meeting ergens anders wordt gehouden. Ben toch niet meer zo meeterig, duss ik zal er geen traantje minder om laten:p Als het in Eindhoven is, zal ik wel komen denk ik (misschien dus) en anders..tja..dan niet :) |
Eenmaal andermaal
rotterdam dus ? |
Citaat:
|
|
Citaat:
Offtopic: Ja we spreken gauw iets af *(K)* |
Citaat:
Ennuhm, trek je niet te veel van mij aan wat 'plaats' betrefd, ik probeer sowieso wel te komen :D XXX |
laatste tijd redelijk weinig actief op Dopje maar kip wil wel komen.
liefst in beurt eindhoven, ben momenteel arm |
wat dachten jullie van Tilburg? is kei gezellie en dan kan ik met de fiets
|
Zijn "nog-nooit-eerder-naar-een-meeting-geweest-mensen-van-14-jaar" ook welkom? :)
|
Ik ben voor Amsterdam.
Ik kom namelijk ook als het daar is. |
Ik kan niet dan, ik moet dan namelijk literair poepen.
Een frisse, literaire groet. |
Citaat:
|
Citaat:
De gedachten gespinseld en het verlangen nogal, Deze zwaar literaire moddafokking gangster In dit forum ook wel bekend als: k-w-a-l. :D |
Citaat:
Plz?! :P |
Citaat:
|
Alle mensen die gereageerd hebben, maar nog niet gestemd (en dan alleen de mensen die komen!), willen die nu even stemmen. Dank u.
|
Denk niet dat ik kom...
Tenzij er echt intressante mensen komen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo niet, reageer dan alsjeblieft niet zo lullig, sarcasme siert je niet meid... |
Oow sjit, damn... :(
Zie nu de datum pas... ik zit dan in Rome met school *grom* XXXX |
En als we nou ook nog eens on-topic bleven... :)
|
Citaat:
|
Heee een meeting ;) Ik heb wel zin; ff datum, tijd, plaats prikken en ik gaat kijken waar mijn overvolle agenda nog een gaatje heeft weten te vinden om langs te komen
|
Waar zijn Doc en Unexplained toch? Aangezien dit toch weer een meeting van niet-postenden gaat worden...
|
Citaat:
Alleen wel iets later op de middag dan voor verdere uitleg zie mijn post in de stem-topic) Zou et leuk vinden as jij ook komt:) |
Citaat:
|
Goed...ik kom dus niet:(:( Ik kon dus eigenlijk na de brunch komen (dus tussen 2 en 3) alleen is er nu besloten dat de vriendin van mn opa dan der verjaardag ook al viert, en daar moeten we dan dus naar toe.. :mad: Kan ik eindelijk es komen, komt er verdomme weer wat tussen :mad:
We kunnen ook de meeting verplaatsen? *kijkt lief* :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |