![]() |
*trots* ik heb een trend gespot!
:D Je hoort er helemaal bij als je je trui raar omknoopt, om je ene schouder en dan onder je andere arm door. Bij ons doen alleen de echte ehh, mensen die erbij willen horen.
- zomaar even gespot, zijn jullie nu trots op me? ;) En waaaaaar komt dit verschijnsel vandaan? Tell me! |
Citaat:
|
ik ben bang dat de forumnazi's hier een slot op gooien..
|
Hmm..Dit doet men al heel lang hoor.. :rolleyes:
|
Plaats/landnamen op je trui is DE nieuwe trend voor dit jaar.
Ja |
je kunt beter een trend setten.
|
Sorry hoor, maar ik heb net in een ander topic gereageerd, ook iemand die net een "nieuwe" trend had ontdekt.....ik ga niet eens meer commentaar geven :rolleyes:
|
Heb ik ook gezien!
En ook rappers die 1 mouw aanhebben en de andere helft vd trui hangt over de schouder. Jaaa ik heb er ook wel oog voor hoor :rolleyes: ;) Nee maar geen idee waar het vandaan komt, vind het er ook heel dom uitzien. |
Citaat:
trouwens al sje het over Method-Man hebt , dan is t wel een rapper in de film How High zie je hem zo :) |
ok hiphoppers dan
|
Citaat:
|
euhmm...dit is niet nieuw?
|
euh,ken ik niet.
|
Het zal allemaal wel
|
Ik kan me er eigenlijk nix bij voorstellen,heb het ook nog nooit gezien.
|
ja.
|
vage mensen...
|
sorry.. maar das geen trend.. dat heb ik al wel veel eerder gezien.. van die kakkers bij zown tennisclub die deden dat oowk..
(paar jaar geleden) |
Wat boeit de trend nu weer? Kost alleen maar veel geld. En geld moet je nuttig gebruiken en niet uitgeven aan kleren, schoenen en make-up.
Ik zeg niet dat ik bedoel dat je van geld bier koet kopen, dat denk je zelf! |
Heb ik een maand geleden in het wat-is-hip topic ook nog gezegd. *voelt zich stoer*
En Black Rainbow en ik hebben besloten dat twee brommerhelmen op je knieen de volgende trend wordt (y) |
Citaat:
wat ik ook gezien heb: Met je werkkleding op straat lopen, ik heb deze week al 4 mensen in een albert Heijn jasje gezien, 1 met een plusmarkt jasje en 1 met een c1000 jasje. Dus heb jij mooie werkkleding, draag het op straat en je bent het mannetje (of vrouwje) ps. ik heb hier nog 4 AH jasjes en een bodywarmer liggen |
whow koel ?
|
Hoe ziet het er eigenlijk precies uit?
|
Hmm je loopt wel voor lul als je je trui zo omknoopt.. Hoewel als het een trend is.. Hmm... *gaat er nog eventjes over nadenken*
|
ik heb een trend gespot!!!
het is in om aan het einde van je post een regeltje klein te schrijven |
nee hoor
misschien toch wel |
Citaat:
ik ben in,ik ben in *pomidompidom* :D |
Ik heb het ook gezien, ja...ziet er maar vreemd uit (n).
|
Citaat:
Jeee! Nu ben ik dubbel in! |
Citaat:
En over die werkkleding! Das ook hip, nou ja, een beetje alternatief hip :confused: . Wat ik dan wel weer leuk vind toch.. Ik bedoel die fluoriserende jasjes van de NS en de gemeente, eigenlijk vooral die broeken. zucht, ik wou dat ik deze kleine regeltjes trend had gezet :(. Maar ik weet er nogg een (om een vernieuwende meeloper te zijn :confused: Smiles in je kleine regeltje! :D Of is mijn kleine regeltje nu weer te lang? :( Ach ja, dan ben ik eindelijk eens een keer rebels ;) shit, laat maar. PS Wie nog een keer naar mij :rolleyes:ed Krijgt die :rolleyes: in zijn neus! Kan me niet schelen hoe kleine neusgaten je hebt! |
Gheheheheh, ja, maar mijn kleine lettertjes..
..kunnen nog veel en veel kleiner. (y) |
Citaat:
|
HEY, VERDOMME, DAT KLEINE REGELTJE WAS MIJN IDEE!
Dus afblijven! |
Citaat:
|
Dit is al zo oud, zie je ook met tassen, zijn weer echt de mensen die door zoiets stom willen opvallen doe toch is normaal, denk ik dan.
Je kan ook gewoon kleren kopen die orgineel en mooi zijn, zo denk ik dan weer. |
zit dat comfortabel dan?
|
Citaat:
*is mirl-en-plien-wannabe* |
Citaat:
Trouwens, ja, gezien, in de zomervakantie, op 't vliegveld voor 't eerst. *trots* :D Liepen paar jongens met een spijkerjasje zo geknoopt.. Ik bedoel, een trui lijkt me nog we gaan, maar een spijkerjasje lijkt me dan echt niet comfortabel zitten.. :| Masj, DOOS, zie je dat knipperende msn-schermpje niet? En ohdear, nu zet ik mijn eigen trend voort.. :| *verward* |
Citaat:
En ik zie het wel maa rik kan niet terugpratne *wijst naar nick* ben aan de telefoon.. en JA, dit typ ik met 1 hand, en JA dat is waanzinni girritant. :| |
ik heb de trend nog niet gespot :(
mischien komt dat ook omdat wij gigantisch achterlopen hier ;) |
Citaat:
dit forum helpt me mijn hipheidsgehalte op peil te houden (y) |
Ik heb het nog niet gezien eigenlijk ... :o
|
Citaat:
|
ik heb dr ook één: CHENILLE!!!! PRACHTIG!!! die dingen kun je in je haar doen, om je pols, bovenarm, nek, superleuk!!!
en voor de mensen die niet wetnve van chenille is: dat zijn van die gekleurde dingen met ijzerdraad erin, waar je vroeger altijd giraffen en spinnen enzo mee maakte... |
Citaat:
Ik vind het nu niet echt leuk meer, ben het ding volgens mij ook al een maand of vijf kwijt. |
Citaat:
en ja naar al die zeer bijdragende posts gaat hij dicht. btw lijkt me enorm belachelijk gezicht je trui zo idioot aan doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |