![]() |
wratten!!!! (weg laten halen)
Ik heb een vieze gore dikke wrat op mijn pink.. ik heb van ALLES geprobeerd maar hij zit er nog steeds..
Nu laat ik hem wegsnijden :eek: ik moet eerst 2 weken lang een zalfje erop smeren zodat hij zometeen makkelijk weg te snijden is .. na die 2 weken gaan ze hem eruit snijden.. Heeft iemand hier ervaring mee? voel je er wat van? |
heb je ze ook al aan laten stippen?...
een vriend vanmij had er ook 1 weg laten snijden... en jah... dat scheen toch wel behoorlijk veel pijn te doen :eek: |
Citaat:
|
Mh die dingen verdwijnen toch wel na twee jaar...
Maareh verder geen ervaring mee, dat wegsnijden ^_^;;; |
uhm nou die van mij niet.. ik heb die ene al uhmmm 3/4 jaar denk ik zo?
Maar over 2 weken gaat ie eraan.. dan maar op deze manier :eek: |
Ik heb ook wel'ns een hardnekkige wrat gehad, op m'n duim. Na 3x stippen heb'k'm laten "uitlepelen"; met een schepachtig ding wordt 'ie verwijderd waarna de wond wordt dichtegebrand oid.
In elk geval heb'k nu dus een klein littekentje eraan overgehouden. |
Citaat:
|
waar maak je je druk om, gewoon even doorbijten
|
Citaat:
|
Citaat:
hm, waar maak je je druk om, gewoon even doorbijten Soms gaat dat niet zomaar even.. en ik maak me altijd druk om die kleine dingen. |
k deed er vroeger een stuk sterk vis draad om heen en dan gewoon hardt trekken:) doet ff pijn mar je komt er wel van af zo;) tenminsten ik wel
|
Mn mama heeft er vroeger eens over heen geplast.
en ze waren zo weg :P YUCK! iK heb dr ook een aan de binnenkant van mn hand, ben nu zelf aan het aanstippen. Klaat het denk ik binnenkort ff door de dokter doen... auw :( Wegsnijden lijkt me niet echt pijnlijk met een verdoving :P mn zusje vondt het vrij pijnlijk...... |
Citaat:
|
kep het zovaak laten weghalen, weg laten stippen en snijden..stippen is pijnlijker op het moment zelf (brand heel erg) en voor snijden krijg je eerst een plaatselijke verdoving,dus van het snijden zelf voel je nix. Alleen je hebt een wondje, dat je wel voelt als de verdoving is uitgewerkt. Kmoet er binnenkort nog eentje weg laten halen (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had ze toen k wratten had ook 100x aan laten stippen, maar dat helpt echt niks! heb geen ervaring met wegsnijden,
|
Ik had heel lang zo'n onding op m'n linker duim. Pas na 3x stikstofbehandeling (-100 graden ofzo) was hij weg. Een groot gedeelte van m'n duim werd helemaal donkerpaars/zwart. M'n linker duim is nu een stuk dunner dan m'n rechterduim...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |