![]() |
beef
treed vrijdag 11 oktober op in de tagrijn...wie o wie gaat er mee? (er bestaat trouwens ook een kans dat jive jones aanwezig zal zijn:))
|
Ooooohhhh, dat lijkt me geweldig! De grootste schijtband van Nederland en het grootste mietje in de popwereld (of wassie nou punk?) samen in een avond!!!
Nee. |
tja.. 'k ga ze de 20e ook al in de doornroosje bekijken, maar misschien dat ik wel kom; zeg ff als je weet of die jive jones nog komt of niet, dan weet ik of ik gillend weg moet rennen
|
Citaat:
|
ik vin beef nie leuk
|
Als Jive Jones komt, ga ik dus niet mee.
|
Beef is absoluut geen scheitband en als je graag zou willen gaan zou ik er ook dik scheit aan hebben dat Jive Jones er rond gaat lopen. Tenzij ze samen met hem gaan optreden want het is wel een eikel die niet weet wat muziek is.
|
beef = neppe popijopireggae
blegh (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil ze wel zien in doornroosje :)
|
kep ze al gezien en was wel gaaf... maar kga dr nie voor op reis
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga naar beef, maar dan wel in de w2 (zo'n 10 minuutjes fietsen :))
|
Citaat:
|
Ik ga niet. Jive Jones zuigt. En Beef heb ik al es gezien..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie was je ook alweer? |
LET OP LET OP
Vanavond Beef in Patronaat Haarlem... zonder Jive Jones! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed , goeie reggae zat: Abyssinians Bunny Wailer Born Jamaicans Heptones Israel Vibration Jimmy Cliff Delroy Washington Gregory Isaac Lee 'Scratch' Perry Ras Karbi etc. |
ik moet er ff bij zeggen dat ik met mn stomme kop de verkeerde datum heb neergezet *slaat zichzelf voor stomme hoofd* 11 oktober speelt green lizard en beef speelt 25 oktober...en de kans dat jive jones aanwezig zal zijn is overigens vrij klein maar het is wel zeker dattie in de maand oktober langskomt (en niet om op te treden)
en wie op 25 oktober langskomt kan in de benedenbar wat te drinken bij mij komen halen... |
OEH oEH JIVE JONES JIVE JONES!!, NOU KOM IK!!! :o
|
wat komt jive jones in godsnaam in nederland doen dan behalve naar beef kijken?
|
wie wil nou niet naar beef komen kijken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
damn ow ik vind Beef trouwens wel okay |
Citaat:
|
Citaat:
-- en exo , ja toch! het staat er zelfs :p |
Citaat:
Shredder: ja, nu pas! Shredder (of Hakker, zoals ie vertaald werd) heerscht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trippin' On Me Rudeboys luister dat maar eens |
Citaat:
|
Citaat:
edit: probeert toch enige waarde aan z'n post te koppelen: het nummer 'Flexodus' is ook goed ! (y) ik ben dol op dat duimpje |
Citaat:
|
jive jones zal er niet bij zijn(lekker boeiend), maar ge kunt dan nog steeds een drankje bij mij komen halen...dus wie wil er zo lief zijn mij aan het werk te houden?...
|
hahaha ik schrok al ffies..beef al geweest?
heb die gast wel nog ff zien jammer op 10 jaar cafe de duivel(hiphopparty) maarrem vinden jullie dat dan wel goed? is dat niet te commercieel or whateeeevaaaaa (sorry tease mode is off now) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |