![]() |
mighty mighty bosstones, pietasters, snuff, + nog 4 andere bands
ej luitjes..
wie gaat er allemaal naar de mighty mighty bosstones, deetasters, snuff, + nog 4 andere bands in de melkweg? 14 oktober, en 't kost maar 15 euro :) |
Duh :p
Heb echt zin om Snuff te zien, ze waren op een deco vorig jaar ofzow maar dat was echt zooo kort dat het nie koewl was... heb dr echt mega mega mega zin in... Snuff roelt... Wel vervelend dat ze het niet zoals met de deco doen, om 15.00 beginnen ofzow... Want het begint geloof ik gewoon om 20.00 ofzow... dus dat is VET laat afgelopen (n) maaaar jah Snuff :D |
Duh :D
Wauw Mighty Mighty was echt gruwelijk geweldig om de Decon-tour en ik ben ervan overtuigd dat het nu nog koeler skanken gaat worden en dat Pietasters net zo koel wordt. Ik heb er echt dik zin in, ik ben helemaal happy :) en die andere bandjes ken ik niet zo maar ik ga voor de ska ska ska ska :) whiee. Nee ik ben er echt euforisch over ja :). |
oh kut, das op een maandag :(:(:( ik wil echt wel heeeeeeeeeeel supergraag.. mighty mighty bosstones [kwijl] :) ach, ik denk dat wel te regelen valt dat ik ga :)
|
dag dr na tentamens :S
|
Mighty Mighty Bosstones vind ik nou echt een van de mindere ska bands die ik ken .. Pietasters zijn wel vet maar daar ga ik niet voor komen ..
|
Citaat:
|
Dan heb ik vakansie, dus ik kom wel :D!
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent nie wies... mmbostones roelen kei zwaar joh! kluister het op cd nooit, maar live was het echt super en zeker de laatste keer dat ik ze heb gezien, op de deco in spanje... whoei toen heb ik wel leuk gedanst daaro :D *heeft zin* |
Als ik het kan regelen ga ik denk ik ook wel .. pietasters wil ik nog steeds een keer zien... (y)
|
oh jemig ik ben blij!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snuff!!!!!!
even kijken of ik kan... dan kan iedereen kadootjes voor mij meenemen want ik ben de dag daarna jarig :) |
The Mighty Mighty Bosstones / The Pietasters / Snuff / Quarashi / Blood or Whiskey / Smogus / .Calibre
waarom moeten die kuttige .calibre gasten nou overal spelen waar ik kom? |
ik ben dan op vakantie :'(
|
Citaat:
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
waarom ben ik dan op vakantie :confused: :( :confused: :( :( grr!!! maar wel nerf herder en strung out zien!!!!! :D :cool: |
Ik ga er waarschijnlijk heen, tis wel gvd net voor mijn schoolexamens (jaja veel leren :(), maar een avondje vrij mag wel :p
|
He kut, ik kan niet gaan, dan zit ik midden in de PTa-week
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....... :mad: 2e fase sucks bigtime Greetzzzzzz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
don't you :rolleyes: me |
KUTKUTKUTKUT!
Ik heb geen geld en mag waarschijnlijk toch niet omdat ik de 26e al naar Bad manners ga *huil* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe cd van Snuff is trouwens best goed.
Vond ze eerst niet echt boeiend. server: efnet kanaal: punkwhore :P |
Citaat:
maar weet het nog nie, heb um nog nie helemaal binnen.... duurt nog wel ff met deze verbinding.... volgende week adsl... i hope so iig.... |
Pietasters is wel leuk.
Snuff is kut 15 pleuro is veel. |
Smogus uitlachen wordt ook wel cool :D.
|
uitlachen? wat? wie? hoe?
|
Citaat:
beetje respect voor goeie muziek heej :p |
Ow *hihi*
Ik kan toch wel denk ik. ALleen even wat mensen vragen die meewillen, mag niet alleen. Want ik heb onverwacht toch nog wat geld gevonden ergens :) |
leuk zo'n doordeweekse dag...
|
Citaat:
Als je gaat..neem je Dirk mee? |
kans is klein dat ik kom.... geld tekort enzo
|
Citaat:
oh haha ik ook :o Citaat:
|
Ik ga dus niet.
Toetsweek de gekste (y) :| |
Citaat:
en hij moet de volgende dag pas om half 2 beginnen geloof ik dus t kan makkelijk ;) |
OW MIJN GOD IK BEN DOM :eek:
Ik ben scheel...ik lees de 15e ipv 14e en heb dus iedereen gevraagd of ze de 15e ook meegaan.. Ho-pe-loos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop wel dat ze het programma een beetje op tijd kenbaar maken want ik hoef Smogus bijvoorbeeld echt niet te zien, dus dan hoef ik er misschien pas om 9 of half tien te zijn. |
.calibre is punkachtig met een kane stem (vond ik maar andere mensen vinden het gaaf)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kheb dr ook wel zin in, als dr nog kaartjes zijn tenminste anders ben ik :( |
Citaat:
heeft er al iemand enig idee wie hoe laat speelt, ik kan pas laat komen, als ik al ga, dan wil ik wel weten wat ik gemist heb, en wat ik nog kan zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |