![]() |
Metal terug op TV!
Bron NPI.nl
Sinds de clipzenders MTV en TMF een tijdje terug hun programmering hebben aangepast, klagen steeds meer platenmaatschappijen dat zij hun clips niet meer uitgezonden krijgen. Er is vrijwel geen ruimte meer voor alternatieve muziek, zeggen zij. De platenmaatschappijen Mascot-Provogue Records en Suburban Distributie, die vooral veel metal uitbrengen, zijn daarom een e-mail-actie begonnen. 'Met het verdwijnen van TMF's Wet & Wild en MTV's Superrock krijgen nieuwe veelbelovende metalbands geen kans meer op de clipzenders', menen zij. De maatschappijen roepen iedereen die vindt dat de situatie moet veranderen op een e-mail te sturen naar info@tmf.nl met als onderwerp Metal terug op TV en eventueel een motivatie daarbij. |
mooi (y)
|
Waarom moet die muziek op tv dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik luister ook naar metal, maar van mij hoeft het niet op TV :) |
Citaat:
omdat die bandjes waarschijnlijk ook wat bekender willen worden |
Och dat Wild&Wet vond ik tochal klote.. 90% van de dingen die ze uitzenden is geen donder aan.. op zich wel een lager percentage dan normaal.. daar schat ik zo'n 95% van de clips die ik eigenlijk niet hoef te zien..
|
ach ja de clips van die metalbands zijn 9 van de 11 keer toch niet om aan te zien, dus waarom zou je die uitzenden:D
kom eerst maar met mooie clips:) |
oh dan was ik zeker de enige die de lol van amateuristisch clips inzag !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo wanhopig ben ik ook weer niet, alsof je mag rekenen op een kwalitatief hoogstaand underground-bandje. En dan nog, waarom zou ik er naar kijken als ik me lekkerder voel bij het opzetten van een goede plaat? achter die keus sta ik zelf.
|
Sinds mtv en tmf samen zijn gegaan, heb ik alter 8 meer gemist dan wet & wild..
|
Laten ze maar eens een PowerMetal uurtje doen in de week.
Ik vind trouwens vreemd dat ze alle soorten Metal in 1 uur frotten en dan eigelijk nooit Metal hebben met cleane zang. Vreemd? Ik bedoel jammer.. Citaat:
|
hoeft voor mij niet, krijg je dat within temptation syndroom bij goeie bands
|
wet and wild had af en toe nog wel wat trues in het programma, superrock mag van mij wegblijven, en over dat veelbelovend nieuwe talent, dat zijn ook aleen maar de nu metal hypes
|
ik hoef geen metal op tv
ik luister wel naar cd's en ik koop hun dvd's wel als je naar zown zogenaamd metal programma op tv kijkt krijg je tog allemaal nu metal crap ertussendoor daar heb ik geen behoefte aan |
V: Waarom zou het op tv moeten?
A: Dan staan er onder in beeld smsjes :p |
ik wil liever Alternative Nation van MTV terug..dat was vet...
|
Citaat:
|
ik wil alter8 terug met de broertjes dewaele :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alter8 ging wel maar is weg :(, alternative nation is weg? :(, wet&wild was bah, rockzone was bah
:( conclusie: *pakt d'r ceedees maar weer* |
Citaat:
|
Citaat:
lijkt mij wel vet trouwens, als het maar verder gaat dan korn en slipknot. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |