upz.
Citaat:
Piglet schreef:
persoonlijk vind ik de navel (+ omstreken) 1 van de meest sexy lichaamsdelen bij et meisje...
|
de buik is sexy.
http://forum.scholieren.com/smile.gif bij een meisje dan.
Citaat:
Raindrop schreef
oneens vind persoonlijk het geslacht iets mooi zijn allemaal uniek
|
blabla. je zult ook geen enkele stronthoop op dezewereld ontdekken die gelijk is aan een ander. betekent dat dat ze lekker zijn?
Citaat:
Joseph schreef
Wat zeg je dat toch smerig..
omdat het ook smerig is.
Als je het zó zou benoemen, zou het inderdaad het goorste deel van het menselijk lichaam zijn.
alsof een benoeming iets zegt over smerigheid.
Maar, net zoals je je handen wast, zo moet je je daar ook wassen.
doe ik ook.
En dan is het kruis niet smeriger dan je handen of de rest van je lichaam...
|
zeer zeker wel. zie reply op chimera.
Citaat:
Zorkman schreef
zeverdezeverblabla (ho flathotrathoflattothrat) maw: ONEENS
das duidelijk.
net zoals alles kunnen ze zowel goed en slecht zijn,
kunnen stronthopen ook goed en slecht zijn? we hebben hetbtw over ranzigheid, niet goedheid.
ge kunt dermee de liefde bedrijven en op die manier iets enorm intiems met elkaar delen,
delen? je pik in een put stoppen, is dat delen?
ge kunt samen iets wonderbaarlijk doen als leven schenken aan een nieuw wezen
moest zoals volgens u da "de slechte dingen zijn waar da God geen weg mee wist",
dat moest niet, dat is.
waarom zou hij er dan dingen als orgasmes aan vastgekoppeld hebben? als ze toch zo vuil zijn zou'k det niet zo'n genot aan verbinden, logisch idd
Is God niet duidelijk? hij zegt vaak genoeg dat hij onkuisheid afkeurt. lusten bestaan om ze te bedwingen.
en dan hebde dus waarschijnlijk ook iets tegen de verschillende geslachten? iedereen moet dan onzijdig zijn ofzo?
een mens zonder geslachtdelen daar tussen de benen. prachtig ideaal. http://forum.scholieren.com/smile.gif
borsten, haargroei, reacties, interpretateis van bepaalde gebeurtenissen etc worden voor een groot deel bepaald door testoteron en oestrogeen
het gaat mij om de primaire geslachtdelen in het kruis, niet het feit dat er 2 verschillende soorten mensen,tegenpolen,zijn.
borsten zijn zelfs een direct gevolg van die geproduceerde hormonen enzo...ge kunt zo gans het lichaam schrappen op den duur....
http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif
btw: wil je een interessante discussie: argumenteer dan eens zelf deftig WAAROM 'de piemel is niks meer dan een ranzig aanhangsel dat God nergens anders kwijt kon
en de vagina is een vieze gore diepe put' is
ipv te zeggen 'ik vind...'
|
als jij mij eerst uitlegt waarom eh, een stronthoop vies is. kun je ook niet echt uitleggen, dat vind je gewoon.
Citaat:
Chimera schreef
Dan kun je ook geen discussie voeren. Jij zegt dat het vies is, wij vertellen waarom niet, en jij blijft het vinden. Tja. Kut voor je jongen!
|
jullie argumenten gan gewoon in feite over iets anders, het vuil dat op de geslachtsdelen zit, niet over dat dign zelf. nee dat overtuigt mij niet nee.
Citaat:
sas_andrea schreef
helemaal oneens!!!!!! ik vind de piemel een hartstikke leuk/lief/mooi ding.
wat is er lief aan zo'n worst?
goor is ie niet... moet je m maar vaker wassen.
zucht.
en de vagina is ook niet vies... mn vriendjuh vind m anders erg gezellie...
en het oordeel van je vriendje is zeker een goddelijke waarheid?
hoe wil jij nou ooit sex hebben als je geslachtsdelen vies vindt???
erna gewoon douchen.
dan komen "een ranzig aanhangsel dat God nergens anders kwijt kon" en "een vieze gore diepe put, net alsof God met een bijl in een meisje geslagen heeft" bij elkaar. echt waar, serieus.. ik maak geen geintjuhs!
dat snap ik ook wel.
*sarcastisch, vind topic nergens op slaan, niet op deze manier iig*
|
Op welke manier dan wel?
Citaat:
feline schreef
Je lijkt er niet intelligenter door.
boeie.
sorry, dit slaat als een kut op een drumstel, lekker he
|
nee, niet echt.
Citaat:
Soullar schreef
mag ik je dan vragen of je denkt dat je wassen in je kruis nog wel zin heeft?
|
ja, een beetje wel.
Citaat:
stephane schreef
Volgens mij heeft hij ne piemel van 1 cm...
|
in het kleedhokje tijdens zwemles in groep 5 van de basisschool merkte ik al dat die van mij de grootste was van de klas.
Citaat:
Iris schreef
Wat een kut-opmerking!
gelukkig niwet op waarheid gebaseerd.
Vind het best een zinnige toppic!
|
Thanx.
Citaat:
windowlicker schreef
Sorry hoor maar die kans heb je al verspeeld.(zie stelling) !
|
o. ik heb anders zojuist het raadsel opgelost. God moest iets aan het menselijk lichaam scheppen dat het kwade symboliseert.
en dat is duidelijk de geslachtdelen, lees genesis maar,hoofstuk 3, vers 3,4,5,6,7.
'3:Maar van de vrucht des booms, die in het midden des hofs is, heeft God gezegd:Gij zult daarvan niet eten, noch die aanroeren, opdat gij niet sterft
4:Toen zeide de slang tot de vrouw:Gijlieden zult de dood niet sterven;
5:maar God weet, dat ten dage als gij daarvan eet,zoo zullen uwe oogen geopend worden,en gij zult als God wezen, kennende het goed en het kwaad.
6:En de vrouw zag dat die boom goed was tot spijze en dat hij een lust was voor de oogen, ja , een boom die begeerlijk was om verstandig te maken:en zij nam van zijne vrucht en at; en zij gaf ook gharen man met haar, en hij at.
7:Toen werden hun beider oogen geopend, en zij werden gewaar dat zij naakt waren ; en zij hechtten vijgeboom-bladeren te zamen en maakten zich schorten.
duidelijk toch? ze bedekten de geslachtsdelen, en de duivel heeft gezegd dat ze het verschil zullen kennen tussen goed en kwaad, dus de geslachtsdelen moeten wel kwaad symboliseren.
Citaat:
ik schreef
dat de kut een put is
|
Spreuken hoofstuk 23,vers 27:
"Want eene hoer is eene diepe gracht, en eene vreemde vrouw is
een enge put