![]() |
Als ie langs loopt (LEES beveel ik je)
Als ie langs loopt:
Zijn wapperende lange jas Achtervolgt me over de trap Mijn ogen volgen zijn stappen Die hij zo vloeiend loopt Een helder weten in mij Zegt mij: bewonder hem Aanbid zijn roemrijke mond Houd van zijn schitterende ogen Een glinstering over mij heen Komt van hem Dat moment inspireert mij zo Tot plotselinge vlagen van liefde Mijn benen duizelen van zijn blik Waarheen hij ook kijkt Mijn hart bezwijkt Tot in de diepte van het zwart Gedichtje heb ik geschreven meteen thuis na school. Ik ben namelijk nogal hoteldebotel van een manspersoon bij mij op school. En die liep vanmiddag langs, en zijn jas wapperde zo mooi en ik dacht de zin: zijn wapperende lange jas (hij heeft zon a la matrix zwarte lange jas heeeeeel aantrekkeluk hihi), en toen wou ik gedichtje schrijven. Lekker klef en slijmerig geworden maar wel geslaagd al zeg ik t zelf. |
De regel: ' ...... zijn stappen
die hij zo vloeiend loopt' vind ik erg mooi. |
Citaat:
|
ik laat me NIET bevelen, madam :p
|
erg mooi.
mij lukt het jammer genoeg niet om gedichten over verliefdheid te schrijven... :( |
Ja en idd, net die zin : ' ...... zijn stappen
die hij zo vloeiend loopt' is zo mooi. Verliefdheid is moeilijk, wordt zo snel zo afgezaagd he?! Na ja, Keep up the good work (y) kusje, joni |
grappig rijmpje, zo in het zwart..
mm nog aktie ondernemen ofzo ? |
Citaat:
|
ik vind hem inderdaad een beetje klef en slijmerig, en verder doet het me eigenlijk niks
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53. |