![]() |
anaal?
doen jullie daaraan?
ik niet ik wil het niet eens proberen.. |
waarom niet?
ik heb er nog geen ervaringen mee, maar ik sluit niks uit voor de toekomst. de anus is zeer gevoelig en als het een beetje voorzichtig gedaan wordt, lijkt me het nog best prettig! |
nou misschien wel maar nee doet veel te pijn hehe
|
Citaat:
|
Waarom niet?? Ik ben een keer anaal gevingerd en dat was errug lekker.
Losia |
hetlijkt mij zo'n vies idee voor hem...want daarbinne zallut niet altijd even schoon zijn of wel?
|
Ik vin t gewoon een verschrikkelijk idee.. en ook heel afstandelijk op de een of andere manier..
|
doet dat geen pijn :?
|
Een aantal vriendjes van mij heeft het wel eens geprobeerd en dat was veel te pijnlijk, maar laatst deed mijn huidige vriend het en toen was het wel lekker.
Je moet alleen heel goed rekening houden met het feit dat er veel meer vocht bij moet (het wordt natuurlijk niet vanzelf vochtig) en je moet heel voorzichtig en rustig te werk gaan. Jongens vinden het niet smerig, die vinden het juist opwindend. |
Kijk maar eens op 1 van de 2000000000 topics de hierover zijn
|
Anaal???
Lijkt me helemaal niks. Gadverdamme, al die stront aan je snikkel!!! Doe maar gewoon ouderwets Vaginaal. of oraal. |
Wordt daardoor je Penis niet compleet bruin?
|
Tering tyfus
Dat doet pijn !! Me ex heeft dat geprobeerd en heb uur staan janken en kon hele dag niet zitten Was ook kutstreek hoor had gezegt dat ut niet mogt, maar hij deed het toch. |
Citaat:
Vroeger deed het ook altijd pijn, maar als je het heel erg nat maakt en voorzichtig / langzaam doet valt het best mee met de pijn. |
als je t niet geprobeerd hebt kan je eigenlijk niet oordelen. Ik had t in het begin ook dat ik bepaalde dingen echt 'uitsloot' maar uiteindelijk heb ik t allemaal gedaan..
Ik vind t opzich wel lekker , als t eenmaal goed is, maar t heeft een paar x zo pijn gedaan, dat ik t niet zo snel doe/wil.. Chanel |
Citaat:
Als je het gewoon met beleid doet, valt het allemaal erg mee. Heb 't met m'n vriendin (na een slok, en langzaam proberen) ook een keer gedaan, en we vonden 't allebei erg lekker. |
Citaat:
ik heb het wel eens geprobeert, en dat viel absoluut niet tegen. Erg belangrijk is wel (zoals eerder genoemd) met beleid. |
Ja was voor hem lekkerder dan voor mij, maar volgens mij moet je als meisje dan wel een supageile bui hebben....
Tis nou niet echt iets dat je tijdens een vluggertje tussendoor doet. Als het te snel gaat doet het op het moment zelf, maar vooral de volgende dag erg pijn. |
Citaat:
Sowieso is het de volgende dag meestal een beetje geirriteerd, beetje ruwe huid enzo, maar dat is na 1 of 2 dagen weer normaal en het doet ook niet echt pijn. |
Citaat:
|
tis vooral kwa gedachte vies , wat ik zo gehoord heb van de mensen die t doen wordt je dr niet vies van (in sommige uitzonderingen) maar t zou niet gezond zijn als t daar constant vies was -> infecties enzo
,maar t lijkt me pijnlijk , voor de jongen en t meisje en heb dr niet zo een behoefte aan ,beetje nieuwsgierig maar door de gedachte aan hoe t zou zijn wordt die nieuwsgierigheid enorm ingekapseld .. meeste meisjes moeten dr niks van weten dus hoeft t voor mij ook niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Is juist leuk, vooral om het dan nog over te doen, als je weer thuis komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |