Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   anaal? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=23491)

~*DKNY*~ 06-01-2002 12:36

anaal?

doen jullie daaraan?
ik niet ik wil het niet eens proberen..

metalgirl 06-01-2002 12:38

waarom niet?
ik heb er nog geen ervaringen mee, maar ik sluit niks uit voor de toekomst. de anus is zeer gevoelig en als het een beetje voorzichtig gedaan wordt, lijkt me het nog best prettig!

~*DKNY*~ 06-01-2002 12:42

nou misschien wel maar nee doet veel te pijn hehe

My$Te®yG!®L 06-01-2002 13:07

Citaat:

metalgirl schreef:
waarom niet?
de anus is zeer gevoelig en als het een beetje voorzichtig gedaan wordt, lijkt me het nog best prettig!

Er zijn wel zenuwen die daar lopen, maar HEEL gevoelig is het er zeker niet denk ik...

Losia 06-01-2002 18:44

Waarom niet?? Ik ben een keer anaal gevingerd en dat was errug lekker.

Losia

SlipKnoT_FaN 06-01-2002 18:49

hetlijkt mij zo'n vies idee voor hem...want daarbinne zallut niet altijd even schoon zijn of wel?

girlmetwijdebroeken 06-01-2002 20:10

Ik vin t gewoon een verschrikkelijk idee.. en ook heel afstandelijk op de een of andere manier..

igfy 06-01-2002 21:01

doet dat geen pijn :?

prikkeldraad19 07-01-2002 15:53

Een aantal vriendjes van mij heeft het wel eens geprobeerd en dat was veel te pijnlijk, maar laatst deed mijn huidige vriend het en toen was het wel lekker.
Je moet alleen heel goed rekening houden met het feit dat er veel meer vocht bij moet (het wordt natuurlijk niet vanzelf vochtig) en je moet heel voorzichtig en rustig te werk gaan.

Jongens vinden het niet smerig, die vinden het juist opwindend.

skyscraper 07-01-2002 15:55

Kijk maar eens op 1 van de 2000000000 topics de hierover zijn

WordWardWizzard 07-01-2002 16:05

Anaal???

Lijkt me helemaal niks.
Gadverdamme, al die stront aan je snikkel!!!

Doe maar gewoon ouderwets Vaginaal.
of oraal.

Rhinus 07-01-2002 18:10

Wordt daardoor je Penis niet compleet bruin?

LovelyDeb 07-01-2002 18:23

Tering tyfus
Dat doet pijn !!
Me ex heeft dat geprobeerd en heb uur staan janken en kon hele dag niet zitten
Was ook kutstreek hoor had gezegt dat ut niet mogt, maar hij deed het toch.

prikkeldraad19 08-01-2002 09:20

Citaat:

LovelyDeb schreef:
Tering tyfus
Dat doet pijn !!
Me ex heeft dat geprobeerd en heb uur staan janken en kon hele dag niet zitten
Was ook kutstreek hoor had gezegt dat ut niet mogt, maar hij deed het toch.

Dat is inderdaad laag.
Vroeger deed het ook altijd pijn, maar als je het heel erg nat maakt en voorzichtig / langzaam doet valt het best mee met de pijn.

chanel 08-01-2002 10:29

als je t niet geprobeerd hebt kan je eigenlijk niet oordelen. Ik had t in het begin ook dat ik bepaalde dingen echt 'uitsloot' maar uiteindelijk heb ik t allemaal gedaan..

Ik vind t opzich wel lekker , als t eenmaal goed is, maar t heeft een paar x zo pijn gedaan, dat ik t niet zo snel doe/wil..

Chanel

Chimera 08-01-2002 14:44

Citaat:

LovelyDeb schreef:
Tering tyfus
Dat doet pijn !!

Ja. Als je vriend tegen z'n zin in een keer z'n lul naar binnen duwt doet het inderdaad pijn ja. Maar dat is niet normaal, valt IMHO gewoon onder verkrachting.

Als je het gewoon met beleid doet, valt het allemaal erg mee. Heb 't met m'n vriendin (na een slok, en langzaam proberen) ook een keer gedaan, en we vonden 't allebei erg lekker.

GiFkOnIJn 08-01-2002 22:33

Citaat:

SlipKnoT_FaN schreef:
hetlijkt mij zo'n vies idee voor hem...want daarbinne zallut niet altijd even schoon zijn of wel?
en in die andere gaten is het wel schoon zeker...

ik heb het wel eens geprobeert, en dat viel absoluut niet tegen. Erg belangrijk is wel (zoals eerder genoemd) met beleid.

Popje_temp 08-01-2002 23:11

Ja was voor hem lekkerder dan voor mij, maar volgens mij moet je als meisje dan wel een supageile bui hebben....
Tis nou niet echt iets dat je tijdens een vluggertje tussendoor doet.
Als het te snel gaat doet het op het moment zelf, maar vooral de volgende dag erg pijn.

prikkeldraad19 09-01-2002 08:31

Citaat:

Popje schreef:
Ja was voor hem lekkerder dan voor mij, maar volgens mij moet je als meisje dan wel een supageile bui hebben....
Tis nou niet echt iets dat je tijdens een vluggertje tussendoor doet.
Als het te snel gaat doet het op het moment zelf, maar vooral de volgende dag erg pijn.

Ik word eigenlijk automatisch supergeil van anale sex en vluggertjes hebben mijn vriend en ik eigenlijk nooit (korter dan een half uur redden we niet).
Sowieso is het de volgende dag meestal een beetje geirriteerd, beetje ruwe huid enzo, maar dat is na 1 of 2 dagen weer normaal en het doet ook niet echt pijn.

Stevill 09-01-2002 09:07

Citaat:

WordWardWizzard schreef:
Anaal???

Lijkt me helemaal niks.
Gadverdamme, al die stront aan je snikkel!!!

Doe maar gewoon ouderwets Vaginaal.
of oraal.

Stront komt er niet eens bij kijken, je zit in een ruimte die normaal leeg is of waar lucht in zit, tegen meiden zou ik zeggen als ik dr moet geloven missen jullie heel wat(geld trouwens ook voor de jongens)

red_hot_chilli_pieper 09-01-2002 10:12

tis vooral kwa gedachte vies , wat ik zo gehoord heb van de mensen die t doen wordt je dr niet vies van (in sommige uitzonderingen) maar t zou niet gezond zijn als t daar constant vies was -> infecties enzo

,maar t lijkt me pijnlijk , voor de jongen en t meisje en heb dr niet zo een behoefte aan ,beetje nieuwsgierig maar door de gedachte aan hoe t zou zijn wordt die nieuwsgierigheid enorm ingekapseld .. meeste meisjes moeten dr niks van weten dus hoeft t voor mij ook niet zo.

GiFkOnIJn 09-01-2002 10:27

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Stront komt er niet eens bij kijken, je zit in een ruimte die normaal leeg is of waar lucht in zit, tegen meiden zou ik zeggen als ik dr moet geloven missen jullie heel wat(geld trouwens ook voor de jongens)

juist

Popje_temp 09-01-2002 10:38

Citaat:

prikkeldraad19 schreef:
Ik word eigenlijk automatisch supergeil van anale sex en vluggertjes hebben mijn vriend en ik eigenlijk nooit (korter dan een half uur redden we niet).

Ookniet als je gewoonmaar even tijd hebt, maar toch veel zin. Net voor je naar school/werk moet ofzo?

Is juist leuk, vooral om het dan nog over te doen, als je weer thuis komt.

prikkeldraad19 09-01-2002 11:48

Citaat:

Popje schreef:
Ookniet als je gewoonmaar even tijd hebt, maar toch veel zin. Net voor je naar school/werk moet ofzo?

Is juist leuk, vooral om het dan nog over te doen, als je weer thuis komt.

Nee hoor, dan wachten we sowieso wel totdat we weer thuis komen. Is ook veel leuker, omdat je dan meer spanning op kan bouwen.

sas_andrea 09-01-2002 12:29

Citaat:

girlmetwijdebroeken schreef:
Ik vin t gewoon een verschrikkelijk idee.. en ook heel afstandelijk op de een of andere manier..

ja daar ben ik t ook mee eens... tijdens de sex wil ik mn vriend gewoon lekker kunnen zoenen en aankijken en niet dat ie daar in mn kont achter me zit te boren... (om t zo maar ff te zeggen)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.