Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   anaal? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=23491)

~*DKNY*~ 06-01-2002 12:36

anaal?

doen jullie daaraan?
ik niet ik wil het niet eens proberen..

metalgirl 06-01-2002 12:38

waarom niet?
ik heb er nog geen ervaringen mee, maar ik sluit niks uit voor de toekomst. de anus is zeer gevoelig en als het een beetje voorzichtig gedaan wordt, lijkt me het nog best prettig!

~*DKNY*~ 06-01-2002 12:42

nou misschien wel maar nee doet veel te pijn hehe

My$Te®yG!®L 06-01-2002 13:07

Citaat:

metalgirl schreef:
waarom niet?
de anus is zeer gevoelig en als het een beetje voorzichtig gedaan wordt, lijkt me het nog best prettig!

Er zijn wel zenuwen die daar lopen, maar HEEL gevoelig is het er zeker niet denk ik...

Losia 06-01-2002 18:44

Waarom niet?? Ik ben een keer anaal gevingerd en dat was errug lekker.

Losia

SlipKnoT_FaN 06-01-2002 18:49

hetlijkt mij zo'n vies idee voor hem...want daarbinne zallut niet altijd even schoon zijn of wel?

girlmetwijdebroeken 06-01-2002 20:10

Ik vin t gewoon een verschrikkelijk idee.. en ook heel afstandelijk op de een of andere manier..

igfy 06-01-2002 21:01

doet dat geen pijn :?

prikkeldraad19 07-01-2002 15:53

Een aantal vriendjes van mij heeft het wel eens geprobeerd en dat was veel te pijnlijk, maar laatst deed mijn huidige vriend het en toen was het wel lekker.
Je moet alleen heel goed rekening houden met het feit dat er veel meer vocht bij moet (het wordt natuurlijk niet vanzelf vochtig) en je moet heel voorzichtig en rustig te werk gaan.

Jongens vinden het niet smerig, die vinden het juist opwindend.

skyscraper 07-01-2002 15:55

Kijk maar eens op 1 van de 2000000000 topics de hierover zijn

WordWardWizzard 07-01-2002 16:05

Anaal???

Lijkt me helemaal niks.
Gadverdamme, al die stront aan je snikkel!!!

Doe maar gewoon ouderwets Vaginaal.
of oraal.