Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   h&m-addicted! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=234922)

corduroy 02-10-2002 15:14

h&m-addicted!

vreselijk ik koop echt bijna alles bij de hennes, herkent iemand dat? ze hebben altijd zo lekekr veel, het is betaalbaar en lekker ruim. bovendien past mijn big assss beter in hun kleren dan in de kleine kutmaatjes van vero moda en dat soort zaken.
kleine winkeltjes zijn ook leuk, maar agz ik veel te vaak even langs d ehennes kom blijf ik vaak plakken en dan sla ik weer allerlei troepjes in... hun kinderaccessoriesfrobeltjes zijn ook vreselijk cute, een tijd geleden kocht ik daar echt elke week wel iets. een ramp voor je portemonnee!

Faery 02-10-2002 15:16

Uhnee, ik niet.

Roos 02-10-2002 15:38

Nuh ik koop er niet zo vaak.. tis er zo'n rommeltje. Af en toe loop ik ff binnen en ga ik goed zoeken, dan koop ik meestal was basic dingetjes of ondergoed

Elektro M.J. 02-10-2002 15:43

i lurvv h&m, koop niet echt alles daar, maar het is daar wel lekker gezellig

mood indigow 02-10-2002 16:07

jaw ik koop er oowk(te) veel!

laatst nog een kjoetig paars ribtasje gekocht:D

en me jas komt er vandaan en nog veel meer.. als ik langs die kindersieraden loop moet ik ook altijd wat kopen.. ze zijn zow leuk! :cool:

GRRR 02-10-2002 16:11

ja ik koop er altijd. kleine maten hebben ze vaak en goedkoop en er lopen mooie verkoopsters rond :rolleyes: :p

shanli 02-10-2002 16:17

Jaaaa,H&M is leuk,maar ik koop der niet zoveel,soms.
Meestal prulletjes,ondergoed,kousen,...

PiNoW 02-10-2002 16:41

als ik ergens kom waar een h&m is, ga ik er altijd wel heen.
jammer dat er in zwolle geen h&m is..:(
ik koop me er niet helemaal ziek ofzo, maar ze hebben leuk ondergoed en tis niet zow duur

AtHell 02-10-2002 17:13

Citaat:

Faery schreef:
Uhnee, ik niet.
je hoeft je er niet voor te schamen roel want sja.. koopt niet iedereen ALLES bij de h&m.. *denk erover een ik eet yoghurt topic te open om zo deze trend van onzin-topics op lifestyle voort te zetten*

Mysterons 02-10-2002 17:34

ik heb dat niet.

Triloxigen 02-10-2002 17:39

Ik loop er altijd wel even binnen om te kijken of er nog wat bij hangt..
maar kopen doe ik zelden

StefanLovertje 02-10-2002 17:40

ik heb nog een cadeaubon van 20 euro voor bij de hennes.. maar ik vind er nooit iets leuks :( :confused:

AtHell 02-10-2002 17:46

Citaat:

MoonDance schreef:
ik heb dat niet.
yoghurt is dan ook alleen gereserveert voor dé elite van de mensheid laat dat duidelijk wezen :]

maantje tuurt 02-10-2002 17:56

ik kom daar best vaak. ze hebben veel kleren, maar meestal zijn ze een beetje saai, daz wel jammer. je kan wel fijn je eigen oorbellen set samenstellen :D

gentleman 02-10-2002 17:58

Ik ben er eigenlijk nog nooit binnen geweest.

ii 02-10-2002 18:05

Same here... Ik koop er echt bijna alles!

Diana's~Acolyte 02-10-2002 18:48

Aaaah jaja. Ik ben helemaal h&m verslaafd...ze hebben daar echt van alles...korsetjes korsetjes rokjes jurkjes pantys kousen ondergoed ...en het is niet eens zo duur *lufs*

the tourist 02-10-2002 18:56

Soms hebben ze er wel eens leuke dingen, maar het is er vaak zo'n rommel zodat ik het irritant vind om alles te gaan bekijken

punkyfish 02-10-2002 18:59

Het probleem van de H&M is dat zoveel mensen het een geweldige winkel vinden en dus iedereen kleren van de H&M heeft en zo ongeveer de hele collectie kent. (Dat is iig zo bij de mensen in mijn klas (n).) Niet dat daar iets mis mee is, maar toch, ik loop liever in iets originelers, zeg maar.
En zo heel erg goedkoop is H&M de laatste tijd ook niet meer, eigenlijk. Net als alle winkels, maar goed, goedkoop is het niet echt meer.

Ik koop wel veel bij de H&M hoor :). Vooral sokken, mutsen, ondergoed, simpele truitjes, van die dingen. Bij de kinderafdeling hangen meestal hele goedkope dingetjes, gewone basicdingen, heb daar een hele koele roze rok van 5,99 gehaald...

Mortischa 02-10-2002 19:01

Citaat:

punkyfish schreef:
Het probleem van de H&M is dat zoveel mensen het een geweldige winkel vinden en dus iedereen kleren van de H&M heeft en zo ongeveer de hele collectie kent. (Dat is iig zo bij de mensen in mijn klas (n).) Niet dat daar iets mis mee is, maar toch, ik loop liever in iets originelers, zeg maar.
En zo heel erg goedkoop is H&M de laatste tijd ook niet meer, eigenlijk. Net als alle winkels, maar goed, goedkoop is het niet echt meer.

Ik koop wel veel bij de H&M hoor :). Vooral sokken, mutsen, ondergoed, simpele truitjes, van die dingen. Bij de kinderafdeling hangen meestal hele goedkope dingetjes, gewone basicdingen, heb daar een hele koele roze rok van 5,99 gehaald...

dan heb jij of een mini ass of een erg uitrekbare rok gekocht ;) :D

punkyfish 02-10-2002 19:03

Citaat:

Mortischa schreef:
dan heb jij of een mini ass of een erg uitrekbare rok gekocht ;) :D
Uitrekbaar :D Ik had ook eigenlijk verwacht dat hij niet zou passen, maar hij paste dus wel :| En meestal bij uitrekbare dingetjes ziet het er naar onderen steeds lelijker uit, maar deze is echt heel koel :) (y)

Mortischa 02-10-2002 19:03

oh ik kom dr trouwens net vandaan en heb ff heel schattige grijze snoopy underwear gekocht en geiproviseerde armwantjes..

ik erger me trouwens wel een beetje dat alle BH's daar geloof ik of gevuld of een vette push up is zeg jezus...

oh als t goed is is er vanaf vandaag zelfs een collectie beenwarmers voor de geinterseerde maar denk dat ze bij de zipper toch goedkoper zijn, maar die zullen ze daar vast nie meer hebben

Mortischa 02-10-2002 19:04

Citaat:

punkyfish schreef:
Uitrekbaar :D Ik had ook eigenlijk verwacht dat hij niet zou passen, maar hij paste dus wel :| En meestal bij uitrekbare dingetjes ziet het er naar onderen steeds lelijker uit, maar deze is echt heel koel :) (y)

hangtie nog in de collectie denk je?? :D

Nuck 02-10-2002 19:04

Bij H&M koop ik meestal alleen wat basic dingetjes, zoals gewoon een wit shirtje o.i.d.
Als de nieuwe collectie binnen is, loopt de week erop direct de halve school ermee...net als met kleding van Lady Sting...

Vice 02-10-2002 19:07

Ik koop daar m'n ondergoed.
En soms wat basic kleertjes.

punkyfish 02-10-2002 19:07

Citaat:

Mortischa schreef:
hangtie nog in de collectie denk je?? :D
Ik weet niet, misschien bij de (opruiming) zomerkleren nog, heb hem begin juli gekocht...

punkyfish 02-10-2002 19:08

Citaat:

Nuck schreef:
Als de nieuwe collectie binnen is, loopt de week erop direct de halve school ermee...net als met kleding van Lady Sting...
Idd, ook met kleding van Only en Vero Moda hier. En Overseaz ook wel.

mystic girl 02-10-2002 19:16

Citaat:

punkyfish schreef:
Idd, ook met kleding van Only en Vero Moda hier. En Overseaz ook wel.
ja precies, moet je wel snel bij zijn hoor anders is het alweer uit de mode :rolleyes: , hier ook wel en niet te vergeten de merken zoals diesel, miss sixty,
bij h&m zijn wel leuke dingetjes, zijn meestal van die kleine dingetjes, korsetje panty's

S 02-10-2002 19:49

Ik ben er in mijn hele leven één keer binnen gelopen en weer net zo hard naar buiten...

punkyfish 02-10-2002 19:50

Citaat:

mystic girl schreef:
ja precies, moet je wel snel bij zijn hoor anders is het alweer uit de mode :rolleyes:
Oh.

S 02-10-2002 19:53

Citaat:

punkyfish schreef:
Oh.
Sja.

S 02-10-2002 19:54

Citaat:

punkyfish schreef:
Oh.
Zo gaat dat.

S 02-10-2002 19:55

Citaat:

punkyfish schreef:
Oh.
En maar niet denken dat je er iets tegen kunt doen hoor.

Nee hoor.

S 02-10-2002 20:02

Citaat:

punkyfish schreef:
Oh.
Het gebeurt toch. Leg jezelf eroverheen. Dat is een tip.

Li 02-10-2002 20:07

Koop er soms ondergoed, verder nooit wat. Niet echt mijn winkel:)

Danique 02-10-2002 20:14

vroeger wel vaak, vestjes, jeans, topjes enzo...(toen nog van good old "Rocky";))
maar de laatste tijd hangt er echt niks boeiends...allemaal netjes of tja, van die bloesjes met bloemetjes enzo, wat nu zo in is...
ik hou dr nie zo van

punkyfish 02-10-2002 20:18

Citaat:

S schreef vanalles:
Ik weet dat je jaloers bent omdat ík met Lin naar de bios mag en jij niet, maar zet het van je af, alsjeblieft.

Horror Kitty 02-10-2002 20:32

Ik kom er nooit..

Esmée 02-10-2002 20:43

Ach ik loop er regelmatig even doorheen als ik even een shirtje of zo moet hebben.. maar vind er bijna nooit iets. Ondergoed koop ik er wel bijna altijd, en standaard effen shirtjes en zo, haar-accessoires, voor de rest niet.

Avelon 02-10-2002 22:38

Citaat:

punkyfish schreef:
.

ja iedereen kent het :) ik heb zon wit korset gekocht, ondergoed. nou i had het in rotterdam niet eens gezien dus ik kwam ergens in tilburg in de h&m en overal waar ik kom met dat korset zeggen ze: hee die is van de h&m. maarja dat schept soms ook wel eens aan band ;) in de wc ene heel gesprek gehad met meisje die het ding ook aan had en..ja ik weet het ik dwaal snel af
my point being? ik vind h&m leuk wel enigzins jammer dat iedereen weet waar het vandaan komt

GRRR 02-10-2002 22:48

vet. meisjes showen elkaars ondergoed in publieke wc's :D :p

AnTaRTiCa 02-10-2002 23:11

na de h&m is echt wel de beste winkel voor de basic dingetjes die ik nodig heb zoals een zwart truitje, zwart rokje enz..
maar een echte h&m verslaafde ben ik niet *hihi* :)

ieyor 03-10-2002 10:08

ik loop er wel vaak binnen en zie dan allemaal leuke dingetjes :o maar er echt wat kopen doek zelden omdak t dan eigenlijk toch weer nie leuk genoeg vind :confused:
wel als er uitverkoop is (n tijd geleden ook n rokje voor 5 euro gekocht :)) of als ik mn moeder meesleep, dan wordt er meer gekocht (mn moeder ook weer blij dak wat in n 'normale' winkel :confused: (ook onzin :/) koop)

Scarlett 03-10-2002 11:12

De H&M is inderdaad leuk, maar ik koop er niet m'n gehele garderobe, omdat ik 't dan over 't algemeen gewoon wat te saai vind. 'Tis wel makkelijk voor basicdingen of om 't met iets 'apartere' dingen te combineren. :) Ondergoed enzo is er wel heel erg handig. (y) En mutsen. (y) En shawls. (y) En haardingen. (y) En al die andere onzintroep die je koopt, om je dan 's avonds af te vragen waar in godsnaam je geld gebleven is.. Dat is 't nadeel, 't lijkt goedkoop, 't is het ook, maar niet als je ontzettend veel koopt. :|

C@ctusje 03-10-2002 11:39

Ik ben wel een echte H&M fan! Ik koop er alles. Ook omdat ik niet zo hoef op te vallen en al helemaal neit van die dure merken houd. Meestal heb ik kleding van Divided. Tis een merk ja, maar niet al te duur. Helaas zijn er maar weinig H&M-winkels waar ze Divided hebben. Had ik een hele leuke jas gezien, issie een paar dagen later uitverkocht.. :( Voortaan toch maar meteen kopen..

corduroy 03-10-2002 12:03

Voor de basics is het gewoon top. Originelere dingen moet je inderdaad ergens anders halen, amar toch kom ik gewoon heel vaak op hennes uit. het toffe vidn ik ook dat het wel duidelijk confectie is, maar dat ze toch een beetje een aparte eigen lijn durven aan te houden.
Inderdaad jammer van Rocky, Favez-Maniac (ben ff je naam kwijt) want Rocky was leuk. vroeger hadden ze ook wel wat meer casual alto-dingen, een paar jaar geleden kocht ik echt de jofelste dingen. helaas hebben ze in groningen geen divided-afdeling meer. :(

heldin 03-10-2002 13:16

als ik in de stad ben ga ik altijd even naar de H&M, maar ik koop er niet zo vaak iets. Ik vind de laatste tijd niet dat ze er leuke dingen hebben en als iets dan heel leuk is past het mij weer niet of zit het gewoon te vreemd. eigenlijk koop ik er allleen in de zomer bedenk ik nu.

Milk 03-10-2002 13:25

ik vind het altijd zo rommelig, ik wil altijd gewoon iets zien hangen en dan *kadengggg... dàt is het!* en niet úúúren zoeken.. heb ik het geduld niet voor..

ruby soho 03-10-2002 13:29

Citaat:

IEYOr schreef:
(mn moeder ook weer blij dak wat in n 'normale' winkel :confused: (ook onzin :/) koop)
:eek: OMG, wat ben jij toch ONTZETTEND alto *aanbid* :rolleyes:

eh ja koop er eigenlijk best veel, ondergoed, truitjes, rokjes, panty's, en laatst een onzettend koele broek gezien, maar ze haden m alleen nog in maatje 34 :|

t is goedkoop en goed te combineren. wat k wel minder vind is dat het er altijd zo'n enorme puinhoop is (n)

gentleman 03-10-2002 14:59

Citaat:

ruby soho schreef:
:eek: OMG, wat ben jij toch ONTZETTEND alto *aanbid* :rolleyes:

en dat zeg Jij

HAHAHAHAHAHA :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.