![]() |
serieus
als je aan de pil bent, en je bent zwanger, wordt je dan nog ongesteld, of blijft dt weg?
M Vr Gr |
als je aan de pil bent en je bent zwanger dan stop je met de pil en je ongesteldheid blijft tijdens je zwangerschap weg (zoals dat altijd is tijdens zwangerschappen)
----> l&g |
1. Als je aan de pil bent wordt je niet zwanger.
2. Als je zwanger bent heeft het geen zin om de pil te gebruiken. 3. Zoiezo als je zwanger bent wordt je niet meer ongesteld Zoiets wou je weten? |
Citaat:
|
ik hoorde van iemand dat als je zwanger bent en de pilslikt dat je gewoon ongesteld blijft worden. maar daar is dus niks van waar.
|
Nee.
Maar als je zwanger bent, en de pil slikt, is er een kans op schade aan het kind, ofeen spontane abortus. Nogal dom om door te slikken dus. |
Citaat:
|
dus zolang me vriendin ongesteld blijft worden is er niks aan de hand?
|
Je kan in sommige gevallen als je de pil slikt en nog steeds ongesteld wordt elke maand toch zwanger zijn.
Maar er is maar een heel klein percentgae mensen waarbij dat gebeurd is geloof ik. Dit klinkt natuurlijk erg wijs voor een jongen, maar dit heb ik me door verschillende meisjes laten vertellen. p.s als je het zeker wilt weten koop dan gewoon een zwangerschapstest |
Citaat:
Het is idd zo dat je je regels nog kan hebben tijdens je zwangerschap, maar dat komt zelden voor (ken wel zo iemand http://forum.scholieren.com/smile.gif) |
Als je het heel zeker wil weten zou ik een testje doen, want doordat je de pil slikt wordt je gewoon ongesteld ook al ben je zwanger. (Dat komt doordat je hormonen door de war worden gegooid)
|
-----------> l&g
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |