Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Help me us :D (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=234995)

Lightlady 02-10-2002 16:19

Help me us :D

Ik ben zwaar in love met een hele leuke jongen van mijn klas. We praten heel vaak en ik kan vaak met um lachen.Maar ik ben nu dus verliefd op um. Hoe kan ik um dit duidelijk maken??? Want nu zijn we just friends. Mzzl !!

Gothic 02-10-2002 17:03

Wat dacht je van het hem gewoon vertellen?

~Black Rose264~ 02-10-2002 17:18

Jah idd.... Als jullie vrienden zijn neem ik aan dat jullie overal wel over kunnen praten dus dan zou je wel kunnen zeggen dat je meer voor hem voelt dan vriendschap. En anders laat je het hem gewoon overduidelijk merken??

Lightlady 02-10-2002 17:50

Ja en dan? Dan raak ik um dan kwijt als vriend :S Life sux

Gothic 02-10-2002 18:23

Citaat:

Lightlady schreef:
Je vroeg hoe je het hem duidelijk kon maken, daar antwoordden we op, als je even duidelijk vertelt wat je wilt, kunnen we misschien beter advies geven...

Bedenk dus of je hem als vriend of gewone vriend wil... als je geen risico's neemt, zal je nooit krijgen wat je wilt

PardonMe 03-10-2002 16:51

Citaat:

Lightlady schreef:
tja als het op een andere manier laat merken dan kun je hem evengoed kwijt raken.. :confused: dat risico loop je toch wel.
Maar tja je zou gewoon kleine hints kunnen geven, je kunt het hem gewoon vertellen in een openhartig gesprek, je kunt hem gewoon ineens zoenen, je kunt ook eens gaan uitzoeken of je misschien een kansje maakt (vraag hem of hij iemand leuk vindt enzo) enzovoorts....

moenbase 05-10-2002 09:54

Citaat:

Lightlady schreef:
Dan zeg je het niet, en blijf je met dat gevoel rond lopen dat je het nooit hebt durven te vertellen. :)

Pink panter 08-10-2002 16:02

haha die vraag lees je echt overal

Loezzel 08-10-2002 17:58

Ik snap je probleem ook niet zo goed. ALS je he wil vertellen heb je altijd de kans dat je hem als vriend kwijtraak, maar je hebt ook de kans dat je hem als partner terugkrijgt!!!!
ALS je het niet wilt vertellen, dan zul je misschien altijd met het gevoel rondlopen: ik ben niet eerlijk tegenover mijn vriend, want ik vertel hem niet dat ik verliefd op hem ben....

Tactic 09-10-2002 14:03

Als je er voor gaat, ga er dan compleet voor.

Zet die stap!

-=Kobuz=- 09-10-2002 15:18

Citaat:

Tactic schreef:
Als je er voor gaat, ga er dan compleet voor.

Zet die stap!

Ik wou net zeggen, je geeft al aan dat het een hele goede vriend van je is. Nou, als je hem gewoon eens 'apart' pakt, en je vertelt je verhaal? Zeg dan ook zoiets als: ''...maar ik ben bang je als vriend te verliezen als je nee zegt, en dat wil ik helemaal niet''. Hij zal daar zeker begrip voor hebben, en anders is het helemaal niet zo'n goede vriend als je dacht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.