![]() |
Help me us :D
Ik ben zwaar in love met een hele leuke jongen van mijn klas. We praten heel vaak en ik kan vaak met um lachen.Maar ik ben nu dus verliefd op um. Hoe kan ik um dit duidelijk maken??? Want nu zijn we just friends. Mzzl !!
|
Wat dacht je van het hem gewoon vertellen?
|
Jah idd.... Als jullie vrienden zijn neem ik aan dat jullie overal wel over kunnen praten dus dan zou je wel kunnen zeggen dat je meer voor hem voelt dan vriendschap. En anders laat je het hem gewoon overduidelijk merken??
|
Ja en dan? Dan raak ik um dan kwijt als vriend :S Life sux
|
Citaat:
Bedenk dus of je hem als vriend of gewone vriend wil... als je geen risico's neemt, zal je nooit krijgen wat je wilt |
Citaat:
Maar tja je zou gewoon kleine hints kunnen geven, je kunt het hem gewoon vertellen in een openhartig gesprek, je kunt hem gewoon ineens zoenen, je kunt ook eens gaan uitzoeken of je misschien een kansje maakt (vraag hem of hij iemand leuk vindt enzo) enzovoorts.... |
Citaat:
|
haha die vraag lees je echt overal
|
Ik snap je probleem ook niet zo goed. ALS je he wil vertellen heb je altijd de kans dat je hem als vriend kwijtraak, maar je hebt ook de kans dat je hem als partner terugkrijgt!!!!
ALS je het niet wilt vertellen, dan zul je misschien altijd met het gevoel rondlopen: ik ben niet eerlijk tegenover mijn vriend, want ik vertel hem niet dat ik verliefd op hem ben.... |
Als je er voor gaat, ga er dan compleet voor.
Zet die stap! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |