![]() |
is de pil nu wel veilig??
De dokter zei dat als ik de pil op de eerste dag van mijn mestruatie zou innemen, dat hij dan meteen veilig was.. Maar om 1 uur 's nachts kwam ik erachter dat ik ongesteld was... ik heb de pil toen pas de volgende dag om 6 uur 's avonds ingenomen... is hij dan nu wel veilig??
(dit was dus de eerste keer dat ik de pil gebruikte) Ik dacht zelf van wel, omdat als ik vroeg was gaan slapen en ik niet wakker was geworden zou ik de volgende morgen er pas achter komen dat ik ongesteld was en dan zou dat dus de eerste dag zijn.. maar misschien klopt die theorie wel niet :confused |
Ai, ik moet eerlijk zeggen dat ik een kluns met de pil ben.... Maar als jij de pil de 1e dag van je menstratie moet slikken, is dat toch in de 1e 24 uur? Jij kwam er om 1 uur 's nachts achter dat je ongesteld was geworden dus neem aan dat je om middennacht echt ongesteld was geworden. Als jij de pil dan om 6 uur 's ochtends in hebt genomen, lijkt mij dat geen enkel probleem, omdat het gemakkelijk in die 24 uur was. Maar zoals ik al zei; ik ben een kluns met de pil ... Dus als je het zelf niet vertrouwt, doe het dan gewoon eerst nog met condoom! |
ik wist dat eerst ook niet maar had het aan m'n dokter gevraagd... zoals jij hebt gedaan is t veilig hoor :-)
|
Citaat:
Groeten Ward |
ja ik weet dat de pil veilig is (van me vriendin)
en uit testen het vermindert zelfs kans op borst kanker en zoo.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |