![]() |
Please insert CD-Rom
Afgelopen zaterdag hadden ze bij de V&D weer van die bakken met oude spelletjes erin zitten die je dan voor een prikkie kan kopen.
Ik zag "Extreme biker" liggen van Sierra (spel uit 1999 :D), voor € 4,-. Hup, meenemen dat ding. Installeren ging goed, maar daarna niet meer. Toen het spel volledig geinstalleerd was, en ik het wou proberen te starten gaf ie aan dat ik de CD-Rom in het station moest doen. Het gekke is, deze zit er ook in :/ Geprobeerd in mn brander te doen, opnieuw starten, wederom zelfde probleem. Mn bakspecs: http://specs.tweak.to/1996 Waar kan dit aan liggen? Ik zal ongetwijfeld een crack nodig hebben, maar dat vind ik zelf vrij vreemd aangezien t spel legaal is :confused::rolleyes:. |
Ik zou toch ff terug gaan naar de V&D
|
idd ik zou terug gaan naar de V&D, tenzij je het spel legaal heb :rolleyes:btw crack vinden is heel simpel, of check ff opnieuw die achterkant van de cd-hoesje of er geen serial number er op staat o.i.d
en trouwens heeft niks met je specs te maken!! ga gewoon terug naar de kutV&D en vertel je fout, (y) |
Zou je voortaan een iets duidelijkere titel kunnen nemen? :p :)
En heb je zelf ook al eens geprobeerd om de Cd in je brander te doen en dan het spel opstarten? :) Wie weet helpt dat. |
Kijk ff in de ini-file die in de install dir staat...
't zou best kunnen dat ie een verkeerde drive name in heeft gevuld ofzo... |
Beide drive's halen niets uit helaas... :(
|
Citaat:
en kijk ff op de sierra site... daar staan misschien patches... |
Citaat:
vroeger waren er nog van die supercoole 'cd-check' dingen, dan werd 't gewoon opgeslagen in een textfile (zoiets als CDROM=D:) als je dat weghaalde deed ie het soms gewoon :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |