Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   heb een kleintje :( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=235294)

blote bosmens 02-10-2002 19:51

heb een kleintje :(

hoi

ik heb (denk ik) een kleintje....13 cm max....en ik voel mij er niet goed bij!!! storen meisjes zich hieraan? is dat echt klein of niet? zijn er nog mense met een kleiner eentje? :(

Faery 02-10-2002 19:56

mwah, zolang je niet bent uitgegroeid groeit pielemoosie vast ook nog wel.

En anders.. mja.. Vampiria zal je niet echt geweldig vinden ;)

Faery 02-10-2002 19:57

Hmm, overigens is 12 tot 16 cm zo'n beetje de standaardmaat bij een volwassene (wie poste dat?).. dus ach.. je hoort dur bij :D

YoungSimba 02-10-2002 20:02

Citaat:

blote bosmens schreef:
hoi

ik heb (denk ik) een kleintje....13 cm max....en ik voel mij er niet goed bij!!! storen meisjes zich hieraan? is dat echt klein of niet? zijn er nog mense met een kleiner eentje? :(

Als je volledig volgroeid bent, dan is het net wat aan de kleine kant. Het gemiddelde ligt geloof ik rond de 15 a 16 cm. Dus 13 cm zit daar niet veel onder en is zeker nog prima functioneel :p. Het is eerder een nadeel om een grote piemel te hebben dan een kleintje, want als ie te groot is, heb je meer kans dat het pijnlijk is voor een meisje tijdens het neuken.

Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was :)

blote bosmens 02-10-2002 20:03

dus helemaal zo erg niet of wat? nu ja ik weet het allemaal niet meer hoor...je hoort meisjes altijd praten over van die enorme afstanden :p ik bedoelde dus wel max 13 cm eh, minimum euhhh....iets van 6 cm ongeveer

nare man 02-10-2002 20:16

Citaat:

blote bosmens schreef:
je hoort meisjes altijd praten over van die enorme afstanden :p
Er is altijd een discrepantie tussen datgene wat wenselijk is en datgene wat gewenst wordt...;)

YoungSimba 02-10-2002 20:26

Citaat:

nare man schreef:
Er is altijd een discrepantie tussen datgene wat wenselijk is en datgene wat gewenst wordt...;)
En verder: wees voorzichtig met wat je wenst; het kan wel eens uitkomen :)

marlies 02-10-2002 22:15

Volgens mij merken meisjes dat niet eens..Het ligt er denk ik aan hoe de lengte was van hun exen...Ik denk dat we wel vergelijking maar niet inschatten... maar boeiend!

xcorienx 02-10-2002 22:25

Citaat:

marlies schreef:
Volgens mij merken meisjes dat niet eens..Het ligt er denk ik aan hoe de lengte was van hun exen...Ik denk dat we wel vergelijking maar niet inschatten... maar boeiend!
exact. wanneer een male op staat te scheppen hoe groot de zijne wel niet is, denk ik alleen maar AU! :o

Dark Angel 02-10-2002 22:27

De lengte van de schede is geloof ik bijna altijd tussen de 6 en de 12 centimeter, dus geen zorgen :)

(en ik kan je verzekeren dat een echte bovenmaatste penis veel beperkender is in het 'gebruik' dan een kleinere)

halve banaan 02-10-2002 22:40

Citaat:

Dark Angel schreef:

(en ik kan je verzekeren dat een echte bovenmaatste penis veel beperkender is in het 'gebruik' dan een kleinere)

En toch stel je daar heel wat mensen alsnog niet gerust mee ;)

Krummeltje 03-10-2002 07:29

Citaat:

Faery schreef:
Hmm, overigens is 12 tot 16 cm zo'n beetje de standaardmaat bij een volwassene (wie poste dat?).. dus ach.. je hoort dur bij :D
Maar... wat boeit het überhaupt... Je weet het toch: het gaat erom wát je ermee doet... :D

schwenno 03-10-2002 09:27

Die van mij is 18 cm en 3,5 doorsnee. Is dat dan normaal?

FLuKee 03-10-2002 09:39

Ja.

Je gaat er niet van dood gaan als je ding nu toevallig iets boven of onder het gemiddelde ligt hoor..

schwenno 03-10-2002 09:57

Very funny. I tought it was a normal question. Comparing to the things some other bozo's say here... :rolleyes: No offence.:o Don't mean any of you guys.:)

MQ 03-10-2002 13:59

waarom gaat er 1ntje oppeens engels lopen lullen :rolleyes: :confused: ...
maar 13 cm is idd een beetje klein, ik weet niet hoe oud je bent maar 13cm is niet mega groot maar niet iets waarvoor je je hoeft te schamen denk ik.....

Hukkie 03-10-2002 15:37

Citaat:

Paperz schreef:
Nee... :eek: :eek: pakt een schaar.... snellll....!
:D

Wat doet het ertoe hoe groot 'ie is? Het gaat erom hoe je er gebruik van maakt :)

Freyja 03-10-2002 15:44

Citaat:

MQ schreef:

Om interessant te doen...

Hukkie 03-10-2002 15:50

Citaat:

schwenno schreef:
....Comparing to ....
"Compared to" ...

'I'he Prophet 03-10-2002 16:42

Citaat:

Hukkie schreef:
"Compared to" ...
Neej hij heeft toch echt gelijk....

*'I'he Prophet, die het graag anders had gezien*

Freyja 03-10-2002 16:48

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
Neej hij heeft toch echt gelijk....

*'I'he Prophet, die het graag anders had gezien*

Kan allebei geloof ik... maar compared to klinkt beter.

Cyberblisss 03-10-2002 17:00

Citaat:

Morgan schreef:
comparing to is in vergelijking met, compared to is vergeleken met.
Als ik het goed heb???

Grenwiel 03-10-2002 17:00

Referring to kan ook,
En in 't Engels zeg je gewoon bozos zonder hoog kommaske als we 't er echt om gaan doen :rolleyes: , anyway kan mij t rotten, was idd gewoon normale vraag van die gast, maar t antwoord is eigenlijk al gegeven. :D

heb een van (last time I checked :D ) 16 cm die n beetje wijder wordt vanaf de wortel naar boven, en 'k heb nog nooit iemand horen klagen. :)

Then again, heb ook nog nooit een reactie gekregen. :(

Cyberblisss 03-10-2002 17:06

Wacht maar even, ik ga een nieuw topic openen!!!
Een ogenblik geduld aub...
U wordt zo geholpen:D

je$u$ crust 03-10-2002 18:10

http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijz...ottewijzer.htm

emperor crono 03-10-2002 18:43

Citaat:

MQ schreef:
maar 13 cm is idd een beetje klein, ik weet niet hoe oud je bent maar 13cm is niet mega groot maar niet iets waarvoor je je hoeft te schamen denk ik.....

Engels is koel... Je moet alleen ff weten waar je de grens moet trekken. :rolleyes:

emperor crono 03-10-2002 18:45

Citaat:

blote bosmens schreef:
hoi

Euh... in erectie dan neem ik aan? Anders valt het zeker wel mee.
Ik kom zelf net aan de 15 maar zoals al eerder gezegd: het gaat erom wat je ermee doet.

Doe anders gewoon dagelijks oefeningen met je tong, kan je je 'tekortkomingen' goedbeffen. :)

manneke pis 03-10-2002 18:47

ik ken mezelf pijpen :cool:

silla02 03-10-2002 21:30

nou het gaat er toch om wat je ermee kan!!! ;)
Ik denk dat meisjes liever een jongen hebben die een iets minder grote hebbe als tie er goed mee om kan gaan, dan een jongen met een grote die er helemaal nix van kan!!
Duss maak je niet zo druk joh!!! :)

'I'he Prophet 03-10-2002 21:43

Citaat:

Morgan schreef:
Hij bedoelt dat ie aan het vergelijken is, dus een -ing vorm.

*'I'he Prophet, better known as the wise-ass*

Sjaakie S. 04-10-2002 06:23

waarom moet je der aan storen als jij hem klein vind kan die heus niet groter worden dan dat tie is dus leer der mee leven en als een meid vind dat tie te klein is dan is ze je toch niet waard

miekmuis 04-10-2002 16:26

Citaat:

xcorienx schreef:
exact. wanneer een male op staat te scheppen hoe groot de zijne wel niet is, denk ik alleen maar AU! :o
Inderdaad jah! t Is voor mij eigenlijk wel een geruststelling als dat "ding" niet zo groot is.. geen gedoe of ie nou wel zou passen enzo :D

nare man 04-10-2002 16:29

Citaat:

manneke pis schreef:
:cool:

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Een paar ribben laten weghalen net als Marilyn Manson? Of door middel van yoga je nekspieren met 20 cm verlengd? Een paar nekwervels bij laten plaatsen?

miekmuis 04-10-2002 16:40

Citaat:

manneke pis schreef:
ieeeeeeuw! :eek:

man pis = back 04-10-2002 16:47

neej hor, ik ben gwoon lenig, ik ken me hoofd zo tussen me benen legge als ik lig dan he, niet dat ik dat nog doe ook, daar heb ik andere personen voor, maar toch, als ik ooit word opgesloten in een cel ken ik mezelf altijd nog pijpen.... en omdat ik zulke mooie reacties geef en eerlijk ben werd ik gebanned op die andere nick, belachelijk gwoon :o :mad: (n)

sean paul 05-10-2002 07:23

Citaat:

Paperz schreef:
Nee... :eek: :eek: pakt een schaar.... snellll....!

haha :p :D

S 05-10-2002 10:35

Citaat:

manneke pis schreef:
for real.

emperor crono 05-10-2002 15:46

'tuurlijk... dat stompje van de echte manneke pis is max. 3 cm lang. :D :D

Jadis 06-10-2002 23:45

Citaat:

manneke pis schreef:
dat is dus net iets teveel informatie.

*dit beeld verlaat mijn hoofd nooit meer. oh hell*

Aadje Prostaat 07-10-2002 13:47

hahahahahaha 13 cm!!!!! schaam je!!

die van mij is 30cm !!!! :D

en echte zwarte jongen heb ik

Lethalis 07-10-2002 14:20

Citaat:

Jadie schreef:
*dit beeld verlaat mijn hoofd nooit meer. oh hell*
http://www.autofellatio-site.com

Lijkt me niet gezond :D

Citaat:

Aadje Prostaat schreef:
die van mij is 30cm !!!!
Je hebt zeker een statief nodig om hem hoog te houden? :rolleyes:

Innocent 07-10-2002 17:05

Citaat:

Krummeltje schreef:
Maar... wat boeit het überhaupt... Je weet het toch: het gaat erom wát je ermee doet... :D
dat zegge dus diegene die een kleintje hebbe :p

Tsu 17-10-2002 11:29

Citaat:

blote bosmens schreef:
hoi

It's not about the size, it's what you can do with it :)

Druppel 17-10-2002 12:19

Citaat:

xcorienx schreef:
idd

Big Brother 17-10-2002 12:27

nou vertel dan eens wat ik ermee zou moeten doen :)

trouwens manneke pis, dat kunnen redelijk veel jongens (me2 ;))

man pis = back 17-10-2002 12:35

Citaat:

Big Brother schreef:
nou vertel dan eens wat ik ermee zou moeten doen :)

trouwens manneke pis, dat kunnen redelijk veel jongens (me2 ;))

lekker he

)Vampje( 17-10-2002 13:15

Citaat:

blote bosmens schreef:
hoi

ik heb (denk ik) een kleintje....13 cm max....en ik voel mij er niet goed bij!!! storen meisjes zich hieraan?

Kijk, ik zou me daar aan storen, ja. Maar wie ben ik als er duizenden meiden zijn die er wél genoegen mee nemen?? Er zijn er zat die een kleine piemel prettiger vinden, dus maak je niet te druk. En btw is hij volgens mij niet echt uitzonderlijk klein ofzo... Gewoon klein, maar niet belachelijk.

)Vampje( 17-10-2002 13:17

Citaat:

Tsu schreef:
It's not about the size, it's what you can do with it :)
Hell nee, ga weg! Het gaat wel degelijk om de maat hoor, want met een minuscuul pikkie kun je gewoon erg weinig doen, terwijl met een grote mambo een paar lichte stoten al voor een zeer ehm...intens gevoel kunnen zorgen. En ja, ik spreek uit ervaring. :)

Big Brother 17-10-2002 13:32

wat noem jij een grote mambo vraagt iedereen zich dan af
geen namen maar omvang svp ;)

)Vampje( 17-10-2002 13:41

Citaat:

Big Brother schreef:
wat noem jij een grote mambo vraagt iedereen zich dan af
geen namen maar omvang svp ;)

Volgens mij ben jij de enige die zich dat afvraagt...:p Een omvang van boven de 15 cm, tot 16.5 ofzo. Gewoon, zoals die van mijn vriend. ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.