![]() |
heb een kleintje :(
hoi
ik heb (denk ik) een kleintje....13 cm max....en ik voel mij er niet goed bij!!! storen meisjes zich hieraan? is dat echt klein of niet? zijn er nog mense met een kleiner eentje? :( |
mwah, zolang je niet bent uitgegroeid groeit pielemoosie vast ook nog wel.
En anders.. mja.. Vampiria zal je niet echt geweldig vinden ;) |
Hmm, overigens is 12 tot 16 cm zo'n beetje de standaardmaat bij een volwassene (wie poste dat?).. dus ach.. je hoort dur bij :D
|
Citaat:
Ik zou me er niet druk over maken als ik jou was :) |
dus helemaal zo erg niet of wat? nu ja ik weet het allemaal niet meer hoor...je hoort meisjes altijd praten over van die enorme afstanden :p ik bedoelde dus wel max 13 cm eh, minimum euhhh....iets van 6 cm ongeveer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij merken meisjes dat niet eens..Het ligt er denk ik aan hoe de lengte was van hun exen...Ik denk dat we wel vergelijking maar niet inschatten... maar boeiend!
|
Citaat:
|
De lengte van de schede is geloof ik bijna altijd tussen de 6 en de 12 centimeter, dus geen zorgen :)
(en ik kan je verzekeren dat een echte bovenmaatste penis veel beperkender is in het 'gebruik' dan een kleinere) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van mij is 18 cm en 3,5 doorsnee. Is dat dan normaal?
|
Ja.
Je gaat er niet van dood gaan als je ding nu toevallig iets boven of onder het gemiddelde ligt hoor.. |
Very funny. I tought it was a normal question. Comparing to the things some other bozo's say here... :rolleyes: No offence.:o Don't mean any of you guys.:)
|
waarom gaat er 1ntje oppeens engels lopen lullen :rolleyes: :confused: ...
maar 13 cm is idd een beetje klein, ik weet niet hoe oud je bent maar 13cm is niet mega groot maar niet iets waarvoor je je hoeft te schamen denk ik..... |
Citaat:
Wat doet het ertoe hoe groot 'ie is? Het gaat erom hoe je er gebruik van maakt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*'I'he Prophet, die het graag anders had gezien* |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik het goed heb??? |
Referring to kan ook,
En in 't Engels zeg je gewoon bozos zonder hoog kommaske als we 't er echt om gaan doen :rolleyes: , anyway kan mij t rotten, was idd gewoon normale vraag van die gast, maar t antwoord is eigenlijk al gegeven. :D heb een van (last time I checked :D ) 16 cm die n beetje wijder wordt vanaf de wortel naar boven, en 'k heb nog nooit iemand horen klagen. :) Then again, heb ook nog nooit een reactie gekregen. :( |
Wacht maar even, ik ga een nieuw topic openen!!!
Een ogenblik geduld aub... U wordt zo geholpen:D |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom zelf net aan de 15 maar zoals al eerder gezegd: het gaat erom wat je ermee doet. Doe anders gewoon dagelijks oefeningen met je tong, kan je je 'tekortkomingen' goedbeffen. :) |
ik ken mezelf pijpen :cool:
|
nou het gaat er toch om wat je ermee kan!!! ;)
Ik denk dat meisjes liever een jongen hebben die een iets minder grote hebbe als tie er goed mee om kan gaan, dan een jongen met een grote die er helemaal nix van kan!! Duss maak je niet zo druk joh!!! :) |
Citaat:
*'I'he Prophet, better known as the wise-ass* |
waarom moet je der aan storen als jij hem klein vind kan die heus niet groter worden dan dat tie is dus leer der mee leven en als een meid vind dat tie te klein is dan is ze je toch niet waard
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Een paar ribben laten weghalen net als Marilyn Manson? Of door middel van yoga je nekspieren met 20 cm verlengd? Een paar nekwervels bij laten plaatsen? |
Citaat:
|
neej hor, ik ben gwoon lenig, ik ken me hoofd zo tussen me benen legge als ik lig dan he, niet dat ik dat nog doe ook, daar heb ik andere personen voor, maar toch, als ik ooit word opgesloten in een cel ken ik mezelf altijd nog pijpen.... en omdat ik zulke mooie reacties geef en eerlijk ben werd ik gebanned op die andere nick, belachelijk gwoon :o :mad: (n)
|
Citaat:
haha :p :D |
Citaat:
|
'tuurlijk... dat stompje van de echte manneke pis is max. 3 cm lang. :D :D
|
Citaat:
*dit beeld verlaat mijn hoofd nooit meer. oh hell* |
hahahahahaha 13 cm!!!!! schaam je!!
die van mij is 30cm !!!! :D en echte zwarte jongen heb ik |
Citaat:
Lijkt me niet gezond :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou vertel dan eens wat ik ermee zou moeten doen :)
trouwens manneke pis, dat kunnen redelijk veel jongens (me2 ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat noem jij een grote mambo vraagt iedereen zich dan af
geen namen maar omvang svp ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |