![]() |
hiphop-soul-r&b-reggea nieuws?
Vond weinig nieuwe 'urban' topics en ik ga niet met mijn andere smaak muziek dingen posten tussen de rest want ik weet toch dat het niet gelezen wordt..
Zijn er nog leuke optredens?nog goede nieuwe nummers uitgekomen? voor mij zeker de volgende optredens: -18 oktober: amsterdam dance event Kool G Rap / Tasha`s World / Relax / Suga Cane / Ebon-E -20 oktober: Downtown Tha Liks / Onyx / dj Real / Host: Deams -4 november: def jux DEF JUX feat. RJD2 / El-P / Mr. Lif -7 november kool keith feat dj evil-E -19 november xzibit (bron: hiphopagenda.nl) ----- verder waren er nog wel meer dope optredens maar is gewoonweg te ver van huis Rat |
ik ga in in iedergeval naar xzibit :)
|
ik wou alleen ff zeggen dat relax rete goede hiphop is.
die witte jongens weten hoe ze moeten jammen. (ik weet dat de rapper niet wit is, maar die gast speelt toch geen instrument ;) ) |
Kool G Rap/013/19 september
Public Enemy Donderdag 31 oktober / Off_Corso (zonder flava flav :( ) Rahzel Donderdag 10 november / Effenaar, Eindhoven vet nieuw 12" spul: Journalist feat. Mr. Cheeks & Pete Rock & C.L. Smooth - Reminisce 2002 Obscure Disorder - The Grill 7l & Esoteric - Watch Me Talib Kweli - Guerilla Monsoon Rap en dooope nieuwe album van: The Bootcamp Clik - The Chosen Few owh ja J.Lo is een dikke SNOL: J.Lo feat. the L.O.X. - jenny from the block (HOEZO weer een rip-off van een GOEIE hip hop plaat) ook wel grappig opzich: http://www.gamers.com/news/1216043 http://www.thenewnolimit.com/game/masterp3d/ |
Citaat:
|
nieuwe xzibit is ui man vs. machine
goeie cd (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las toevallig iets in de Dimi, een 1 of ander streetdance optreden in het Luxor Theater op de ritmes van hiphop, jazz en rap.
"Door het bijzondere decor waan je je in de achteraf straatjes van New York. De choreografie, top acties, licht en geluid maken dat deze top productie is hoe een theaterproductie moet zijn: adembenemend!" Door Bounce Streetdance Company. Datum: 8 t/m 13 oktober Locatie: Nieuwe Luxor Theater Toegang: 30€, met CKV-pas 15€ Lijkt me wel koel. :) |
Citaat:
|
Jaahaaaaa, ik ga naar Kool Keith & El-P !
Met Def P & Fred bomber, whuuut ! |
joehoe...
Rahzel 10 nov. Blackalicious komt eind oktober Public Enemy komt ook eind oktober maaruh... waar komt Onyx ??? en wanneer ??? |
Binnenkort (binnen een paar maandjes) komt de film " Style Wars " uit de jaren 70/80 uit op DVD.
In die film zie je het begin van hiphop. Met ROCKSTEADY CREW enzo, maar centraal staat het ontstaan van graffiti. Een must-have voor de echte hiphop liefhebber. OP is met een nieuw album bezig dat rond JANUARI volgend jaar in de winkels te vinden zal zijn. Ik heb al wat gehoord, en het klinkt gewoon als de oud OP (jaja). Er zit van alles wat bij, maar wat ik gehoord heb, was erg dope. Dit zal overgens hun laatste album zijn, omdat ze simpelweg niet meer hun geld kunnen verdienen via het verkopen van CD's, en ze geen zin hebben hun geld uit optredens te moeten putten. OP is dus ook al een slachtoffer van het internet. Erg jammer, maar het is niet anders. Onkruid komt binnenkort ook het een heel erg dope album, ik hou jullie op de hoogte |
Citaat:
zondag - 20 oktober melkweg 21.30 hrs / doors: 21.00 hrs € 20,00 (no memb. needed) Downtown Tha Liks / Onyx / dj Real / Host: Deams Rat |
Citaat:
|
Citaat:
hey..was gruwelijk daar .. zoveel mensen samenkomend voor al die artiesten is gewoon geweldig we hebben genoten van zoveel artiesten,mooie optredens,leuke dansvoorstellingen en de sfeer was ook gewoon feestelijk en vooral het einde van kery james was echt ontroerend. in marseille kwam ik bouga nog tegen(van oa belsunce breakdown), hij zou ook komen naar UP maar hij vertelde mij dat door slechte organisatie hij niet werd toegelaten omdat er geen plaats voor kleinere artiesten om op te treden, vond ik wel klote voor hem maar toch wel leuk dat ik hem nog heb ontmoet. Rat |
waar treed xzibit op???????
|
Citaat:
Wat: Xzibit Waar: 013, Tilburg Wanneer: dinsdag 19 november 2002 Wat: Xzibit Waar: Paradiso, Amsterdam volgens hiphopagenda.nl |
kut kut kut!!!
wil onyx zien maar kan niet! :( |
k ga zeker naar xzibit!!!!!
was naar eminem geweest in ahoy x was in t voorprogramma vond ik vetter als optreden van eminem |
yup veel vetter
|
ik wil het niet graag toegeven maar schijt aan....
the neptunes hebben weer goed uitgepakt met justin's nieuwe nummer. het bangt http://forum.scholieren.com/images/icons/icon14.gif |
nog special guests ofzo?
|
vorig jaar was rass kass er samen met xzibit, was zeker dope toen
hopelijk dit jaar een ander Rat |
moet n up in smoke tour in europa komen!!!
|
k heb op de site van 013 gekeken en daar staat xzibit niet bij
op t postkantoor wisten ze er ook niks van maar t staat wel op hiphop agenda.nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn er nog mensen naar Jarul geweest?
en hoe was het? xxxxxxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hoorde dat er wel een aantal gasten uit amsterdam(voornamelijk marokkaanse jongens) erheen gingen maar verder voornamelijk de mensen uit frankrijk zelf denk ik, maar alsnog wel dope en leuk dat zoveel verschillende mensen van jong tot oud daar komen voor die artiesten. Rat |
mhh ik ga ga aanstaande zaterdag naar 10 jaar cafe de Duivel in de melkweg...word wel nice!!!!
peanut butter wolf of quas mogen van moi wel komen soon!! |
Vrijdag in de Rechter (eindhoven)
Grote Prijs van Nederland!!! entree 6 Euro.. (y) |
gaat niemand naar public enemy, rahzel of blackalicious...
xzibit vind ik helemaal niks... |
12 oktober is het '10 jaar de duivel' in a'dam (jeweetwel het strakste hiphop cafe van nl, weet er het fijne nog niet maar ga er zeker heen. woon er nu toch.
|
Citaat:
sorry |
Citaat:
|
sorry for what??
hehehhe |
Citaat:
blackalicious ga ik wel heen maar ik ga niet naar de andere kant van het land voor artiesten die ik al eens heb gezien Rat |
mhh
ik was zaterdag in de melkweg voor 10 jaar Cafe de Duivel...was vet!!!! nice live optredens voor zover ik het gezien heb. Nice jam met ook die gast van Beef. yukki b..tjah wat moet je daar nou over zeggen? de beat van wat nou is wel owkeej. Wel meer bubbeling gehoord dan goed is voor een mens, maar daarna chillie Hiphop en zelfs Lord quas :D ook nog ff DnB gehoord in de kleine zaal...wich was nice maar ik kwam voor de hiphop dus amar snel weer teruggegaan anar de big zaal! |
damn, 20 okt. onyx, daar kan ik nie heen :(
ik ga so i so naar rahzel... 10 nov. en planet rock afgelopen zaterdag was helemaal dope, helemaal goed... |
D'angelo-Common-Gangstarr werken ook aan hun nieuwe album las ik
ben erg benieuwd... Rat |
ik heb al een paar promo's gehoord van common's nieuwe album, 'electric circus'. hele goede shit. zelfs de combinatie met the neptunes (closer to you) werkt heel goed.
hmmm... wat nog meer... check jurassic 5's 'power in numbers'. bizarre samenwerking met nelly furtado klinkt goed in 'thin line' hmmm... craig david's 'slicker than your average' (ja, craig david ja :) ) vind ik minder dan zijn eerste album. het nummer '2 steps' is zelfs een complete rip-off van het zelfde nummer van jimmy cozier. tisk tisk craig. |
Citaat:
met Big Daddy K.A.N.E. :eek: :eek: (y) |
ik heb nieuwe album van J5 nog nie gehoord, ben wel heel erg benieuwd...
vriend van mij heeft hem al wel... ik ben benieuwd naar nieuwe album van Talib Kweli... |
Citaat:
jammer dat Outkast niet kwam. Ja Rule was echt slecht trouwens vorige week... Naar Rahzel wil ik ook echt wel heen, ik hoorde van een vriend dat De La Soul ook komt, klopt dat trouwens? |
Citaat:
jarule is ook geen echte hiphop, dus ja kan je niet veel meer verwachten dan wat ie in clips doen en dan op het podium. koolGrap is helaas afgelast.... Rat |
Citaat:
op 15 november Nighttown in Rotterdam 16 november 013 in Tilburg en op 25 november in oosterpoort in groningen en ook nog een keer in november in a'dam als ik het goed heb... |
ik zie De La Soul nou ook weer niet een spetterend optreden geven waar ook hun oude shit aan te pas komt, maar gewoon van hun laatste 2 albums...
Rahzel ga ik heen, en ik wil ook nog wel ff naar Blackalicious... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |